ایسر از لپتاپ اسپین 5 مجهز به پردازنده‌های نسل هشت اینتل رونمایی کرد

کمپانی تایوانی ایسر (Acer) در نمایشگاه IFA 2017، از نسل جدید لپتاپ‌های 2 در 1 تغییرپذیر خود به نام اسپین 5 (Spin 5) با پردازنده‌های نسل 8 اینتل رونمایی کرد.

اسپین 5 یکی از ارزان‌ترین لپتاپ‌های تغییرپذیر ساخت ایسر است که قیمت آن بسته به پیکربندی سخت افزاری قابل ارائه، از 799 دلار آغاز می‌شود. نسل جدید از این لپتاپ‌ها با نسل هشتم از پردانده‌های خانواده Core اینتل موسوم به کافی لِیک (Coffee Lake) عرضه می‌شوند. این لپتاپ دارای کاربری روزانه است.

از مزایای پردازنده‌های این نسل می‌توان افزایش توان 30 درصدی در مقایسه با پردازنده‌های نسل هفتم موسوم به کبی لیک (Kaby Lake) اشاره کرد. نسل هشتم نیز همچون پردازنده‌های نسل 5 به نام برادول (Broadwell)، نسل 6 به نام اسکای لیک (Skylake) و نسل 7 اینتل با لیتوگرافی 14 نانومتری ساخته شده است.

 

اسپین 5

اسپین 5 در دو ابعاد 13 اینچی و 15 اینچی عرضه خواهد شد و با وجود قیمت پایین و جای‌گیری در دسته لپتاپ‌های پایین رده، پیکربندی سخت افزاری بسیار خوبی دارد. البته ایسر از ارائه پیکربندی سخت افزاری و قیمت دقیق خودداری کرده است، اما نمونه به‌روز شده اسپین 5 با پردازنده‌های نسل هشتم اینتل عرضه خواهد شد و بیش از 16 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت. نمونه 15 اینچی نیز به کارت گرافیک انویدیا GTX 1050 مجهز خواهد بود که در کنار رم 16 گیگابایتی و پردازنده مناسب، برای اجرای شمار زیادی از بازی‌ها نیز مناسب است.

اسپین 5 همچنین به میکروفون‌هایی با شعاع شنوایی بالا مجهز است که به لطف آن می‌توان از فاصله بیش از 4 متری به گفتگو و استفاده از دستیار هوشمند مایکروسافت کورتانا پرداخت. این قابلیت برای ان دسته از افرادی که کورتانا روی حالت فعال شدن با دستور صوتی گذاشته‌اند بسیار کاربردی است و با استفاده از آن، می‌توانند هنگامی که از کامپیوتر خود دور هستند نیز به دیکته دستورات خود به سیستم عامل مایکروسافت ویندوز بپردازند.

اسپین 5

هر دو نمونه 13 و 15 اینچی از ماه سپتامبر 2017 برای فروش در ایالات متحده آمریکا و اروپا عرضه می‌شوند. وزن کم، ضخامت کم و باتری با دوام بالا از دیگر ویژگی‌های این لپتاپ جدیدی ایسر هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*