موجودات فضایی وجود دارند

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ موجودات فضایی وجود دارند

موجودات فضایی وجود دارند یا نه؟ بوید بوشمن (Boyd Bushman) به عنوان یک دانشمند اسبق آمریکایی قبل از مرگ به این واقعیت اعتراف کرده است!

آیا موجودات فضایی وجود دارند ؟

بزرگ‌ترین سوال در تمام دنیا که هنوز هیچ‌کسی نتوانسته پاسخی دقیق را برای آن ارائه کند، این است که آیا موجودات فضایی وجود دارند یا خیر؟ از ایام بسیار دور، بشر در رویای کشف هم‌نوعانی از خود در ماورای زمین بود. وقتی که به دنیای اطراف خود می‌نگریم، تماشای میلیاردها میلیارد ستاره در پهنه وسیع کیهان ما را مجذوب خود خواهد کرد. آیا همه‌ی این زیبایی‌ها مختص انسان طراحی شده‌اند؟ با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، بشر توانست از محیط اطراف خود اطلاعات بیشتری را کسب کند. برای مثال، در قرن‌های گذشته سرانجام انسان توانست سیاره‌های اطراف خود را به کمک تلسکوپ‌ها مورد بررسی قرار دهد. بعد‌ها تلسکوپ‌های ما پیشرفت‌های چشم‌گیری پیدا کردند؛ تا جایی که امروزه دانشمندان قادرند با استفاده از تلسکوپ‌های رادیویی، حتی جزئی‌ترین سیگنال‌های فضایی را نیز دریافت کنند. با وجود اینکه تلاش برای کشف موجودات فضایی چندین دهه با جدیت بسیاری دنبال می‌شود، اما هنوز خبر و یا شواهدی واقعی از آنان در دسترس نیست. به راستی چرا تصور می‌کنیم که ما در دنیا تنها هستیم؟ آیا سیاست‌های پشت پرده ابر قدرت‌های جهان، واقعیتی شوم را از مردم پنهان می‌کند؟ آیا بیگانگان در میان ما حضور دارند؟ این‌ها از جمله سوالاتی هستند که رفته رفته گروهی را در جهان موسوم به نظریه‌پردازان توطئه تشکیل داد. توطئه‌پردازان بر این باورند که موجودات فضایی وجود دارند و بارها از سیاره زمین ملاقات کرده‌اند. اما چه چیزی باعث می‌شود که این واقعیت بسیار مهم از مردم پنهان مانده باشد؟

بوید بوشمن یکی از دانشمندان اسبق ایالات متحده آمریکا در منطقه 51 (Area 51) بود که پیش از مرگش در سال 2014 اعلام کرد که: موجودات فضایی وجود دارند ! او تجربیات شگفت‌انگیز خود در این زمینه را با مهندس هوافضا «مارک پترسون» (Mark Patterson) در میان گذاشت. بوید بوشمن پیش از مرگ خود اطلاعاتی را منتشر کرد، مطمئنا شما را در بهت و حیرت فرو خواهد برد!

دولت آمریکا همواره سعی داشته است که پیشرفت‌های خود در زمینه علم و تکنولوژی را به رسانه‌ها ارائه کند تا مردمان داخل و خارج از این کشور را نیز از دستاوردهای خود آگاه سازد. اخیرا مقاله‌ای در رسانه‌های خبری معتبر آمریکایی منتشر شده که اظهاراتی تکان‌دهنده از بوید بوشمن را به استحضار خوانندگان می‌رساند.

موجودات فضایی وجود دارند

به راستی مردی دانشمند که در آستانه مرگ قرار دارد، با گفتن حقیقت چه چیزی را به دست آورده و یا از دست می‌دهد؟ هیچ چیز! همین امر، بر اظهارات بوید بوشمن اعتبار می‌بخشد. دانشمند اسبق آمریکایی که فعالیت‌ پر رنگی را در منطقه 51 داشت، آخرین گفته‌های خود را در قالب یک فایل ویدیویی 30 دقیقه‌ای با جهانیان به اشتراک گذاشت و در آن اشاره‌های مستقیمی به بیگانگان و حضور آنان در زمین کرد. پس اگر نظر این دانشمند فقید را بخواهید، باید بگوییم: بله؛ موجودات فضایی وجود دارند !

