لپ تاپ های زنبوک 3 دیلاکس و زنبوک 13

لپ تاپ های زنبوک 3 دیلاکس و زنبوک 13 به نسل هشتم پردازنده اینتل مجهز می‌شوند

طبق اعلام رسمی ایسوس، لپ تاپ های زنبوک 3 دیلاکس و زنبوک 13 قرار است به زودی به نسل هشتم پردازنده‌های اینتل یعنی Core i7 Kaby Lake-R مجهز شوند.

نسل هشتم پردازنده‌های مرکزی اینتل (Intel) هم اکنون موجود هستند و یکی از معمول‌ترین چیزهایی که همه ساله در نمایشگاه ایفا می‌بینیم، این است که شرکت‌های بزرگ سازنده لپ‌تاپ، محصولات فعلی‌شان را با تراشه‌های جدید و قدرتمندتر به‌روزرسانی می‌کنند. ظاهرا امسال هم ایسوس (Asus) از این قاعده مسثنی نیست؛ چرا که این کمپانی قصد دارد لپ تاپ های زنبوک 3 دیلاکس و زنبوک 13 را به پردازنده جدید نسل هشت اینتل با نام Core i7 Kaby Lake-R مجهز کند.

به جز اضافه شدن این تراشه، قرار نیست در مدل‌های جدید لپ تاپ های زنبوک 3 دیلاکس و زنبوک 13 شاهد چیز جدیدی باشیم. لپ‌ تاپ زنبوک 3 دارای یک صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی بسیار باریک است و زیبایی خاصی دارد. ایسوس در این لپ‌تاپ دست مصرف‌کنندگان را باز گذاشته و به آن‌ها این امکان را داده که رم این آن را تا حداکثر ۱۶ گیگ و حافظه داخلی‌اش را تا حداکثر ۱ ترابایت افزایش دهند. لپ‌تاپ زنبوک 13 هم از بسیاری جوانب شبیه لپ‌تاپ قبلی است، با این تفاوت که در کنار دارا بودن کارت گرافیک GeForce MX150 کمپانی انویدیا، از یک صفحه‌نمایش 4K بهره می‌برد.

ایسوس تا این لحظه تاریخ عرضه یا قیمت مدل‌های جدید این دو لپ‌تاپ را اعلام نکرده است و احتمال می‌رود که طی چند ماه آینده و قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۷، آن‌ها را روانه بازار نماید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*