لامبورگینی آلفا وان

لامبورگینی آلفا وان (Lamborghini Alpha-One) معرفی شد؛ یک گوشی لوکس و گران‌قیمت!

لامبورگینی آلفا وان (Lamborghini Alpha-One)، جدیدترین موبایل لوکس Tonino Lamborghini است که احتمالا بسیاری از علاقه‌مندان، توانایی خرید آن را نخواهد داشت.

به گفته سازندگان، گوشی پیش رو از بهترین مواد همچون چرم دست‌ساز ایتالیایی و آلیاژ مایع (محکم‌تر از تیتانیوم) ساخته شده است تا دستگاه مقاومت کافی را در برابر خوردگی داشته باشد.

در رابطه با سخت افزار، گوشی آلفا وان به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح 1440×2560، تراشه نسبتا قدیمی اسنپدراگون 820، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه و اندروید 7.0 تجهیز شده و یک باتری 3250 میلی‌آمپر ساعتی نیز نیروی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد. همچنین کاربران می‌توانند به واسطه دوربین پشتی 20 مگاپیکسلی این گوشی با لرزشگیر اپتیکال و تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر، عکس‌های خود را با بالاترین کیفیت ممکن ثبت کنند.

قیمت گوشی لامبورگینی آلفا وان چیزی در حدود 2 هزار و 500 دلار است. به علاوه، فروش این گوشی لوکس از این هفته در انگلستان و امارات آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از طریق “Dubai Mall” و “Harrods” خریداری کنند.

ویدیوی معرفی گوشی لوکس لامبورگینی آلفا وان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اینو اونایی که تو پارکینگ خونشون لامبورگینی دارن اونم واس خاطر ست کردن میخرن نه کسه دیگه ای چرا که اصلا ارزش خرید نداره

  2. خداییش فاز این شرکت لامبورگینی چیه اومده زده تو کار گوشی تو اینکاره نیستی الکی خودتو خراب نکن