ما نیز بر این باور هستیم فردی که در آستانه مرگ قرار دارد، از گفتن دروغ هیچ سودی نمی‌برد؛ از این جهت به نظر می‌رسد که این دانشمند فقید قصد داشته پیش از آنکه از دنیا رخت بربندد، گوشه‌ای از حقیقت‌های دنیا را به اطلاع عموم مردم برساند.

بوید بوشمن در هفتم آگوست سال 2014 در ایالت آریزونا درگذشت. او پیش از مرگ خود یک دانشمند 78 ساله آمریکایی بود که تصمیم گرفت در لحظات باقی مانده حقایق پنهانی را فاش سازد. او سال‌ها شاهد آزمایشات و وقایع عجیب و غریبی بود که برای ما همچون افسانه‌های اساطیری می‌ماند!

بوشمن به طور حرفه‌ای ترجیح می‌دهد که خود را به عنوان یک دانشمند ارشد معرفی کند. او یک پیشگام واقعی و بزرگ در زمینه دفاع و امنیت ملی ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رفت که تا زمان بازنشستگی‌ش در سال 2000، تعداد 27 پتنت را به نام خود ثبت کرده بود که بسیاری از آنان شامل اطلاعاتی محرمانه در سطوح دولتی و امنیتی هستند.

اعترافات مردی در آستانه مرگ

سابقه کاری 40 ساله بوید بوشمن، شامل کار با پیمانکاران وزارت دفاع از قبیل شرکت هواپیماسازی هیوز (Hughes Aircraft)، جنرال داینامیکس (General Dynamics)، تگزاس اینسترومنتس (Texas Instruments )، لاکهید مارتین (Lockheed Martin) است. علاوه بر این به عنوان برخی از دستاوردهای او می‌توان به حضور در تیم توسعه موشک استرینگر (Stinger Missile)، جنگنده اف 16 (F16 Fighter) و تعداد بسیاری از دیگر سلاح‌های پیشرفته اشاره کرد.

در این فایل ویدیویی، بوید بوشمن مصاحبه‌ای را در آخرین روزهای عمر خود با مارک پترسون انجام داده که بسیاری از فعالیت‌های مخفیانه او در منطقه 51 را از زبان خودش می‌شنویم. 19 نفر از اعضای خدمه او در جریان تلاش برای مهندسی معکوس کردن فناوری بشقاب پرنده های موجودات فضایی برای ارتش درگذشتند! وی افزود که موجودات فضایی وجود دارند و حتی از سال‌های دور به زمین آمده‌اند و هم‌اکنون نیز در پایگاه‌های نظامی ارتش ایالات متحده آمریکا مشغول به کار هستند و حتی برخی از آنان در همین پایگاه‌ها می‌میرند!

 

به عنوان یک دانشمند، من به نظریه‌ها بی‌اعتقاد هستم. اگر چیزی به کمک یک آزمون فیزیکی قابل اثبات نباشد، برای من قابل پذیرش نیست؛ چرا که از سوی “آن‌ها” داده‌هایی به من و شما می‌رسد.

هرچیزی که قابل سنجش باشد درست تلقی می‌شود و منظور این دانشمند فقید از “‌آن‌ها” در واقع موجودات فضایی است.

این بیگانگان ساکن سیاره‌ای با نام کوئینتونیا (Quintonia) هستند که 68 هزار سال نوری با زمین فاصله دارد. بر اساس اظهارات بوید بوشمن، سفر بیگانگان به زمین تنها 45 دقیقه به طول می‌انجامد. این نشان می‌دهد که موجودات فضایی از نظر تکنولوژیکی بسیار پیشرفته هستند و می‌توانند با سرعتی فراتر از نور در بین کهکشان‌ها سفر کنند. موجودات فضایی سیاره کوئینتونیا ، دارای سفینه‌های فضایی بشقابی‌شکل هستند که قطر آنان برابر با 11.5 متر است.

هر زمان که موجودات فضایی از فضای خارج به زمین سفر می‌کنند، مسیر پرواز ویژه‌ای را دنبال کرده و در نهایت سفینه خود را در حوالی منطقه 51 فرود می‌آورند. بوید بوشمن می‌گوید که سفینه‌های آنان با استفاده از نیروی ضد گرانشی کار می‌کند که باعث می‌شود پروازهای آنان کاملا بدون صدا انجام گیرد.

