اسمارت فون جدید نوکیا 8 ؛ آغازی برای بازگشت به روزهای طلایی (نتایج نظرسنجی)

اسمارت فون جدید نوکیا 8 ؛ آغازی برای بازگشت به روزهای طلایی (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

نتایج نظرسنجی هفته پیش گجت نیوز نشان می‌دهد بیش از نیمی از کاربران، اسمارت فون جدید نوکیا 8 (Nokia 8) را عامل موفقیت نوکیا و بازگشت آن به قله افتخار می‌دانند.

اگرچه اسمارت فون جدید نوکیا 8 نتوانست با قاطعیت نظر کاربران را به خود جلب کند، اما باز هم نسبت 57 به 43 درصد آرا برای شرکت سازنده‌ای که کمتر از یک سال است وارد میدان رقابت شده، خوب به نظر می‌رسد. با این حال، به نظر می‌رسد درج نام NOKIA در پشت گوشی های تولیدی شرکت HMD، در این موفقیت بی‌تاثیر نبوده است.

اسمارت فون جدید نوکیا 8 ؛ آغازی برای بازگشت به روزهای طلایی (نتایج نظرسنجی)

شاید یکی از ایرادهایی که می‌توان از گوشی نوکیا 8 گرفت، حاشیه‌های زیاد اطراف صفحه نمایش آن است؛ معضلی که به نظر می‌رسد گریبان‌گیر پرچمدارانی همچون اکسپریا ایکس زد پریمیوم و اچ تی سی یو 11 نیز شده است. محصول میان‌رده نوکیا، یعنی نوکیا 6 (Nokia 6) نیز اشکالاتی دارد که مهمترین آنها، استفاده از چیپست سری 400 اسنپدراگون به جای سری 600 است.

به نظر بنده هم آره هم نه؛ نه از این جهت که خیلی دیر به فکر ساخت گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید افتاد، اگه به جای وقتی که رو سیستم عامل سیمبیان و ویندوزفون گذاشت، رو سیستم عامل اندروید کار می‌کرد، قطعا الان به یکی از بهترین برندهای اندرویدی تبدیل می‌شد. آره از این جهت که سعی کنه کم کاری هاشو جبران کنه و به بازار میان رده ها هم توجه زیادی داشته باشه.

behdad_1378، کاربر گجت نیوز

اگرچه اکثر کاربران، پرچمدار جدید نوکیا را عاملی برای موفقیت این برند و شرکت صاحب آن می‌دانند، اما بسیاری از طرفداران، منتظر عرضه محصولی حرفه‌ای‌تر هستند؛ اسمارت فونی بدون حاشیه اضافی که مجهز به نمایشگر OLED باشد. همچنین، استفاده از سنسورهای باکیفیت در دوربین -همانند آنچه در سال‌های طلایی نوکیا شاهد بودیم- باعث خواهد شد تا کاربران تمایل بیشتری به استفاده از اسمارت فون جدید نوکیا 8 و دیگر محصولات این برند داشته باشند.

در ادامه، نتایج نظرسنجی هفته گذشته را مشاهده می‌کنید:

اسمارت فون جدید نوکیا 8 ؛ آغازی برای بازگشت به روزهای طلایی (نتایج نظرسنجی)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ارزشمندترین گنجبنه شرکت نوکیا خاطرات خوشی هست که قبلاً از خودش در یاد اکثر مردم جهان برجای گذاشته همراه با اعتماد و اطمینان بخصوص در بخش دوربین گوشی هایی که قبلاً تولید می کرد،حالا ببینیم میتونه از این گنج ارزشمند(اعتماد و خاطرات خوش) مردم استفاده کنه و سکوی موفقیت خودش برای بازگشت به اوج روزهای قبل خودش قرار بدهد به شرطی که دوباره مغرور نشود و حواسش کاملاً جمع جاسوسهای نفوذی مثل استافن آلاپ (اسب ترووا) باشه

  2. گوگل مثل اینکه قطع شده!