آیفون 8 جدید

آیا گوشی داخل جیب تیم کوک در تصویر، آیفون 8 جدید است؟

تصویری از تیم کوک در یکی از کارخانجات اپل منتشر شده است. به نظر می‌رسد یک گوشی آیفون 8 جدید (Apple iPhone 8) در جیب آن باشد. اما چرا ما این فکر را می‌کنیم؟

ماه‌هاست شایعات و اطلاعات مختلفی از گوشی آیفون 8 جدید اپل در خروجی رسانه‌های کوچک و بزرگ قرار می‌گیرد. اگر نمی‌دانید، لازم به ذکر است که امسال دهمین سالگرد عرضه تلفن های هوشمند اپل است و به نظر می‌رسد آن‌ها قصد دارند پس از چندین سال، آیفون کاملا جدید و متفاوتی را روانه بازار کنند.

اخیرا تصویری از تیم کوک، مدیرعامل اپل در بازدید از یکی از کارخانجات این کمپانی آمریکایی در توییتر بین کاربران دست به دست می‌چرخد که ادعا می‌کنند درون جیب وی محصول جدید این کمپانی قرار گرفته است! البته این تنها یک حدس و گمان است، اما اگر به راستی آیفون 8 در جیب تیم کوک قرار داشته باشد، این تصویر چه چیزی را به ما می‌گوید؟‌ اول از همه این‌که فرم ظاهری آیفون بعدی اپل مستطیلی شکل خواهد بود. آن در جیب یک فرد 1.90 سانتی‌متری بزرگ به نظر می‌رسد و حتی به ما این احساس دست می‌دهد که این گوشی لبه‌های نرمی دارد. شما چه داخل جیب تیم کوک می‌بینید؟ بیایید از کمی نزدیکتر به این تصویر نگاه کنیم.

آیفون 8 جدید

مدیرعامل اپل پس از بازدید از این کارخانه در سینسیناتی اوهایو توییتی را نیز ارسال کرده که متن آن به شرح زیر است. اما آیا خود او هم فکرش را می‌کرد تصویر منتشر کرده از خودش اینقدر جنجالی شود؟

با تشکر از تیم CTS در سینسیناتی، تولیدکنندگان بهترین تجهیزات آزمایش از نوع خود برای اپل. از بازدید امروز صبح لذت بردم – تیم کوک 24 آگوست 2017

خود من شخصا زیاد به این تصویر منتشر شده فکر نکردم و به جز این که تیم کوک از حضورش در یک کارخانه مستقر در سینسیناتی خوشحال است چیزی به ذهنم نرسیده است، اما مطالبی کی طی 2 روز اخیر در اینترنت شنیده‌ایم، توجه من را به شی شبیه به گوشی در جیب شلوار وی جلب کرده است.

چرا میگوییم این گوشی، آیفون 8 جدید است؟

یک کاربر توییتری با نام Asem H توضیحات جالبی را در مورد این عکس ارائه کرده است تا ما بیش از پیش به اینکه گوشی داخل جیب کوک آیفون جدید است مطمئن شویم. به عقیده وی، ابعاد این گوشی با سایر تلفن‌های هوشمند اپل متفاوت است:

به نظر می‌رسد تیم کوک یک گوشی آیفون 8 جدید را در جیب دارد. آن بلندتر از آیفون 7 و کمی باریک‌تر از آیفون 7 پلاس است.

ما کم و بیش انتظاراتی را از آیفون جدیدی که قرار است به زودی معرفی شود داریم. این محصول قطعا قدرتمندترین آیفون تا به امروز خواهد بود و می‌تواند ارائه کننده امکاناتی بالارده برای کاربران خود باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دفترچه قسط بانک مسکن تو جیبشه، برای خرید مسکن مهر وام گرفت…

  2. این که میگی روسایه سامسونگن ایفون دستشونه