ماوس و کیبورد گیمینگ بی سیم

لاجیتک از ماوس و کیبورد گیمینگ بی سیم خود رونمایی کرد

لاجیتک با معرفی ماوس و کیبورد گیمینگ بی سیم جدید خود، رسما به استقبال ایفا 2017 رفت. این کمپانی در کنار ماوس و کیبورد، یک ماوس پد جدید را هم معرفی کرد.

در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا 2017 کمپانی لاجیتک از مدل‌ جدید ماوس و کیبورد گیمینگ بی سیم خود رونمایی کرد. ماوس گیمینگ بی‌ سیم لاجیتک G603 نام دارد و از تکنولوژی لایت‌اسپید که اختصاصی خود این کمپانی است، بهره می‌برد. به لطف این تکنولوژی، ماوس نام‌برده میزان تاخیر در عملکرد را به یک میلی ثانیه کاهش می‌دهد و دارای سنسور نوری جدیدی به نام Hero است که به طور اختصاصی برای راندمان برق ساخته شده است.

ماوس جی 603 در هنگام عرضه ۶۹/۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. گفتنی است که این ماوس، بسیار ارزان‌تر از دو ماوس حرفه‌ای G703 و G903 است که آن‌دو هم از تکنولوژی لایت‌اسپید بهره می‌برند.

لاجیتک معرفی محصولات جدید را تنها به ماوس محدود نکرد و از کیبورد مکانیکی جدیدی به اسم G613 پرده‌برداری کرد. G613 کیبوردی گیمینگ و بی سیم است که دارای تکنولوژی لایت‌اسپید بوده و با قرار دادن دو عدد باتری AA، می‌توان تا ۱۸ ماه از آن استفاده کرد. این کیبورد دارای ۶ عدد کلید قابل‌برنامه‌ریزی و کلیدهای Romer-G است و طی ماه آینده با قیمت ۱۴۹/۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

ماوس G603 لاجیتک

در کنار ماوس و کیبورد گیمینگ بی سیم ، کمپانی لاجیتک از ماوس پد G840 Extra-Large رونمایی کرد و همان‌طور که از نام رسمی‌اش پیداست، اندازه بسیار بزرگی دارد. این ماوس پد را می‌توانید در تصویر اصلی این پست مشاهده کنید.

طبق اظهارات لاجیتک، تمامی این سه محصول به همراه هم «دسکتاپ بی سیم نسل بعد» را می‌سازند و برای این‌که هر سه را با هم داشته باشید، باید اندکی صبر پیشه کنید؛ چرا که این ماوس یک ماه دیرتر و در تاریخی نا مشخص با قیمت ۴۹/۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*