اندروید نوقا برای گلکسی جی 7 2015

آیا اندروید نوقا برای گلکسی جی 7 2015 عرضه خواهد شد؟

به تازگی شواهدی به دست آمده که احتمال انتشار اندروید نوقا برای گلکسی جی 7 2015 را قوت می‌بخشد و کاربران این دیوایس خواهند توانست از ویژگی‌های اندروید جدید بهره ببرند.

گرچه مدت زیادی از زمان معرفی و عرضه اندروید 7 نوقا می‌گذرد اما هنوز قدیمی‌ترین مدل گلکسی جی 7 از این نسخه برخوردار نیست. خبر خوش آن‌که اخیرا رد این گوشی در یک دیتابیس وای فای یافته شده که یکی از بیلدهای اندروید نوقا را اجرا می‌کند. بدین ترتیب انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک اندروید نوقا برای گلکسی جی 7 2015 در اختیار کاربران قرار گیرد.

اندروید نوقا برای گلکسی جی 7 2015

اندروید نوقا برای گلکسی جی 7 2015 در آینده‌ای نزدیک

در مراسم معارفه گلکسی جی 7 2015، برادر کوچک‌ترش نیز معرفی شد (جی 5 2015) که به سخت افزار ضعیف‌تری مجهز شده بود. با این وجود اجرای اندروید نوقا روی هردوی این موبایل‌ها امکان‌پذیر بوده و از لحاظ سخت افزاری مانعی پیش رو نیست. با عرضه رسمی اندروید نوقا برای جی 7 2015 تقریبا مطمئن خواهیم شد که این نسخه از اندروید برای جی 5 نیز در راه است.

اندروید 7 نوقا امکانات جدید زیادی از قبیل نوتیفیکیشن‌های پیشرفته، مجوزهای سخت‌گیرانه‌تر برای اپلیکیشن‌ها، ایموجی‌های جدید و حالت ذخیره باتری بازسازی شده را در خود دارد و سریع‌تر و پایدارتر از آپدیت‌های کنونی عرضه شده برای این دو گوشی شناخته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بانظر آقا‌محمد موافقم و مایل به دریافت جدیدترین نسخه اندروید هستم
    باتشکر ازشما

  2. بیشتر ایرانی ها گوشیشون همین گلکسی J7 هست