تلویزیون Frame TV سامسونگ

مدل 43 اینج تلویزیون Frame TV سامسونگ معرفی شد

نمایشگاه ایفا 2017 بهترین مکان برای سامسونگ بود تا از محصولاتش رونمایی کند. دقایقی پیش مدل 43 اینج تلویزیون Frame TV سامسونگ رسما معرفی شد.

سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا 2017 رسما اعلام کرد که قصد دارد نمایشگر Frame TV خود را (که در ماه ژوئن سال جاری میلادی عرضه شد) در ابعاد 43 اینچی روانه بازار کند.

مدل 43 اینچ تلویزیون Frame TV سامسونگ مناسب افرادی است که نمی‌توانند مدل‌های فعلی این نمایشگر (که ابعادی برابر 55 و 65 اینچ دارند) را بر روی دیوار خانه خود نصب کنند و فکر می‌کنند تلویزیون‌های 55 و 65 اینچی، بیش از حد برای حضور در یک خانه بزرگ هستند.

در کنار معرفی این تلویزیون جدید، سامسونگ از همکاری بین خود و موزه اسپانیایی aka the Prado خبر داد. به واسطه همکاری یاد شده، خریداران Frame TV می‌توانند بلیت بازدید از این موزه را با قیمت کمتری تهیه نمایند. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه دقیق یا قیمتی برای مدل 43 اینج تلویزیون Frame TV سامسونگ اعلام نشده است، اما تجربه ثابت کرده که تلویزیون‌هایی با این ابعاد حدودا 1500 دلار قیمت دارند.

تلویزیون 43 اینچ جدید سامسونگ که در دسته تلویزیون‌های اسمارت قرار می‌گیرد، از صفحه‌نمایشی با کیفیت 4K استفاده می‌کند و این یعنی، تماشای فیلم در این تلویزیون یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که می‌توان انجام داد! از میان دیگر اخبار مرتبط به محصولات معرفی شده سامسونگ در ایفای امسال، می‌توان به احتمال ساخت دوربین ۳۶۰ درجه بعدی این کمپانی اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*