ایسر Predator Orion 9000

چرخ‌های ایسر بر روی دنیای بازی‌ها با Predator Orion 9000 ، قدرتمندترین کامپیوتر گیمینگ جهان

ایسر Predator Orion 9000 قدرتمندترین کامپیوتر گیمینگ حال حاضر جهان در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد. در ادامه با قابلیت‌ها، پردازنده، کارت گرافیک و قیمت کامپیوتر جدید ایسر آشنا می‌شویم.

امروز در ایفا 2017، کمپانی ایسر از چندین کامپیوتر خود شامل چند نسخه‌ی جدید خانواده متمرکز بر گیمینگ Predator خود رونمایی کرد. مراسم رونمایی آن‌ها همچنین حاوی دستگاه‌های خنک کننده آبی، نورپردازی‌های نئون و همچنین کارت‌های گرافیک نیز بود، اما جذاب‌ترین چیزی که معرفی شد، ایسر Predator Orion 9000 ، یک کامپیوتر گیمینگ بسیار جذاب و قدرتمند بود.

مجری ایسر بر روی سن مراسم رونمایی از این کامپیوتر گیمینگ قدرتمند به این موضوع اشاره کرد که ایسر Predator Orion 9000 یک کامپیوتر بزرگ است که کمی در جابجایی شما را به دردسر خواهد انداخت. البته اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید این بزرگی برای شما لذتبخش خواهد بود، زیرا نشان از قدرت بسیار بالای کامپیوتر جدید ایسر خواهد داشت.

ایسر Predator Orion 9000

بنابراین نباید انتظار داشته باشید که بتوانید این کامپیوتر را به راحتی اینطرف و آنطرف ببرید. به گفته‌ی ایسر، اوریون 9000 را باید به لطف سخت افزار بالای آن قدرتمندترین کامپیوتر گیمینگ تاریخ دانست. شما می‌توانید این کامپیوتر را با یک پردازنده Core i9 و 18 هسته‌ای Extreme Edition، تا سقف دو کارت گرافیک انویدیا GTX 1080i و تا سقف 128 گیگابایت حافظه رم 4 کاناله تهیه کنید. در اینجا همچنین یک سیستم خنک کننده مایع داخلی و فضا برای ارتقا تا 5 فن جهت مهار حرارتی که در داخل کیس به وجود می‌آیند وجود دارد.

این کامپیوتر شبیه به یک چرخ بزرگ است. اگر شما معمولا کیس خود را برای اتصال میکروفون، کیبورد یا هر چیز دیگری در زیر میز کامپیوتر خود قرار می‌دهید، و یا فکر می‌کنید که می‌توانید کابل شبکه‌ای را به آن متصل کنید، برایتان مفید خواهد بود؛ اما اگر عادت دارید هرجایی که می‌روید کیس خود را نیز با خود حمل کنید باید بگوییم که این غول بزرگ نمی‌تواند مناسب شما باشد. پس مطمئن باشید که در این صورت، باید یک چمدان چرخدار را نیز تهیه کنید!

قیمت ایسر Predator Orion 9000

به نقل از کمپانی ایسر، اوریون 9000 در فصل تعطیلات سال جاری در بازه قیمتی بین 2 هزار دلار و 3 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*