لپ تاپ های گیمینگ ROG Strix

دو مدل جدید از لپ تاپ های گیمینگ ROG Strix ایسوس معرفی شدند

ایسوس در IFA 2017 مدل‌های جدید لپ تاپ های گیمینگ ROG Strix را برای بازی‌های شوتر اول‌شخص و MOBA معرفی کرد. لپ‌تاپ‌هایی زیبا و در عین حال قدرتمند!

در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا 2017 ایسوس ضمن رونمایی از مدل‌های جدید دو لپ‌تاپ زنبوک 3 دیلاکس و زنبوک 13، با معرفی دو مدل جدید از لپ‌ تاپ های گیمینگ ROG Strix طرفداران را بسیار خوش‌حال کرد؛ لپ‌ تاپ های ROG Strix لپ‌تاپ‌هایی زیبا و در عین حال قدرتمند برای دوست‌داران بازی‌های شوتر اول‌شخص هستند.

شعبه گیمینگ کمپانی ایسوس – که عموما به نام ROG شناخته می‌شود – در اقدامی تازه اعلام کرد که قصد دارد به زودی دو مدل جدید سری لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ ROG Strix – که هر کدام از آن‌ها بر روی یک سبک بازی تمرکز دارد – را زوانه بازار کند. اولین لپ‌تاپ که SCAR نام گرفته، به طور اختصاصی برای بازی‌های سبک شوتر اول‌شخص (مثل Call of Duty یا Batllefield) طراحی شده و هدفش رقابت با سایر لپ‌تاپ‌های هم‌رده است. جالب است بدانید که Asus در مدل‌های جدید لپ تاپ های گیمینگ ROG Strix از نسل هشتم پردازنده‌ های Core i7 اینتل استفاده می‌کند و در کنار آن، کارت گرافیک GeForce GTX 10 انویدیا برای اجرای بازی‌ها با کمترین افت فریم، این لپ‌تاپ را به لپ‌تاپی قدرتمند مبدل کرده است. این لپ‌تاپ صفحه‌نمایشی ۱۵ یا ۱۷ اینچ خواهد داشت که با دارا بودن زمان پاسخ‌دهی ۵ میلی‌ثانیه‌ای و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، لذت دیدن صحنه‌های اکشن را دوچندان خواهد کرد. ROG گفته است که این صفحه‌نمایش مشکل موشن بلور را به طور کامل حل می‌کند؛ با این حال اگر فکر می‌کنید که این میزان کافی نیست، یک مدل دیگر از این لپ‌تاپ با داشتن نرخ‌تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و زمان پاسخ‌دهی ۷ میلی‌ثانیه‌ای در دست ساخت است.

مدل دیگری از لپ تاپ های گیمینگ ROG Strix به نام Strix SCAR هم در دست ساخت است که کیبوردش همچون کیبورد کامپیوترهای رومیزی، عملکردی سریع دارد.

علاوه بر این‌ها اگر شما جزو آن دسته از گیمرهایی هستید که دوست دارید بازی‌هایی مثل League and Legends را انجام دهید، بهتر است مدل Strix Hero از سری لپ تاپ های گیمینگ ROG Strix را تهیه کنید که همان‌کارهای لپ‌تاپ‌های قبلی را این بار در بازی‌های سبک MOBA انجام می‌دهد.

مدل Strix Hero از سری لپ تاپ های گیمینگ ROG Strix هم از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد و در زیر بدنه زیبایش، از کارت گرافیک GeForce GTX 10 انویدیا برای پردازش‌های گرافیکی استفاده می‌کند. به طور پیش‌فرض ویندوز 10 پرو بر روی این لپ‌تاپ نصب شده است و ایسوس وعده داده که کلیدهای کیبورد این لپ‌تاپ، تا ۲۰ میلیون‌بار ضربه هم سالم می‌مانند و این یعنی شما می‌توانید برای مدت‌زمانی طولانی با لپ‌تاپ خود به اجرای بازی‌های مختلف بپردازید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*