عکس های جدید اکسپریا ایکس زد 1 سونی یک روز پیش از معرفی منتشر شدند

انتشار عکس های جدید اکسپریا ایکس زد 1 سونی یک روز پیش از معرفی

عکس های جدید اکسپریا ایکس زد 1 سونی (Sony Xperia XZ1) در حالی منتشر شدند که کمتر از یک روز تا معرفی این گوشی در نمایشگاه IFA 2017 زمان باقی مانده است.

به تازگی تصاویری مفهومی از اکسپریا XZ1 توسط رولاند کوانت در توییتر منتشر شده است. اگرچه پیش از این نیز این گوشی را در صفحه توییتر کوانت دیده بودیم، اما عکس های جدید اکسپریا ایکس زد 1 جزییات بیشتری از طراحی و مشخصات گوشی جدید سونی را لو می‌دهند.

عکس های جدید اکسپریا ایکس زد 1 سونی یک روز پیش از معرفی منتشر شدند

آنچه که تاکنون از موبایل های معرفی نشده سونی می‌دانیم این است که این محصولات در حداقل سه رنگ آبی، مشکی و صورتی عرضه می‌شوند. عکس های جدید اکسپریا ایکس زد 1 نمایی کامل از بخش پشتی گوشی را نشان داده تا تصویر واضح‌تری از این رنگ‌ها داشته باشیم. علاوه بر این، محل قرارگیری خطوط آنتن نیز به وضوح در کناره‌های دیوایس مشخص است که به زیباتر شدن طراحی ظاهری گوشی جدید سونی اکسپریا کمک کرده‌اند.

عکس های جدید اکسپریا ایکس زد 1 سونی یک روز پیش از معرفی منتشر شدند

در توییت کوانت گفته شده که وزن گوشی اکسپریا ایکس زد 1 سونی 156 گرم بوده در حالی که ضخامت بدنه آن 7.4 میلی‌متر خواهد بود. به علاوه، برخی مشخصات اکسپریا ایکس زد 1 نیز توسط کوانت تایید شده‌اند؛ این گوشی به صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080 پیکسل به همراه باتری 2700 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که تقریبا با اطلاعاتی که پیش از این از گوشی بعدی سونی می‌دانستیم، مطابقت دارند.

سونی قرار است فردا سه اسمارت فون جدید خود را معرفی کند. اگر شما نیز همانند ما به دیدن این محصولات علاقه‌مندید، پوشش کامل گجت نیوز از نمایشگاه IFA 2017 را از دست ندهید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی