رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری

جدول رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری موجود در بازار ایران در سال 95

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، جدول رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری موجود در بازار ایران را در سال 1395 و در 6 دسته قیمتی منتشر کرد.

گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، نتیجه تحقیق و اندازه‌گیری رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری در دسته‌های قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، 25 تا 50 میلیون تومان، 50 تا 75 میلیون تومان، 75 تا 100 میلیون تومان، 100 تا 125 میلیون تومان و بالاتر از 125 میلیون تومان است. طبق این ارزیابی، خودروهای تیبا، پارس تندر، چانگان CS35 اتومات، کیا پیکانتو، هیوندای ولستر و بی ام و 730 هر یک در رده قیمتی خود بیشترین رضایت مشتریان را کسب کرده‌اند.

در این تحقیق با 27 هزار و 589 نفر از خریداران 114 خودروی سواری از 16 شرکت عرضه‌کننده مصاحبه شده و نتایج نشان می‌دهد رضایت‌مندی مشتریان در سال 95 در مقایسه با سال 94 از رشد 23 امتیازی برخوردار بوده است. در ادامه، جدول کامل رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری موجود در بازار ایران را مشاهده می‌کنید.

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری بازار ایران – 1395

نتایج رضایت مشتریان از کیفیت اولیه محصول به تفکیک دسته قیمتی

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای دسته قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای دسته قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواریرضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای دسته قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای دسته قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای دسته قیمتی 100 تا 125 میلیون تومان

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای دسته قیمتی بیشتر از 125 میلیون تومان

رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواریرضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این امار کی داده؟ خودش ماشینش چیه ؟ ما یک تیبا ی صفر 96 گرفتیم پدرمون رو دراورده اینقدر بی کیفیته و خرابی داره . داشبورد کج و معوج انگار داشبورد رو زیر پا له کردن، پیچ های درب ها و افتابگیر هرز و شل و ول (افتابگیر هاش میفته پایین ماشین صفر پیچ هاش هرزه انگار قبلا صدبار باز و بسته شده)که به زور بست ایستاده. سپر ها کلی از بدنه فاصله داره که هر کی میبینه میگه تصادف کردی ؟! و خرابی های متعدد فنی . کیفیت رنگ افتضاح . و … از سایپا روی سایتش هم شکایت ثبت کردم ولی یه اقایی از سایپا زنگ زد این ها رو گفتم گفت اصلا قابل پیگیری نیست و طلبکار هم بود و حال و حوصله نداشت که من گفتم اصلا از خیر این ها گذشتم ایراد فنیش رو درست کن که بعد کلی معطلی در نمایندگی ها به دفعات ، به جایی هم نرسید . ماشین صفر 96 باید این همه ایراد داشته باشه ؟! خدمات ایرانخودرو به شدت از سایپا بهتره ماشین هاش هم باکیفیت تره