نوت 8

گلکسی نوت 8 اولین گوشی هوشمند با قابلیت لرزشگیر اپتیکال (OIS) در هر دو دوربین عقب

OIS یا همان تثبیت‌گر (لرزشگیر) اپتیکال مدت‌هاست در محصولات مختلف به کار گرفته می‌شود، اما نوت 8 سامسونگ برای اولین بار آن را در هر دو دوربین عقب خود تعبیه کرده است.

ساعاتی پیش مسئولان کمپانی سامسونگ در رویداد شهر نیویورک بالاخره از گوشی گلکسی نوت 8 پرده‌برداری کردند تا کم کم خاطرات بد سال گذشته و مشکلات نسل قبلی از سری نوت به فراموشی سپرده شود. از جمله مشخصات ویژه Note 8 سامسونگ می‌توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی، حاشیه‌های بسیار کم (به لطف پنل Infinity)، باتری 3300 میلی‌آمپری، حافظه رم 6 گیگابایتی و همچنین تکنولوژی شارژ بی‌سیم و سریع اشاره کرد.

اما یکی از قابلیت‌های جدید و جذاب گلکسی نوت 8 دوربین دوگانه آن به شمار می‌رود. قابلیت زوم اپتیکال 2X و فوکوس قبل و بعد از ثبت تصویر از جمله ویژگی های این دو لنز دوربین هستند که در گذشته نیز شاهد به‌کارگیری آنها بوده‌ایم. اما یک نکته مهم: نوت 8 سامسونگ اولین محصولی است که از قابلیت تثبیت‌گر اپتیکال تصاویر (OIS) در هر دو لنز دوربین خود بهره گرفته است.

بنابراین لنز 12 اینچی محصول با گشودگی بالا و لنز telephoto هر دو حرکات و لرزش دستان شما هنگام تصویربرداری را مدیریت می‌کنند تا ویدیو‌ها و تصاویر روان زیبایی را ثبت کنید؛ البته غافل از این نکته نباشید که همه چیز پس از عرضه این محصول و تست این دوربین دوگانه مشخص می‌شود. برای تست کردن این تئوری که سیستم دوگانه تثبیت‌گر اپتیکال چقدر بهتر از گذشته و حالت عادی عمل می‌کند، لحظه شماری می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به نظر من اس9 در سال آینده بهترین موبایل سامسونگ خواهد بود

  2. زنده و پاینده باشی سامسونگ عزیز…برترین گوشی جهان در سال 2017