گلکسی نوت 8

معرفی گلکسی نوت 8 از زبان سازنده؛ کارهای بزرگ‌تر با سامسونگ گلکسی Note 8

سامسونگ گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) معرفی شد؛ محصولی که به ادعای سازنده، برای کسانی ساخته شده که به دنبال انجام کارهایی بزرگتر هستند. در این مطلب به معرفی سامسونگ گلکسی Note 8 از زبان کمپانی سازنده آن می‌پردازیم.

دفتر نمایندگی سامسونگ در ایران، متن بیانیه مطبوعاتی خود برای معرفی سامسونگ گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) را برای گجت نیوز ارسال کرده که در ادامه شما را به مطالعه آن دعوت میکنیم.

گلکسی Note 8، نمایشگر بدون مرز (infinity) بزرگتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در عینبزرگ بودن به راحتی در یک دست جا می‌گیرد. این گوشی با داشتن بهترین دوربین موجود در دنیای گوشی‌های هوشمند، امکان گرفتن عکس‌هایی فوق العاده را برای شما فراهم می‌کند. S Pen این گوشی هم امکان تعامل به روشی شخصی خودتان را برای شما فراهم می‌کند. گلکسی Note 8، مناسب برای روش زندگی کاربران امروزی و اتکای آنها به فناوری‌های روز طراحی‌ شده است.

دی‌جی کو، مدیر بخش ارتباطات موبایل سامسونگ الکترونیکس می‌گوید «ما قدر علاقه بی‌پایان طرفداران نوت را می‌دانیم. ما همواره از آنها الهام گرفته‌ایم و گوشی جدید نوت را هم برای آنها طراحی کرده‌ایم. با مجهز بودن به نمایشگر بدون مرز (infinity)، S Pen و قدرتمندترین دوربین دوگانه (Dual)، گلکسی Note 8 به همه امکان می‌دهد کارهایی را انجام دهند که زمانی تصور می‌کردند غیر ممکن باشد».

سامسونگ سری اول نوت را در سال ۲۰۱۱ عرضه کرد. صفحه نمایش بزرگ و S Pen این سری خیلی زود جامعه‌ای بزرگ از علاقه‌مندان را به خود جذب کرد. تحقیقات بازار سامسونگ نشان می‌دهد ۸۵ درصد کاربران نوت می‌گویند به داشتن گوشی نوت افتخار می‌کنند و خرید آن را به دوستان‌شان هم توصیه می‌کنند. ۷۵ درصد این افراد هم می‌گویند نوت بهترین گوشی است که تاکنون داشته‌اند.

از نمایشگر بدون مرز (infinity)لذت ببرید و کارهای بزرگ‌تری انجام دهید

گلکسی نوت 8

اندازه نمایشگر گلکسی Note 8 از تمامی نسخه‌های قبلی این سری بزرگتر است. البته بدنه باریک این گوشی باعث می‌شود بتوان به راحتی آن را در یک دست گرفت. نمایشگر بدون مرز  (Infinity Display)مجهز به تکنولوژی Super AMOLED و سایز 6.3 اینج رزولوشن Quad HD+ اطلاعات بیشتری را پیش چشم شما قرار داده و این یعنی نیاز کمتری به اسکرول صفحه خواهید داشت. گلکسی Note 8 فضای بیشتری را برای تماشا، خواندن یا نقاشی در اختیار شما قرار می‌دهد که در نتیجه این محصول را به یک گوشی چندکاره فوق‌العاده تبدیل می‌کند.

کاربران نوت مدت‌هاست که با داشتن قابلیت Multi Window می‌توانند کارهای بیشتری انجام دهند. اما قابلیت جدید App Pair در گلکسی Note 8 به شما امکان می‌دهد روی پنل Edge برنامه‌های دلخواه‌تان را با هم جفت کرده و بعد آنها را به صورت همزمان و به راحتی اجرا کنید. مثلا همزمان با ارسال پیام به دوستان، می‌توانید ویدیو هم تماشا کنید.

S Pen گلکسی نوت 8 ، راهی نوین برای ارتباط

گلکسی نوت 8

S Pen از زمان معرفی تا کنون یکی از شاخصه‌های معرف سری نوت بوده است. این قلم در Note 8 روش‌های کاملا نوینی را برای نوشتن، نقاشی کشیدن و تعامل با گوشی و دوستان در اختیار شما می‌گذارد. نوک ظریف‌تر، حساسیت بهتر در برابر فشار، مقاومت در برابر آب و قابلیت‌های دیگر به کاربر امکان می‌دهند تا خواست خود را به روشی متفاوت از تمامی گوشی‌های هوشمند بیان کند.

