لوازم جانبی گلکسی نوت 8

لوازم جانبی گلکسی نوت 8 ؛ معرفی بهترین قاب ها، کاورها، پاوربانک و پایه شارژ

لوازم جانبی گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) همچون قاب های محافظ، کاورهای هوشمند، پاوربانک، پایه شارژ بی سیم و غیره، از اولین نیازهای هر کاربر بعد از خرید این گوشی هستند. در این مطلب به معرفی بهترین لوازم جانبی گلکسی نوت 8 پرداخته ایم.

همواره کره‌‌ای‌ها توجه ویژه‌ای به محصولات خود و نیاز کاربران داشته و با معرفی لوازم رسمی، تلاش دارند تا بهترین وسایل را در اختیار کاربران قرار دهند.

در ادامه قصد داریم بهترین قاب ها و به صورت کلی، بهترین لوازم جانبی گلکسی نوت 8 را همراه با قیمت آنها بررسی کنیم.

معرفی بهترین لوازم جانبی گلکسی نوت 8

قاب محافظ گلکسی نوت 8

قیمت: 19.99 دلار

لوازم جانبی گلکسی نوت 8

همانند گذشته، ارزان‌ترین قاب برای گلکسی نوت 8 با قیمت 19.99 دلار و نام “Protective Cover” در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این قاب ساده اما زیبا که کمتر از 1 میلی‌متر ضخامت دارد، علاوه بر ایمن نگه داشتن دستگاه از عناصر بیرونی، اجازه می‌دهد تا کاربران از رنگ زیبای گوشی خود نیز لذت ببرند.

بدون شک مهم‌ترین ویژگی این قاب، قیمت پایین آن است.

قاب محافظ آلکانترا

قیمت: 49.99 دلار

لوازم جانبی گلکسی نوت 8

“Alcantara Cover” یکی دیگر از قاب‌های مناسب برای گلکسی Note 8 است که با پوششی لطیف از مواد آلکانترا و بهره‌گیری از تکنولوژی نانو، با خاصیت ضدخش و ضد لک در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

هرچند، شاید جنس آن با پوشش آلکانترا که در خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد، متفاوت باشد. با این وجود، تکنولوژی به سرعت پیشرفت کرده و امروزه از آن در تلفن های هوشمند نیز استفاده می‌شود.

قاب مقاوم Rugged Protective Cover

قیمت: 40 دلار

لوازم جانبی گلکسی نوت 8

“Rugged Protective Cover” یکی دیگر از لوازم جدیدی است که حالا به خانواده گلکسی نوت 8 اضافه شده و با استاندارد نظامی MIL-STD-810G-516، مقاومت بالای آن را تضمین می‌کند. همین موضوع نیز باعث شده است تا قاب جدید گلکسی نوت 8، نمره A را در به منظور مقاومت در برابر سقوط و یا ضربه ناگهانی دریافت کند.

متاسفانه کاربران برای شارژ بی سیم گوشی، نیاز به جدا کردن این قاب دارند.

اس ویو فلیپ کاور

قیمت: 59.99 دلار

لوازم جانبی گلکسی نوت 8

محصولات فیلیپ کاور سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی، محبوبیت بسیاری میان کاربران دارند. حالا نیز این شرکت کره‌ای، باز هم نسخه مخصوص آن برای نوت 8 را طراحی کرده تا علاوه بر تضمین ایمنی دستگاه، به تعامل هر چه بیشتر کاربر با گوشی نیز کمک شود.

کاربران با خرید این کاور هوشمند، بدون باز کردن آن قادر به برقراری تماس، مشاهده اعلان‌ها و انجام کارهای دیگر خواهند بود. هرچند، استفاده از این خدمات ارزان نیست و برای داشتن این کاور ال ای دی باید 59.99 دلار پراخت کنید.

کاور کیفی LED

قیمت: 59.99 دلار

لوازم جانبی گلکسی نوت 8

این قاب LED زیبا با قابلیت‌ها و ظاهر جذابی که دارد، هنگام عرضه گلکسی S8 و S8 پلاس مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان قرار گرفت.

اگر قصد خرید یک کاور کیفی برای گلمسی نوت 8 را دارید، بهتر است به قیمت بالای آن نیز دقت کنید!

پایه شارژ بی سیم

قیمت: 89.99 دلار

لوازم جانبی گلکسی نوت 8

پایه شارژ پیش رو که پس از عرضه برای پرچمداران سری گلکسی S برای نوت 8 نیز در نظر گرفته شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا فبلت گران‌قیمت خود را به صورت بی سیم شارژ کنند.

اگرچه برای داشتن این استند باید 89.99 دلار پرداخت کنید، ولی احتمالا تماشای هم‌زمان ویدیو و شارژ گوشی به صورت بی سیم جذاب خواهد بود.

پاوربانک همراه

قیمت: 59.99 دلار

لوازم جانبی گلکسی نوت 8

قطعا پاوربانک‌ها از جمله مهم‌ترین لوازم مخصوص تلفن های هوشمند بوده و سامسونگ نیز به این موضوع واقف است.

Fast Charge Portable Battery که 5100 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد، اندازه‌ای کوچک داشته و به واسطه حلقه بالای آن، به راحتی می‌توان این پاوربانک را حمل کرد. همچنین با پشتیبانی از یو اس بی نوع C، فبلت شما در کمترین زمان ممکن شارژ می‌شود.

قلم هوشمند اس پن

قیمت: 49.99 دلار

لوازم جانبی گلکسی نوت 8

در نهایت، بهتر است مراقب اس پن باشید چرا که قلم هوشمند گلکسی نوت 8 به صورت جداگانه با قیمت 49.99 دلار به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام آقای قاسمی. ببخشید چرا کاور دو تکه وclear view standig رو در این لیست قرار ندادید؟؟؟

    • سلام دوست عزیز
      تعداد لوازمی که به فروش میرسه و در سایت سامسونگ هم قرار گرفته زیاد هست. ولی هدف ما تو این لیست، معرفی بهترین ها بوده. به همین خاطر شاید بعضی از موارد ذکر نشده باشن
      ممنون از توجهتون