نمونه عکس های دوربین گلکسی نوت 8

نمونه عکس های دوربین گلکسی نوت 8 ؛ کیفیت دوربین دوگانه سامسونگ

نمونه عکس های دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) منتشر شد. با مشاهده این تصاویر می‌توان به کیفیت دوربین دوگانه سامسونگ پی برد.

پیش از داشتن قلمی ویژه که البته در تمامی محصولات سری نوت مشاهده می‌شود، مهمترین ویژگی گلکسی نوت 8 دوربین دوگانه آن است. سامسونگ به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ساز، برای همقدم شدن با سایر شرکت‌ها دست به کار شد و به بهانه عرضه گلکسی نوت 8، اولین گوشی موبایل دارای دوربین دوگانه خود را معرفی کرد.

این دوربین همانند دوربین آیفون 7 پلاس بوده و سنسور دوم آن از نوع تله فوتو است. در گالری اول، نمونه عکس های دوربین گلکسی نوت 8 را مشاهده می‌کنیم که به صورت عادی و با سنسور دارای زاویه باز آن گرفته شده‌اند. گشودگی دریچه دیافراگم این سنسور f/1.7 بوده و پیش از این شاهد به کار رفتن آن در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 7 بودیم.

اولین گالری نمونه عکس های دوربین گلکسی نوت 8

اما تصاویر گالری دوم با استفاده از سنسور تله فوتو، که گشودگی دریچه دیافراگم آن f/2.4 است، گرفته شده‌اند. یکی از ویژگی‌های متمایزکننده دوربین دوگانه سامسونگ که به خوبی در دومین گالری نمونه عکس های دوربین گلکسی نوت 8 مشخص است، وجود تثبیت‌کنندگی نوری تصویر در سنسور دوم همانند سنسور اصلی است که در کمتر گوشی موبایلی دیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. برترین دوربین و گوشی موبایل در سال 2017