موجودات فضایی وجود دارند

تا اینجای ماجرا می‌توان با استناد بر اظهارات بوید بوشمن گفت: موجودات فضایی وجود دارند ، اما نحوه برقراری آن‌ها چگونه است؟ بوشمن در این باره اظهار کرد:

شما سوالی را از بیگانگان در ذهن خود می‌پرسید و در حالی که در اتاق قدم می‌زنید، آنان پاسخ را با صدای خودتان و به کمک ارتباط تله‌پاتیک در ذهن‌تان قرار می‌دهند!

او ادعا کرد که بیگانگان ایستگاه خود در منطقه 51 را در حدود 230 سال قبل تاسیس کرده‌اند و قد آنان در حدود 1.5 متر است و شکل و شمایلی مشابه با انسان دارند.

پاهای آنان دارای 5 انگشت به هم تنیده است و انگشتان آنان 30 درصد بلندتر از انگشتان ما انسان‌هاست. بیگانگان همچون ما دارای سر، گردن، دو دست و دو پا هستند که هریک از آنان 5 انگشت دارد. اما شباهت‌های بیگانگان با انسان در همینجا خاتمه می‌یابد؛ چرا که در سایر زمینه‌ها تفاوت بسیاری وجود دارد!

بوید بوشمن در این مصاحبه ادعا کرد که هرزگاهی وظیفه داشت که در آزمایشگاه خود در لاکهید مارتین، بخش‌هایی از وسایل نقلیه بیگانگان را مورد بررسی قرار دهد. برخی از این بشقاب پرنده‌ها دارای یک خاصیت ضدگرانشی بسیار قدرتمند و بعضی دیگر مقدار نامحدودی از الکتریسیته را دارا بودند. او به خاطر می‌آورد که در یک مورد، دانشمندان با استفاده از یک قطعه بسیار کوچک از کریستال ناشناخته، به مدت 6 ماه تمام، برق یک آزمایشگاه کاملا مجهز را تغذیه کردند!

تکنولوژی بیگانگان

تصور حضور موجودات فضایی در زمین و تمدن‌های بیگانه بسیار جذاب است. مطالعات و تحقیقات باستان‌شناسان بر روی معماری سازه‌های باستانی، آنان را شگفت‌زده می‌کند. به راستی چگونه بیگانگان موفق شده‌اند چنین سازه‌های فوق‌العاده‌ای را با ابزارهایی ابتدایی بسازند؟

بناهای تاریخی، شهرک‌های غول‌آسا و مقبره‌های باستانی از قبیل تمدن‌های اینکا، آزتک‌ها، مایاها، مصریان باستان و … از جمله مکان‌هایی هستند که انسان را چندین قرن متحیر ساخته است. چگونه ممکن است تمدنی بتواند 3000 سال پیش از میلاد حضرت مسیح، چنین بناهای خارق‌العاده‌ای را آن هم با فناوری‌های ابتدایی احداث کند؟

موجودات فضایی وجود دارند

مطمئنا چوب، طناب و سنگ‌شکن‌های ابتدایی از جمله ابزارهای مرسوم برای بنا نهادن چنین سازه‌هایی نیست! بنابراین در صورتی که انسان‌های باستانی برای ساخت چنین بناهایی از ماشین‌آلات پیشرفته استفاده کرده‌اند، بقایای آنان کجاست؟

از این جهت سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا این تمدن‌ها دارای فناوری‌های بیگانگان بوده‌اند که ما از آنان بی‌اطلاع هستیم؟ اگر چنین است، به نظر می‌رسد که بخش بزرگی از وقایع تاریخی را نمی‌توان در کتب قدیمی جستجو کرد.

نظریه‌پردازان توطئه

توطئه‌پردازان از دسته افرادی هستند که گفته‌های سازمان‌های علمی و تحقیقاتی را به راحتی نمی‌پذیرند. یکی از شاخه‌های شناخته شده از توطئه‌پردازان در سراسر دنیا را می‌توان به زمین تخت گرایان نسبت داد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چطور امکان دارد گروهی از افراد در قرن 21 میلادی و با این همه تجهیزات ماهواره‌ای و دستاوردهای فضایی، ادعا کنند که زمین همچون یک سکه صاف و دایره‌ای شکل است! در میان آنان افراد تحصیل کرده بسیاری در رشته‌های مرتبط را نیز می‌توان یافت، اما ریشه چنین مسائلی در چیست؟ آن‌ها اعتقاد دارند که موجودات فضایی وجود دارند ؛ اما بنابر دلایلی دولت‌مردان سعی می‌کنند این واقعیت را از جهان پنهان کنند.

