تماشا کنید : نسل جدید ساعت های هوشمند ال جی با طراحی دایره ای شکل

اگرچه گوگل در مراسم Google I/O سه اسمارت واچ اندروید Wear را معرفی کرد، اما محصولی که بیش از دیگران موردتوجه قرار گرفت و چشم‌ها را به سوی خود جلب کرد، محصول زیبای موتورولا یعنی Moto 360 بود. شکل ظاهری و به خصوص جنبه دواربودن آن سبب شده که دیگر شرکت‌هایی که تا پیش از این به ساخت ساعت‌های چهارگوش تمایل داشتند، به تولید محصولاتی دوار دست بزنند.

نخستین بار در میان این شرکت‌ها سامسونگ بود که با ثبت پتنت هایی از ساعت‌های هوشمند دایره‌وار، تمایلش را به ساخت آن‌ها نشان داد و حالا نیز نوبت به دیگر شرکت کره ای یعنی ال‌جی رسیده تا از ساخت چنین ساعت‌هایی خبر بدهد.

دیروز ویدیویی 30 ثانیه ای در وب‌سایت اکانت یوتیوب ال‌جی منتشر شد که بیش از همه توجهات را به ظاهر دایره ای شکل آن جلب می‌کند. الجی در این ویدیو یک شکل چهارگوش را با جلوه‌های ویژه کامپیوتری بسیار به یک شکل دایره ای تبدیل می‌کند و در زیر آن عبارت Perfect Circle را جایگذاری می‌کند. جالب اینجاست که خود ال‌جی در حال حاضر یک ساعت هوشمند چهارگوش به نام جی واچ در بازار دارد و اصرار عجیب ال‌جی در این ویدیو بر تبدیل این چهارگوش به دایره این سؤال را برمی‌انگیزد که چرا ال‌جی باید در حرکتی طعنه‌دار ظاهر اسمارت واچ پیشین خود را زیر سؤال ببرد!

دانلود ویدیو

از لوگوی ابتدای ویدیو نیز چنین برمی آید که نام این اسمارت واچ G Watch R خواهد بود و همین‌طور از انتهای ویدیو نیز مشخص است که شاهد رونمایی از آن در IFA برلین خواهیم بود.

پیش‌تر اخباری درباره نسل دوم این ساعت‌ها شنیده بودیم. اینکه در این ساعت از یک چیپست اسنپ‌دراگون بهره برده شده و همچنین دارای صفحه‌نمایشی آمولد خواهد بود.

شلوغی و ترافیک خبری بالای مراسم IFA برلین در اوایل ماه سپتامبر بر همگان ثابت شده است؛ شما نیز وقت خود را برای پیگیری یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تکنولوژی دنیا خالی نگه دارید.

منبع : gizmodo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*