در جایی که ارتباط متنی کافی نباشد، با استفاده از Live Message می‌توانید شخصیت خاص خودتان را ابراز کرده و روایت خودتان را داشته باشید. با استفاده از گلکسی Note 8 اکنون می‌توانید متن را به صورت انیمیشن ارسال کرده و یا در پلتفرم‌های مختلف پشتیبان GIF، نقاشی بکشید. تعامل با S Pen روشی کاملا جدید است – ارتباطی زنده و احساسی که به پیام‌تان جان می‌دهد.

گلکسی نوت 8

گزینه «صفحه نمایش همیشه روشن» یا Always On Display به کاربران امکان می‌دهد بدون باز کردن گوشی، نوتیفیکیشن‌ها را دریافت کنند. این کار در گلکسی Note 8 بسیار قدرتمندتر شده است. قابلیت یادداشت در حالت صفحه خاموش به شما امکان می‌دهد تا پس از خارج کردن S Pen و بدون باز کردن گوشی تا صد صفحه یادداشت بردارید. می‌توانید این یادداشت‌ها را به صفحه نمایش همیشه روشن پین کرده و حتی آنها را به صورت مستقیم در صفحه نمایش همیشه روشن ویرایش کنید.

امکان ترجمه یا Translate در قلم S به شما امکان می‌دهد در هر جایی، از مسافرت‌های خارجی تا سایت‌های اینترنتی، نه تنها کلمات بلکه کل یک متن را انتخاب کرده و آن را به یکی از ۷۱ زبان موجود در این قابلیت ترجمه کرده(در صورت موجود بودن سرویس گوگل) و حتی واحدهای پول و وزن و غیره را به هم تبدیل کنید.

عکاسی بهتر با بهترین دوربین بازار در گلکسی Note 8

گلکسی نوت 8

دوربین یکی از گزینه‌های اصلی موردنظر کاربران برای خرید گوشی جدید است. با معرفی گلکسی Note 8، مجهز به قوی‌ترین دوربین بازار، اکنون سامسونگ استانداردی جدید را برای دوربین گوشی‌های هوشمند تعریف می‌کند.

گلکسی Note 8 مجهز به دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در قسمت پشت دستگاه است که هردو لنز واید و تله آن مجهز به لرزش‌گیر (OIS) هستند. وجود این لرزش‌گیر به شما امکان می‌دهد در هر جایی، از پرسه در شهر تا گردش در حیاط خانه، بتوانید عکس‌هایی دقیق‌تر بگیرید.

قابلیت Live Focus در گلکسی Note 8 امکان کنترل عمق زمینه را برای شما فراهم کرده و به شما امکان می‌دهد تا چه در حالت پیش‌نمایش و چه بعد از برداشتن عکس، افکت ‌Broken Window یا تار کردن پس زمینه را روی آن اعمال کنید.

گلکسی نوت 8

در حالت Dual Capture هر دو دوربین پشت به صورت هم زمان دو عکس گرفته و به شما امکان می‌دهند هردو تصویر را ذخیره کنید. دوربین مجهز به لنز تله یک عکس کلوزآپ گرفته و دوربین با لنز واید نیز عکسی را می‌گیرد که کل پس زمینه در آن دیده می‌شود.

لنز واید مجهز به حسگر دوال پیکسل با فوکوس خودکار سریع است که با استفاده از آن می‌توانید حتی در محیط‌های کم‌نور عکس‌هایی واضح‌تر و شفاف‌تر بگیرید. گوشی گلکسی Note 8 همچنین مجهز به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلو است که با داشتن قابلیت فوکوس خودکار می‌تواند سلفی‌هایی دقیق‌تر و تماس ویدیویی شفاف‌تری را در اختیار شما بگذارد.

