دستیار Mobvoi TicHome Mini مبتنی بر دستیار صوتی گوگل رونمایی شد

دستیار Mobvoi TicHome Mini مبتنی بر دستیار صوتی گوگل رونمایی شد. این دستیار چینی حاوی قیمت زیر 100 دلاری است و در رنگ‌های مختلفی قابل عرضه خواهد بود. در ادامه بیشتر با قابلیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

Mobvoi نام یک استارتر 250 میلیون دلاری است که به تازگی از دستیار Mobvoi TicHome Mini ، یک گجت تجهیز شده به دستیار صوتی گوگل رونمایی کرده است. در نمایشگاه ایفا 2017، ما موفق شدیم به یک نمونه توید شده از آن دسترسی پیدا کنیم و آن چه که نسخه نهایی آن می‌تواند ارائه کند را تجربه کنیم. البته در نظر داشته باشید که نسخه نهایی آن از طراحی به مراتب بهتری از این نمونه اولیه که در تصاویر قابل رویت است برخوردار خواهد بود. اما هرچه که هست، سبک و سیاق به کار رفته در ساخت آن مناسب استفاده‌های خانگی و ایده آل افراد است.

قیمت دستیار Mobvoi TicHome Mini

اول از هرچیزی لازم است بگوییم که دستیار Mobvoi TicHome Mini یک گجت ارزان قیمت (100 دلار) و جمع و جور (قطر 110 میلی‌متر، ارتفاع 43 میلی‌متر و وزن 276 گرم) است. سپس باید به باتری 2600 میلی‌آمپری آن اشاره کنیم که می‌تواند شارژ مورد نیاز دیوایس را به خوبی تامین کند. یکی دیگر از مزیت‌های این گجت 100 دلاری که باعث هرچه محبوب‌تر شدن آن شده است، مقاومت در برابر پاشش آب است که به شما اجازه می‌دهد وقتی در کنار یک استخر یا در حمام و آشپزخانه هستید، بدون هیچگونه استرس و نگرانی بتوانید از آن استفاده کنید.

دستیار Mobvoi TicHome Mini

در انتها باید گفت که این دستیار حاوی یک اسپیکر 3W است که می‌تواند صدای مورد نظر شما را وقتی بر روی سطحی صاف قرار دارد، بدون مشکل و کاملا واضح پخش کند. اگر سطح صافی در اطراف شما نیست، مشکلی ندارد می‌توانید آن را بر روی دیوار آویزان کنید. بر روی آن دو میکروفون هم تعبیه شده است که می‌تواند صدای شما را از زوایای مختلفی تشخیص دهد. Mobvoi چندین رنگ مختلف را نیز همراه با این دستیار هوشمند به ارمغان آورده است تا بتوانید به راحتی آن را با اساسیه منزل خود ست کنید.

دستیار Mobvoi TicHome Mini

هرچند دیوایس‌های متصل به وای فای می‌توانند به اینترنت نیز دسترسی پیدا کنند، اما به هر دلیلی وای فای در دستیار Mobvoi TicHome Mini قابل استفاده نیست و شما در حال حاضر تنها می‌توانید به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی از آن استفاده کنید. در اینجا کلید‌های فیزیکی برای کنترل ولوم (بالا/پایین/قطع صدا) وجود دارد، زیرا فریاد زدن بر سر دستگاه جهت کاهش صدا به نظر امری خسته کننده می‌آید. از آنجایی که دستیار گوگل در زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و آلمانی به انجام ماموریت می‌پردازد، TicHome نیز به همین شکل عمل می‌کند و می‌تواند تمامی وظایف، پاسخ‌ها و پرسش‌های مشابه با سایر سخت افزارهای مجهز به دستیار گوگل را ارائه کند.

Mobvoi متخصص جستجوی صوتی و استفاده از تکنولوژی‌های اختصاصی برای انجام وظایف در کشور چین است. آن‌ها در خارج از چین، به عنوان یک شریک تجاری برای گوگل تلقی می‌شوند. دو بنیانگذار این کمپانی چینی به نام‌های “Yuanyuan Li” و “Zhifei Li” هر دو خود در گذشته از کارمندان گوگل بوده‌اند.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*