شارژ بیسیم آیفون 8

شارژ بیسیم آیفون 8 از سرعت کمی برخوردار خواهد بود‌ (شایعه)

یک گزارش جدید علیرغم تایید قابلیت شارژ بیسیم آیفون 8 (Apple iPhone 8)، ادعا می‌کند که این نوع شارژ کم سرعت خواهد بود و توان رقابت با رقبا را ندارد.

گوشی آینده‌ی کمپانی اپل با نام احتمالی آیفون 8، یک نسخه ویژه به مناسبت دهمین سالگرد عرضه گوشی های هوشمند آیفون خواهد بود و به همین مناسبت، این محصول از قابلیت‌های متعددی برخوردار است. یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها، پشتیبانی از شارژ‌ بیسیم است که شاید خواسته‌ی خیلی از طرفداران کوپرتینو باشد. از زمانی که شایعه شیشه‌ای بودن بدنه‌ی آیفون جدید اپل در شهر پیچیده است، خیلی‌ها بر این باورند که سرانجام یک آیفون از شارژ بیسیم پشتیبانی خواهد کرد. این نخستین باری خواهد بود که اپل از چنین تکنولوژی در محصولات موبایلی خود استفاده می‌کند.

ما در این جا یک خبر خوب و یک خبر بد برای طرفداران اپل داریم. اخیرا جزئیاتی از درون قطعه کدهای سیستم عامل iOS 11 به بیرون درز پیدا کرده است که قابلیت شارژ بیسیم آیفون 8 را تایید می‌کند. این خبر بسیار خوبی می‌تواند برای اپلی‌ها باشد، اما خبر بد این که به نظر می‌رسد سرعت شارژ بیسیم آیفون 8 چندان هم بالا نخواهد بود!

به نقل از وب‌سایت The Next Web، دو منبع مختلف ادعا کرده‌اند که آیفون جدید اپل از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند. در حالی که یکی از این منابع ترجیح داده که ناشناس باقی بماند، دیگری بدون هرگونه ترسی از نقش خود در فراهم آوردن این قابلیت برای اپل سخن می‌گوید. مدیرکل RAVPower، یک شرکت تولیدکننده لوازم جانبی موبایلی اینگونه می‌گوید:

منابع ما به ما گفته‌اند آیفون‌های بعدی دارای تکنولوژی مخصوصی برای شارژ بیسیم هستند که ما آن را در شارژرهایمان داریم. شارژر بیسیم ما آیفون‌های بدی را با سرعت کاملی شارژ خواهد کرد و همچنین قادر به شارژ سایر گوشی‌های پشتیبانی کننده از این تکنولوژی است.

شارژ بیسیم آیفون 8 از استاندارد 7.5 وات استفاده خواهد کرد

یک وبلاگ حوزه تکنولوژی ژاپنی به نام MacOtakara نخستین مرجعی بود که ادعا کرد‌ آیفون آینده اپل از تکنولوژی شارژ ‌بیسیم Q توسعه یافته توسط WPC استفاده خواهد کرد. آن همچنین اضافه کرده است که آیفون 8 باید از شارژ‌ 7.5 وات استفاده خواهد کرد. این بدان معناست که اپل قادر به ارائه شارژ‌ بیسیم سریع 15 وات همراه با گوشی جدید خود نیست. این وبلاگ همچنین گزارش داده است که شرکت کوپرتینویی می‌تواند شارژ بیسیم آیفون 8 را با استفاده از چیپ MFi خود به انحصار درآورد. این بدان معناست که پدهای بیسیم دیگر کمپانی‌ها نمی‌تواند آیفون 8 را شارژ کنند. ما امیدواریم دو گوشی آیفون 7 اس و آیفون 7 اس که گفته می‌شود همراه با آیفون 8 عرضه می‌شوند نیز از این قابلیت جذاب بهره‌مند باشند. ظاهرا هر دو این گوشی‌ها به نمایشگرهای 4.7 اینچی و 5.5 اینچی ال سی دی مجهز شده‌اند.

آیفون 8 نیز از یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد بهره می‌برد که یک باتری با ظرفیت 3.000 میلی‌آمپر ساعت نیز انرژی لازم آن را مهیا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*