تشکر سامسونگ از کاربران

تشکر سامسونگ از کاربران و طرفداران به خاطر اعتماد مجدد به این شرکت + ویدیو

به دنبال وفاداری بسیاری از افراد بعد از مشکلات گلکسی نوت 7، حالا شاهد انتشار پیام تشکر سامسونگ از کاربران و طرفداران به خاطر اعتماد مجدد به این کمپانی هستیم.

نیمه دوم سال 2016 میلادی دوران خوبی برای شهرت سامسونگ نبود چرا که از آن زمان، گزارش کاربران در رابطه با انفجار پرچمدار آنها یعنی گلکسی نوت 7 آغاز شد. موضوع زمانی بدتر شد که بعد از اعلام فراخوان برای جمع‌آوری این دستگاه و عرضه نسخه ایمن آن، باز هم کاربران از آتش گرفتن گوشی دوست‌داشتنی کره‌ای‌ها خبر دادند. در نتیجه این اتفاقات و مشکلات بسیاری که در انتقال تمام گوشی های فروخته‌شده به کارخانه سامسونگ وجود داشت، پوزش هر هفته مدیران به تیتر بسیاری از خبرگزاری‌ها تبدیل شده بود.

همان موقع، بسیاری از کاربران بعد از مشکلات نوت 7، مجددا از گوشی های قدیمی خود همچون گلکسی S6 و S7 استفاده کرده و نسبت به سامسونگ وفادار ماندند. همین موضوع سبب شد تا سامسونگ با انتشار ویدیویی تاثیرگذار، از طرفداران خود قدردانی کند. البته ما این ویدیو را در مراسم معرفی نوت 8 دیده بودیم؛ ولی حالا این پیام از طریق یوتیوب در دسترس کاربران قرار گرفته است.

پس از موفقیت‌های بسیار گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس، گفته می‌شود گلکسی نوت 8 نیز با گذراندن تست‌های مشابه تولید شده تا دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با ایمنی آن وجود نداشته باشد. اما آیا شما هم از خریداران این گوشی جدید خواهید بود؟

ویدیوی پیام تشکر سامسونگ از کاربران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بدون سامسونگ نمیشه زندگی کرد…این وظیفه ی ماست که به غول دنیای تکنولوژی همیشه متعد و وفادار بمونیم