گلکسی نوت FE

علت اصلی تولید گلکسی نوت FE از زبان مدیر عامل سامسونگ

اواسط تیر بود که سامسونگ رسما از گلکسی نوت FE به عنوان نسخه رفع عیب‌شده نوت 7 رونمایی کرد. اما دلیل تولید این گوشی پیش از معرفی گلکسی نوت 8 چیست؟

گلکسی نوت 7 یکی از بهترین گوشی های سال گذشته میلادی بود که متاسفانه به دنبال استفاده از باتری‌های معیوب، گزارش‌های بسیاری از انفجار آن در کشورهای مختلف منتشر شد. اما پس از فراز و نشیب‌های زیاد و گذشت نزدیک به یک سال، نهایتا گلکسی نوت FE به صورت رسمی به عنوان نسخه ایمن گلکسی نوت 7 معرفی شد.

اما در این میان یک پرسش اساسی وجود دارد و آن، علت ساخت گلکسی نوت FE است. مدیر بخش موبایل سامسونگ، دی جی کوه (DJ Koh) در این رابطه می‌گوید:

بارها از من خواسته شد تا در صورت امکان، این برند را رها کنم. ولی ما نمی‌توانیم به آسانی از برندی که طی سال‌ها پرورش یافته و مشتریان وفاداری دارد، بگذریم.

در ابتدا، برخی از رقبای ما در مورد محصولاتی با صفحه نمایش بزرگ نگاهی شکاکانه داشتند؛ اما حالا آنها با تقلید از ما مشغول عرضه فبلت های اختصاصی خود هستند. ما به رهبری و پیش‌گام بودن در این راه ادامه می‌دهیم.

به نظر می‌رسد پیش‌گام بودن در این حوزه، علت اصلی تولید گلکسی نوت FE بوده است. وی ادامه می‌دهد:

گلکسی نوت 8 به عنوان نسل جدید این خانواده معرفی شده است. من قصد تشریح اشتباهی که انجام دادیم را نداشتم. ما تمام تلاش خود را به منظور پیدا و حل کردن مشکل به کار بستیم. من روزانه پروسه آزمایش 200 هزار موبایل و 30 هزار باتری را به مدت 100 روز بررسی می‌کردم. ما متوجه شدیم باتری‌های معیوب علت اصلی انفجار هستند. به علاوه، حالا ما “Note Fan Edition” را روانه بازار کردیم. این کار در رابطه با پول نبود؛ بلکه می‌خواستیم ثابت کنیم که تصمیم ما برای فراخوان دستگاه به خاطر باتری‌ها بود، نه به خاطر عیب‌های دیگر.

در حقیقت سامسونگ با تولید گلکسی نوت FE قصد داشت ثابت کند که مهندسان آنها، علت منفجر شدن باتری‌ها را پیدا کرده و با به کارگیری روش‌های جدید، نیازی به نگرانی در رابطه با ایمنی محصولات آینده این شرکت نخواهد بود.

به هر صورت، حالا پرچمدار جدید سامسونگ به صورت رسمی معرفی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل با پرداخت 930 دلار، نسخه پایه گلکسی نوت 8 را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زنده باد دی جی کوه…زنده باد سامسونگ
    از اینکه اعلام کردی همه از صفخه نمایش بزرگ سامسونگ تقلید میکنند متشکریم…راهت مستدام و سربلند باد سامسونگ