صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام گجت نیوز را دنبال کنید

صفحه گجت نیوز در اینستاگرام  و همچنین کانال ما در پیام‌ رسان تلگرام مدتی است راه‌اندازی شده است. با دنبال کردن ما در این شبکه‌های اجتماعی، در هر لحظه از آخرین اخبار خودرو، دنیای تکنولوژی، نجوم و دستاوردهای علمی باخبر بمانید.

تعداد شبکه‌های اجتماعی بسیار زیاد است. مخصوصا بعد از معرفی پیام‌رسان‌های موبایل و قابلیت‌های بسیار زیاد آن‌ها، باز هم به این تعداد افزوده شده است. با وجود تعدد شبکه‌های اجتماعی، کاربران ایرانی بیش از همه به تلگرام و اینستاگرام روی خوش نشان داده‌اند. همین موضوع سبب شد صفحه اینستاگرام گجت نیوز را مدتی بعد از کانال تلگرام راه‌اندازی کنیم.

صفحه اینستاگرام گجت نیوز

اینستاگرام بستری مناسب برای ارتباط با یکدیگر بوده و به خاطر تمرکز بر روی فایل‌های چند رسانه‌ای، جذابیت بصری خاصی دارد. داشتن پلتفرمی قدرتمند برای اشتراک‌گذاری فایل‌های ویدیویی و تصویری یکی دیگر از دلایلی بود که ما را به آغاز فعالیت در اینستاگرام تشویق کرد.

تلگرام گجت نیوز

از طرفی دیگر با محبوبیت غیر قابل انکار تلگرام رو به رو هستیم که به خاطر قابلیت‌های آن در مقایسه با سایر پیام‌رسان‌ها ایجاد شده است. از طریق جعبه زیر می‌توانید به صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام گجت نیوز ملحق شوید.

صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام گجت نیوز

کاربران اندرویدی با استفاده از این لینک می‌توانند به صفحه اختصاصی گجت نیوز در اینستاگرام دسترسی پیدا کرده و آن را دنبال کنند. اما کاربران آیفون و آیپد باید از این لینک استفاده کنند. کانال تلگرام گجت نیوز را با استفاده از لینک مخصوص دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*