ایفا 2017

در یک قدمی ایفا 2017 : چه انتظاری از کمپانی‌های مطرح داریم؟

تا ساعاتی آینده رسما کنفرانس کمپانی‌ها در نمایشگاه ایفا 2017 (IFA 2017)‌‌ آغاز خواهد شد. در همین حال چه انتظاری باید از کمپانی‌های مطرح داشته باشیم؟ در این مقاله به بررسی اجمالی از این موضوع خواهیم پرداخت.

خبرهای خوبی از برلین آلمان به بیرون خواهد آمد. کمپانی‌های مطرح فعال در حوزه تکنولوژی قصد دارند تازه‌ترین گجت‌هایشان را در بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم الکتریکی قاره سبز رونمایی کنند. قطعا برای شما هم جالب است بدانید که چه گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، دیوایس‌های متصل،‌ لوازم خانگی و غیره در این مراسم معرفی خواهند شد. ما برای شما لیستی از آن‌ها را فراهم کرده‌ایم.

این نمایشگاه جایگاه بسیار بزرگی برای برندهای بزرگ است و ایفا 2017 نیز تفاوتی نخواهد داشت. این رویداد پیش از فصل تعطیلات سال میلادی برگزار می‌شود، بنابراین بسیاری از مردم چشم انتظار آن هستند تا با محصولاتی که قرار است در بازار عرضه شود آشنا شوند. در ادامه با ما همراه باشید.

ال جی

LG

ال جی در ایفا 2017

گوشی ال جی وی 30، مهم‌ترین محصول ایفا 2017

بیش‌ترین انتظار از ال جی، پرده برداری از گوشی ال جی وی 30 در نمایشگاه IFA 2017 است. این کمپانی اخیرا دعوتنامه‌های مربوط به رویداد خود در تاریخ 31 آگوست (پنجشنبه 9 شهریور) را نیز ارسال کرده است. دومین پرچمدار ال جی برای سال 2017 مجهز به یک چیپست اسنپدراگون 835 و سیستم دوربین دوگانه است. آنطور که شایعات می‌گویند، این گوشی دومین نمایشگر خود را از دست خواهد داد که می‌تواند تحولی بزرگ در گوشی‌های خانواده V ال جی باشد. این گوشی بار دیگر ال جی را به سطح نخست بازار جهانی موبایل، برای رقابت با گوشی گلکسی نوت 8 تازه معرفی شده سامسونگ و همچنین گوشی معرفی نشده آیفون 8 اپل خواهد آورد.

 

سونی

Sony

سونی در ایفا 2017

سونی معمولا در نمایشگاه سالانه برلین از جدیدترین پرچمدار گوشی‌های هوشمند خود پرده برداری می‌کند و امسال نیز همین روال را از غول ژاپنی شاهد خواهیم بود. گزارش‌ها حاکی از یک پرچمدار با حاشیه کم تصویر است که در ایفا 2017 معرفی خواهد شد.

در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد این دیوایس موجود است، اما انتظار می‌رود آن از ویژگی‌های پرچمداران عرضه شده در امسال و یک نمایشگر با حداقل حاشیه برخوردار باشد؛ روندی که در سال جاری بسیاری از تولیدکنندگان از آن بهره برده‌اند.

 

هواوی

Huawei

هواوی در ایفا 2017

کمپانی هواوی مستقر در چین، یکی از سریع‌ترین رشدها در بازار گوشی‌های هوشمند را داشته است. این شرکت یک پرچمدار معرفی نشده به نام هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) در دست دارد ولی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که رونمایی از آن تا ماه اکتبر – عملا پس از برگزاری ایفا 2017 – صورت نخواهد گرفت.

این کمپانی به تازگی تیزر تبلیغاتی را به انتشار رسانده است که نشان می‌دهد آن‌ها قصد دارند در دومین روز سپتامبر (شنبه 11 شهریور) از محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی خود پرده برداری کنند. هواوی چندی پیش از در حال کار بودن بر روی یک پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی (یک چیپ اختصاصی برای تکنولوژی هوش مصنوعی) خبر داد که امکاناتی هوشمندانه‌تر را برای دیوایس‌های آینده به همراه خواهد داشت.

 

سامسونگ

Samsung

سامسونگ در ایفا 2017

سامسونگ به تازگی در نیویورک میزبان یک رویداد خبری بود که در آن از گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) رونمایی کرد. این درحالیست که آن‌ها سال گذشته نمایشگاه ایفا را برای معرفی گوشی جدید گلکسی نوت خود انتخاب کرده بودند.

این شرکت اعلام کرده که قصد دارد از یک ساعت هوشمند جدید سری Gear خود در ایفا 2017 رونمایی کند و ما باید منتظر بمانیم تا آن را از نزدیک ملاقات کنیم. انتظار می‌رود غول کره‌ای از یک ردیاب تناسب اندام جدید نیز رونمایی کند. حتی احتمال معرفی برخی از تبلت‌های میان رده در برلین وجود دارد.

 

موتورولا

Motorola

موتورولا در ایفا 2017

هنوز هیچ شایعه‌ای از آنچه که ما قرار است از موتورولا در ایفا ملاقات کنیم وجود ندارد. با این حال، بعید نیست شرکت لنوو به عنوان صاحب این برند بخواهد چند گوشی جدید سری موتو را به معرض نمایش بگذارد.

موتو ایکس 4 جدید، نامیست که طی چند هفته اخیر زیاد از آن شنیده‌ایم. انتظار می‌رود این گوشی از یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی همراه با چیپست اسنپدراگون 630 کوالکام، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی برخوردار باشد. این گوشی حتی می‌تواند از یک سیستم دوربین دوگانه در قسمت پشتی خود نیز برخوردار باشد.

 

لنوو

Lenovo

لنوو در ایفا 2017

کنفرانس لنوو نیز فردا برگزار خواهد شد. ما هیچ چیزی از محصولات این برند که قرار است معرفی شوند نمی‌دانیم، اما انتظار می‌رود آن‌ها بخواهند از محصولات مختص بازار چین خود برای عرضه جهانی خارج از خاک این کشور رونمایی کنند.

 

ایسر

Acer

ایسر در ایفا 2017

مطابق انتظار، ایسر نیز یکی از فعال‌ترین کمپانی‌های حاضر در نمایشگاه ایفا 2017 خواهد بود. در این لحظه مشخص نیست ایسر چه چیزی برای عرضه دارد، اما احتمال معرفی نوت بوک‌های جدید در این رویداد وجود دارد.

این کمپانی پیش از ایفا از چند دیوایس پوشیدنی خود معرفی کرده است، بنابراین ما با برخی از دیوایس‌های جدید آن‌ها آشنا هستیم.

 

ایسوس

Asus

ایسوس در ایفا 2017

ایسوس امروز میزبان یک رویداد خبری است. این کمپانی تا کنون نکات زیادی را از آنچه که در رویداد مذکور رونمایی خواهد کرد، عنوان کرده است. آن‌ها سال گذشته زن واچ 3 (ZenWatch 3) را در ایفا معرفی کردند، بنابراین احتمالا نسل جدید آن را نیز می‌توانیم در ایفا 2017 ملاقات کنیم.

علاوه بر این، انتظار رونمایی از نوت بوک‌های جدید و حتی نمایش گوشی‌های تازه معرفی شده زنفون نیز از ایسوس وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*