اسپیکر هوشمند Zolo Mojo‌

اسپیکر هوشمند Zolo Mojo‌ مجهز به دستیار صوتی گوگل رونمایی شد

اسپیکر هوشمند Zolo Mojo‌ یکی دیگر از اسپیکرهای معرفی شده در ایفا 2017 است که به دستیار صوتی گوگل مجهز خواهد بود. این اسپیکر با قیمت 70 دلار از اواخر ماه اکتبر به فروش می‌رسد.

در بازگشت به ماه مه، گوگل یک SDK را عرضه کرده بود تا هر کمپانی بتواند به صورت آزادانه از دستیار گوگل بر روی محصولات الکترونیکی خود استفاده کند. حال در نمایشگاه IFA 2017 می‌توانیم نخستین موج محصولات حاوی این دستیار را مشاهده کنیم که اواخر سال جاری میلادی وارد بازارها خواهند شد.

اسپیکر هوشمند Zolo Mojo یکی از این دسته محصولات است که توسط شرکت Anker به تولید رسیده است. البته Zolo Mojo تنها اسپیکر هوشمند این کمپانی نیست،‌ چرا که آن‌ها پیشتر از یک رقیب ارزان قیمت به نام “Eufy Genie”‌ نیز پرده برداری کرده‌اند که با بهره‌گیری از دستیار صوتی الکسا به عنوان رقیب جدی  اسپیکر اکو دات (Echo Dot)‌ شناخته می‌شود.

اسپیکر هوشمند Zolo Mojo‌

با 70 دلار صاحب یک اسپیکر هوشمند Zolo Mojo‌ شوید

از آنجایی که اسپیکر هوشمند Zolo Mojo یک دیوایس هوشمند رده ابتدایی است، نمی‌توان انتظار قیمت زیادی را نیز از آن داشت و به همین خاطر آنکر قرار است آن را با قیمت فوق‌العاده مناسب 70 دلاری روانه بازار کند. این محصول در اصل یک اسپیکر 5 وات همراه با 2 میکروفون داخلی و پشتیبانی کننده از Google Cast Audio، وای فای و همچنین بلوتوث است. آن به هیچ عنوان به اندازه‌ی اکو دات کوچک نیست، اما کیفیت صوتی آن نیز به اندازه‌ی اسپیکرهای گران قیمت بازار نخواهد بود.  به گفته‌ی آنکر شما می‌توانید اسپیکر هوشمند Zolo Mojo‌ را از اواخر ماه اکتبر پیش رو خریداری کنید.

به جز این اسپیکر، با دو اسپیکر هوشمند مبتنی بر دستیار Google Assistant دیگر نیز قرار است در این نمایشگاه ملاقات کنیم. یکی از آن‌ها اسپیکر TicHome Mini (یک اسپیکر پرتابل کوچک ساخت استارتاپ چینی Mobvoi) است که چند ساعت پیش معرفی شده است و دیگری اسپیکر هوشمند پاناسونیک GA10 است که در کنفرانس خبری کمپنی پاناسونیک با آن ملاقات خواهیم کرد. هر سه این محصولات مبتنی بر SDK عرضه شده گوگل در ماه مه گذشته تولید شده‌اند.

علاوه بر این‌ها گوگل همچنین از یکپارچگی دستیار هوشمند خود به لوازم الکتریکی ال جی خبر داده است. بنابراین شما می‌توانید به طور مثال با ربات وکیوم ال جی به گفتگو بپردازید و از آن بخواهید کاری را برای شما انجام دهد.

ما همچنان می‌توانیم انتظار داشته باشیم اسپیکرهای هوشمند بیشتری مجهز به دستیار گوگل را در این رویداد بزرگ حوزه تکنولوژی ملاقات کنیم. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*