دو پروژکتور جدید ایسر

دو پروژکتور جدید ایسر با هدف تسلط بر سینمای خانگی و سالن‌های عمومی معرفی شدند

در فاصله دو روز مانده به باز شدن رسمی درهای نمایشگاه ایفا 2017 به روی عموم مردم، از دو پروژکتور جدید ایسر (Acer) به نام‌های Acer VL7860 و P8800 رونمایی شد.

مدل VL7860 قرار است در سینماهای خانگی قابل استفاده باشد و ایسر از آن به عنوان کوچک‌ترین پروژکتور لیزری UHD دنیا با داشتن ابعاد ۴۸۵ در ۲۸۹ در ۱۵۷ میلی‌متر نام برده است. این پروژکتور توانایی پخش ویدیوهایی با کیفیت 4K در ابعادی ۱۲۰ اینچی را دارد و دارای بیش از ۳۰۰۰ واحد شدت روشنایی است و در کنار این‌ها، از فناوری 1,500,000:1 DynamicBlack هم برای پخش تصاویر به صورت HDR به منظور واقع‌گرایانه‌تر کردن رنگ‌ها بهره می‌برد.

پروژکتور VL7860 از ۱۱۰ درصد فضای رنگی Rec. 709 پشتیبانی می‌کند و به صورت کامل با Rec. 2020 هم سازگاری دارد؛ اما این دو به چه معنا هستند؟ با پشتیبانی این پروژکتور از دو فضای رنگی یاد شده، جزئیات تصاویر در سینماهای خانگی همچون سالن‌های بزرگ سینماها به نمایش گذاشته خواهند شد و تماشای آن‌ها، بسیار لذت‌بخش خواهد بود. یک سیستم یکپارچه‌‌سازی قالب، حرکت صاف و بدون لگ تصویر را به هنگام نمایش صحنه‌های اکشن سریع تضمین می‌کند. در کنار این موضوع، این پروژکتور با داشتن دو عدد بلندگوی ۵ واتی می‌تواند با کیفیت بالا صداها را پخش کند.

ایسر همراه با مدل مذکور، مدل دیگری را نیز به اسم P8800 معرفی کرد؛ این پروژکتور بیشتر برای اتاق‌های بسیار بزرگ یا سالن‌های عمومی استفاده می‌شود و به صورت کامل از تکنولوژی اکس‌پی‌آر کمپانی Texas Instruments پشتیبانی می‌نماید. پشتیبانی از این تکنولوژی، P8800 را قادر می‌سازد که بیش از ۸/۳ میلیون پیکسل را به راحتی بر روی صفحه‌نمایش نشان دهد. این پروژکتور ضمن داشتن رنگ‌بندی زیبا، از تکنولوژی AcuMotion برای صاف کردن تصویر در صحنه‌های اکشن سریع بهره می‌برد و ۵۰۰۰ واحد شدت روشنایی دارند.

تا کنون جزئیات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه دو پروژکتور جدید ایسر منتشر نشده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*