گلکسی نوت 8؛ کهکشانی از قابلیت‌ها و خدمات

گلکسی نوت 8

گلکسی Note 8 ادامه میراث گلکسی است، مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصربه‌فرد که در کنار هم تجربه موبایلی شما را از نو تعریف می‌کنند:

  • مقاومت در برابر آب و گرد و غبار: سامسونگ چهار سال پیش اولین گوشی گلکسی با قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را معرفی کرد. با توجه به مقاومت گوشی و S Pen در برابر آب و گرد و غبار (IP68) اکنون دیگر می‌توانید گوشی‌ نوت‌ را با خودتان به هر جایی که می‌خواهید ببرید. حتی در زمان خیس بودن صفحه، باز هم می‌توانید روی آن بنویسید.
  • شارژ بی‌سیم سریع: دو سال پیش ما گوشی گلکسی را با شارژ بی‌سیم معرفی کردیم. گلکسی Note 8 از پیشرفته‌ترین قابلیت‌های شارژ بی‌سیم پشتیبانی کرده و لذا می‌توانید به راحتی و سریع، فارغ از سیم و پورت، گوشی خود را شارژ کنید.
  • امنیت: گلکسی Note 8 گزینه‌های مختلف تایید هویت بیومتریک شامل اسکنر چشم و اثر انگشت را در اختیار شما قرار می‌دهد. سامسونگ ناکس (Knox) امنیت فوق العاده‌ای را در سطح لایه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فراهم کرده و قابلیت پوشه امن یا Secure Folder نیز اطلاعات شخصی و داده‌های حرفه‌ای شما را به صورت جداگانه نگهداری می‌کند.
  • عملکرد قوی: با داشتن ۶ گیگابایت رم، پردازنده ۱۰ نانومتری و حافظه قابل افزایش (تا ۲۵۶ گیگابایت) قدرت کافی برای مرور اینترنت، استریم، بازی و چند کار هم زمان را در اختیار خواهید داشت.
  • تجربه موبایلی نوآورانه: سامسونگ دکس (Dex) نیز امکان داشتن تجربه‌ای شبیه کامپیوتر را با گوشی برای شما فراهم می‌کند. می‌توانید فایل‌ها را روی گوشی نگهداری کرده، در حین حرکت کارهایتان را مدیریت کرده و زمانی که به صفحه نمایشگر بزرگتر نیاز داشتید، از سامسونگ دکس استفاده کنید. گوشی گلکسی Note 8 دارای بیکسبی است که استفاده از گوشی‌تان را هوشمندتر می‌سازد. این برنامه به مرور زمان، رفتارهای شما را آموخته و به شما کمک می‌کند کارهای بیشتری را انجام دهید.

عملکرد، بهره‌وری و امنیت در تجارت

گلکسی نوت 8

با داشتن قابلیت‌های پیشرفته، گوشی گلکسی Note 8 نوآوری تجاری را به سطحی جدید ارتقا داده و عملکرد، بهره‌وری و امنیت را در انواع صنایع افزایش داده و انجام کارها را آسان می‌کند:

  • S Pen بهینه سازی شده:S Pen کارهایی را برای افراد شاغل انجام می‌دهد که دیگر گوشی‌های هوشمند قادر به انجام آن نیستند، مانند یادداشت برداری در حالت صفحه نمایش خاموش یا یادداشت‌گذاری روی عکس‌ها و اسناد.
  • تایید هویت بدون تماس: گوشی گلکسی Note 8 امکان تشخیص عنبیه چشم را برای افراد شاغل فراهم می‌کند،مثلا کسانی که در حوزه‌های بهداشت، ساخت و ساز یا امنیت عمومی فعالیت می‌کنند گاهی نمی‌توانند با اثر انگشت یا کشیدن صفحه، گوشی را باز کنند.
  • توانایی‌های بهینه دکس: گوشی گلکسی Note 8 دکس را برای کسانی تقویت کرده است که نیاز دارند تجربه موبایلی خود را به کامپیوترهای خانگی منتقل کنند، چه در زمین بازی، دفتر کار یا خانه.

تعهد همیشگی به امنیت

گلکسی نوت 8

سامسونگ همواره به پیشگامی در حوزه امنیت باتری در این صنعت متعهد است. باتری گلکسی Note 8 روند ۸ مرحله‌ای بررسی امنیت باتری را گذرانده است، این روند سختگیرانه‌ترین بررسی امنیتی در صنعت موبایل است.

ساجیف جسوداس، مدیر شرکت یو ال اینترنشنال می‌گوید «ما همکاری نزدیکی با شرکت سامسونگ داشتیم تا به پیشرفتی معنادار در علم ارزیابی کیفیت و امنیت گوشی برسیم. در نتیجه، گلکسی Note 8 توانست مجموعه‌ای سختگیرانه از پروتکل‌های بررسی امنیت باتری و گوشی را پشت سر بگذارد. ما همچنان به دنبال حفظ رابطه راهبردی‌مان با سامسونگ و کمک به تضمین امنیت تمامی کاربران هستیم».

