اریکسون می خواهد از بدن انسان به عنوان کابل USB استفاده کند

 

طبق طرح پژوهشی اریکسون، شما در آینده قادر خواهید بود که اطلاعات را بین دو گجت، مستقیما از طریق بدن تان انتقال دهید.
 
طی کنفرانس خبری اریکسون در CES ، این شرکت از تکنولوژی کوپلینگ خازنی به سادگی برای انتقال اطلاعات از موبایل به یک نمایشگر بزرگ استفاده کرد. شما معمولا برای چنین کاری از کابل HDMI و یا یک ارتباط بیسیم استفاده می کنید. اما در این مورد خاص، هانس ویسبرگ مدیرعامل اریکسون از دستانش به عنوان گیره های اتصال استفاده کرد و بدن وی نقش کابل را بازی کرد و تصویر را به نمایشگر انتقال داد.
 
البته این چیزی نیست که به این زودی ها امکان انجام آن را داشته باشیم. اما در صورتی که به حقیقت بپیوندد، برای مواقعی که به شبکه بیسیم و کابل مناسب برای انتقال اطلاعات از نقطه A به B دسترسی نداریم، بهترین گزینه ای است که همیشه همراه ما است.
 
 
البته شگفتی های آقای هانس ویسبرگ در کنفرانس اریکسون به همین یک مورد ختم نمی شد. وی اعلام کرده که اریکسون برنامه بلند مدت و بزرگی دارد تا تمامی ابزارهای موبایلی که در دست مردم دنیا هستند را به یکدیگر متصل کند.
 
اما جناب مدیرعامل هیچ اطلاعات دیگری در خصوص این پروژه عظیم اعلام نکرده است. شاید چنین حرفی از هر شرکت دیگر مورد تمسخر قرار می گرفت، اما اریکسون تامین کننده تجهیزات مخابراتی و مدیریت شبکه های بیسیم اپراتورهای فراوانی در سطح دنیا است. و کسب و کارش به شکل قاطعی به سبک زندگی موبایلی و ارتباطی مردم وابسته است. در نتیجه دورنما و برنامه ریزی های این شرکت در خصوص آینده صنعت موبایل از اهمیت و جذابیت بالایی برخوردارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*