گلکسی A7

گلکسی A7 و A5 نسخه 2018 سامسونگ با صفحه اینفینیتی و حافظه رم 6 گیگابایتی از راه می‌رسند

برخلاف توجه بی حد و حصر رسانه‌ها به پرچمداران بزرگ سامسونگ، محصولات سری A این شرکت نیز طرفداران زیادی دارند و حالا برخی مشخصات گلکسی A7 و A5 ویرایش 2018 منتشر شده است.

کره‌ای‌ها هفته گذشته از گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) با قابلیت‌های ویژه رونمایی کردند تا به نوعی خاطرات بد سال گذشته را فراموش کنند. از آنجایی که پرچمدار سری اس این کمپانی، گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9)، احتمالا در سال 2019 معرفی شود، در حال حاضر محصولات سری A این شرکت مورد توجه کاربران قرار دارند. گفته می‌شود گلکسی A7 و گلکسی A5 سامسونگ در سال 2018 با صفحه نمایش اینفینیتی از راه می‌رسند.

با اینکه خیل عظیمی از کاربران با انتقال حسگر اثر انگشت از جلو به پشت محصولات مشکل دارند، اما تغییر ابعاد صفحه نمایش در جلو و حاشیه‌های کمتر توانسته است رضایت کلی کاربران را جلب کند. احتمالا همین اتفاق در ویرایش 2018 محصولات سری A سامی رخ خواهد داد.

اخیرا گزارشی از منابع چینی پیرامون مشخصات گلکسی A7 و A5 سامسونگ منتشر شده است. طبق اطلاعات منتشر شده در این خبر، هر دو گوشی سری A از صفحه نمایش اینفینیتی با رزولوشن 1080p بهره می‌برند. حسگر اثر انگشت در این محصولات نیز کماکان در بخش پشتی تعبیه می‌شود و خبری از یکپارچه‌سازی آن با صفحه نمایش جلوی دستگاه نیست.

از دیگر مشخصات احتمالی این دو محصول می‌توان به تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام و حافظه رم 4 و 6 گیگابایتی اشاره کرد. همچنین دوربین دوگانه سلفی یکی دیگر از قابلیت‌های احتمالی آنها خواهد بود.

در حال حاضر خبری از مشخصات گلکسی A3 سامسونگ (Samsung Galaxy A3) نیست. با این حال احتمال قرارگیری صفحه نمایش اینفینیتی در نسخه پایه از این سری میان‌رده بسیار کم است. همچنین هنوز مشخص نیست که قرار گرفتن صفحه نمایش جدید اینفینیتی منجر به افزایش قیمت چشمگیر محصولات سری A سامسونگ می‌شود یا خیر.

فعلا نباید در انتظار رد و تایید شدن این اطلاعات از سوی مسئولان سامسونگ باشیم و نمی‌توان اطلاعات مربوط به این گزارش را به سادگی قبول کرد. با این حال قرار گرفتن تکنولوژی جدید صفحه نمایش سامسونگ در محصولات این سری میان‌رده و محبوب می‌تواند تغییر چشمگیری در آمار فروش آنها ایجاد کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگم چه گیری داده به این A5 و A7 خخخ