گلکسی Note 8 از اواسط ماه سپتامبر و در چهار رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Orchid Grey)، طلایی (Maple Gold) و آبی (Deepsea Blue) در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

جدول مشخصات فنی سامسونگ گلکسی نوت 8

صفحه نمایش۶.۳ اینچ، سوپرآمولدQuad HD+ ، رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ (۵۱۲ پیکسل در هر اینچ)

* صفحه به عنوان یک مستطیل کامل در نظر گرفته شده بدون اینکه گوشه‌های گرد شده محاسبه شود

* رزولوشن پیش‌فرض Full HD+ است و قابلیت تغییر به Quad HD+  در تنظیمات وجود دارد.

دوربیندوربین اصلی : دوربین دوگانه با دو لرزش‌گیر اپتیکال مجزا

·        لنز واید : سنسور ۱۲ مگاپیکسل، گشودگی دریچه دیافراگم F1.7، لرزش‌گیر اپتیکال

·        لنز تله فوتو : سنسور ۱۲ مگاپیکسل، گشودگی دریچه دیافراگم F2.4، لرزش‌گیر اپتیکال

o       ۲برابر زوم اپتیکال، ۱۰ برابر زوم دیجیتال

دوربین سلفی:  سنسور ۸ مگاپیکسل، گشودگی دریچه دیافراگم F1.7

بدنهابعاد ۱۶۲.۵ x۷۴.۸ x۸.۶ میلی‌متر

وزن: ۱۹۵ گرم، دارای استاندارد IP68

(ابعاد S pen: ۵.۸ x۴.۲ x۱۰۸.۳ ، وزن ۲.۸ گرم، استاندارد IP68)

*دارای استاندارد IP68 مقاوم در برابر نفوذ آب و گردوغبار. براساس آزمایشات انجام شده مقاوم در برابرنفوذ آب تا عمق ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه.

پردازندههشت هسته‌ای (2.3GHz Quad + 1.7GHz Quad)، ۶۴ بیت، ۱۰ نانومتری

هشت هسته‌ای (2.3GHz Quad + 1.9GHz Quad)، ۶۴ بیت، ۱۰ نانومتری

* ممکن است بسته به بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند

حافظه۶ گیگابایت رم از نوع (LPDDR4)

حافظه داخلی در اندازه‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت

* ممکن است بسته به بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند

*حافظه در دسترس کاربر به دلیل وجود سیستم عامل و اپلیکیشن‌های پیش‌فرض کمتر از مقدار اعلام شده است. حافظه واقعی با توجه اپراتورها می‌تواند کمتر باشد و پس از آپدیت سیستم‌عامل تغییر می‌کند.

سیم کارتتک سیم: یک سیم کارت نانو و درگاه MicroSD (قابل ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت)

دو سیم: یک سیم کارت نانو و درگاه سیم کارت دوم یا MicroSD (قابل ارتقا تا ۲۵۶ گیگابایت)

* ممکن است بسته به بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند

باتری۳۳۰۰ میلی آمپر بر ساعت

شارژر بی‌سیم سازگار با  WPC and PMA

فناوری شارژ سریع سازگار با QC 2.0

سیستم عاملاندروید ۷.۱.۱
شبکهLTE Cat. 16

* ممکن است بسته به بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند

ارتباطاتWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), VHT80 MU-MIMO, 1024QAM, Bluetooth® v 5.0 (LE up to 2Mbps), ANT+, USB Type-C, NFC, Location (GPS, Galileo*, Glonass, BeiDou*)

* پوشش Galileo و BeiDou ممکن است محدود باشد

سیستم پرداختNFC, MST
سنسورهاشتاب سنج، فشارسنج، سنسور اثر انگشت، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور ضربان قلب، سنسور مجاورت، سنسور نور RGB، سنسور اسکنر عنبیه، سنسور فشار
سیستم تائید هویتانواع قفل : پین، پسورد، الگو

انواع قفل بیومتریک: اسکنر عنبیه چشم، سنسور اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره

صداMP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, DSF, DFF, APE
ویدئوMP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. با قیمت حدود 1000دلار اصن ارزش خرید نداره و میتوان پرچمداران دیگه رو خریداری کرد.ضمن اینکه به نظر من گوشی خیلی درازه

  2. دنیای موبایل رو متحول کرده این سامسونگ…بدون سامسونگ زندگی یعنی هیچ

  3. بسیار عالی .. آفرین به سامسونگ