دوربین های 360 درجه‌ ای

دوربین های 360 درجه‌ ای جدید ایسر از اتصال موبایل 4G پشتیبانی می‌کنند

ایسر دوربین های 360 درجه‌ ای خود با نام‌های هولو 360 (Holo360) و ویژن 360 (Vision360) را معرفی کرد. در ادامه با قیمت و ویژگی های آن‌ها آشنا می‌شویم.

ایسر در جریان نمایشگاه IFA 2017 دو دوربین جدید معرفی کرد. اگرچه هر دوی آن‌ها 360 درجه‌ای بوده و از اتصال شبکه موبایل 4G پشتیبانی می‌کنند، اما کاربردهای مختلفی دارند. دوربین ایسر هولو 360 یک دستگاه همه کاره و جمع و جور است که کاربر می‌تواند از آن به منظور فیلم برداری با رزولوشن 4K و عکاسی در حالت کروی و چند وجهی استفاده کند. قابلیت ویرایش و اشتراک‌گذاری ویدیوها و عکس‌ها، از دیگر ویژگی‌های آن است.

این دوربین به لطف مجهز شدن به تراشه موبایل قدرتمند اسنپدراگون 625 می‌تواند ویدیوها را خیلی سریع و در آن واحد به یکدیگر بچسباند. نمایشگر 3 اینچی آن سبب می‌شود کاربر از انتقال دادن نتیجه نهایی به گوشی موبایل به منظور ویرایش و اشتراک‌گذاری بی‌نیاز باشد. استفاده از اندروید 7 نوقا، دوربین ایسر Holo360 را تبدیل به یک دستگاه همه کاره می‌کند.

دوربین های 360 درجه‌ ای

اگرچه هولو 360 برای کاربران علاقه‌مند به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهای خود در شبکه‌های اجتماعی و همچنین عکاسان حرفه‌ای و ویرایشگران توسعه پیدا کرده است، اما دوربین های 360 درجه‌ ای ایسر کاربردهای متفاوتی نسبت به هم دارند.

محصول دوم ایسر ویژن 360 نام داشته و در واقع یک دش کم است. کاربران می‌توانند آن را در ماشین خود کار بگذارند تا لحظه به لحظه رانندگی و اتفاقاتی که رخ می‌دهند با رزولوشن 4K ثبت شوند. ویژن 360 به دو دوربین مجهز شده تا بتواند کل محدوده اطراف خودرو را پوشش بدهد. در صورت پدید آمدن هر اتفاق، دیگر کسی نخواهد توانست شما را بدون دلیل و از روی اشتباه مقصر خطاب کند، چرا که صحنه حادثه به صورت شفاف ضبط شده است.

دوربین های 360 درجه‌ ای

دوربین ایسر Vision360 مجهز به جی پی اس بوده و ویدیوهای ضبط شده را با استفاده از اتصال موبایل 4K، به صورت خودکار به فضای ابری ارسال می‌کند تا شواهد به هیچ عنوان از بین نروند. قابلیت ردیابی مکان و امکان مشاهده از راه دور از دیگر قابلیت‌های مهم آن هستند.

زمان عرضه دوربین های 360 درجه‌ ای ایسر

متاسفانه دوربین های 360 درجه‌ ای به زودی عرضه نخواهد شد. زمان عرضه ویژن 360 هنوز مشخص نبوده و برای دریافت هولو 360 نیز باید تا آخرین ماه‌های سال جاری میلادی منتظر ماند. قیمت این محصول به همراه یک محفظه مقاوم در برابر نفوذ آب 429 دلار است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع ساعت هوشمند ، ساعت هوشمند Gear S3 و اپل واچ همچنین لوازم جانبی اپل واچ موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*