قیمت خرید گلکسی نوت 8

قیمت خرید گلکسی نوت 8 برای کاربران گلکسی نوت 7 نصف خواهد بود!

قیمت خرید گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) برای کاربران گلکسی نوت 7، پرچمدار پیشین این سری، 425 دلار کمتر خواهد بود. در ادامه جزییات این خبر را می‌خوانیم.

اغلب افراد با شنیدن این خبر یک سوال در ذهنشان نقش می‌بندد؛ آیا هنوز کاربرانی وجود دارند که گلکسی نوت 7 خود را بعد از این همه سر و صدا و مشکل و با گذشت یک سال از معرفی آن هنوز پس نداده باشند؟ از آنجایی که مجبوریم به این سوال پاسخ مثبت دهیم، سامسونگ تصمیم گرفته یکبار دیگر با ارائه طرحی تشویق‌کننده، کاربران این گوشی موبایل را به تحویل دادن آن ترغیب کند. همچنان در هر لحظه امکان انفجار وجود دارد!

گلکسی نوت 8 همراه با سر و صدایی زیاد به طور رسمی معرفی شد. مهمترین ویژگی این مدل در مقایسه با محصولات پیشین سری نوت، مجهز شدن به یک دوربین دوگانه است. البته گلکسی نوت 8 را باید اولین گوشی موبایل مجهز به دوربین دوگانه سامسونگ بدانیم. داشتن صفحه نمایش Infinity Display همانند پرچمداران سری S سال 2017، دومین ویژگی مهم آن است.

قیمت خرید گلکسی نوت 8

وجود قابلیت‌های بی‌شمار، داشتن ظاهری زیبا و در نهایت کاهش قیمت خرید گلکسی نوت 8 ، دیگر هیچ جای توجیهی برای پس ندادن گلکسی نوت 7 باقی نمی‌گذارد! سامسونگ چندین مرتبه برای بازگرداندن این گوشی موبایل به کارخانه فراخوان زده و طرح‌هایی را برای کاربران در نظر گرفته است. در حال حاضر نه تنها کاربران از دریافت هر گونه آپدیت و سرویس برای گلکسی نوت 7 محروم هستند، بلکه بروز هر اتفاق، دیگر مسئولیتی بر گردن سامسونگ نمی‌گذارد.

کاربران پرچمدار سال 2016 سری نوت در ایالات متحده آمریکا می‌توانند با برگرداندن گوشی موبایل خود به سامسونگ، از تخفیفی ویژه برای خرید گلکسی نوت 8 برخوردار شوند. با در نظر گرفتن قیمت و زمان عرضه سامسونگ گلکسی نوت 8، تخفیف 425 دلاری برای آن‌ها بسیار خوب تلقی می‌شود. شاید این آخرین فرصت برای کاربران باشد. متقاضیان باید به فروشگاه آنلاین سامسونگ در کشور آمریکا سر بزنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*