به عقیده طرفداران تئوری توطئه، دولت‌ها و سازمان‌های فضایی همواره سعی دارند که حقیقت را از مردم پنهان کرده و مسائلی دروغین را به جامعه تحویل دهند. از این جهت امروزه تعداد هواداران اینگونه نظریه‌ها به شدت رو به افزایش است و با یک جستجوی ساده در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به مطالب و ویدیوهای بسیاری در این رابطه دست پیدا کنید. در کنار این‌ها، وب‌سایت یوتیوب نیز نقش پررنگی را بازی می‌کند.

موجودات فضایی وجود دارند

با گسترش چشم‌گیر طرفداران نظریه‌های توطئه، تعداد ویدیوهای مربوط به موجودات فضایی و یا دیده شدن یوفوهای آنان به شدت رو به افزایش است. برخی از این ویدیوها بدون شک دروغی و ساختگی هستند و به خودی خود بر ماهیت واقعی اکتشافات فضایی ضربه وارد می‌کنند.

صدها نفر از مردمان سراسر دنیا با مشاهده پدیده‌های عجیب، ویدیوی آن را به کمک اسمارت‌فون‌های خود تهیه کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. بسیاری از این مشاهدات نیازمند دلایل و شواهد منطقی برای اثبات چنین ادعایی است. همزمان با تئوری‌پردازان، آزانس فضایی ناسا نیز سعی می‌کند با ارائه توضیحاتی دقیق، مردم را از واقعیات‌ها باخبر سازد.

اما با استناد بر اظهارات بوید بوشمن می‌توان به واقعیت‌های شگفت‌آوری از موجودات فضایی و تکنولوژی‌های آنان دست پیدا کرد. به گفته او، موجودات فضایی وجود دارند و بارها از سیاره زمین بازدید کرده‌اند. تکنولوژی‌های آنان، به دفعات متعدد توسط بوشمن و همکاران او مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته و حتی برای مهندسی معکوس کردن آنان نیز تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

تمدن‌های باستانی

بر اساس تخمین باستان‌شناسان، بنای استون هنج (Stonehenge) حدود 2000 الی 3000 سال پیش از میلاد مسیح در انگلستان احداث شده است. بسیاری از مردم عقیده دارند که موجودات فضایی وجود دارند و این بنا نیز توسط گونه‌ای از فرازمینی ها ساخته شده که در عهد باستان ساکن زمین بوده‌اند.

موجودات فضایی وجود دارند

اگر ما دانسته‌های فعلی خود از جهان اطراف خود را در نظر بگیریم، منطقی است که تصور کنیم موجودات فضایی از گذشته‌ای بسیار دور با ما در تماس بوده باشند. بعضی از این نژادهای بیگانه حتی نقش بسیار مهمی را در تاریخ سیاره بر عهده داشته‌اند که از جمله آنان می‌توان به بنای استون هنج اشاره کرد.

از طرف دیگر اثبات چنین نظریه‌ای نسبت به چند دهه قبل به شکل بسیار ساده‌تری امکان‌پذیر است؛ چرا که امروزه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان، تفکرات یوفولوژیست‌ها را پذیرفته و بر این باور هستند که ما تنها موجودات هوشمند در پهنه گیتی نیستیم!

جهان ما

علم امروزی به ما می‌گوید که صدها سیاره مشابه زمین در پهنه گیتی وجود دارد. از این جهت، حتی اگر شکل‌گیری حیات را محدود به تصورات خود در دنیا بدانیم، باز هم باید تاکنون بیگانگان را ملاقات کرده باشیم.

موجودات فضایی وجود دارند

واقعیت این است که در جهان هستی، میلیاردها کهکشان وجود دارد که هریک از آنان طبیعتا میلیاردها ستاره را در دل خود جای داده‌اند. اگر هر ستاره فقط یک سیاره را در مدار خود داشته باشد، باز هم میلیاردها میلیارد جهان بالقوه برای شکل‌گیری حیات در اطراف ما وجود دارد. این موضوع چندین دهه دانشمندان را غرق در خود ساخت و حتی نظریه‌ای تحت عنوان پارادوکس فرمی (Fermi Paradox) نیز برای آن مطرح شد. بر اساس این نظریه باید گفت که موجودات فضایی وجود دارند ؛ اما چرا هنوز ما نتوانسته‌ایم آنان را ببینیم؟

کهکشان راه شیری

همچنین به لحاظ آماری غیرممکن است که ما تنها گونه هوشمند در جهان باشیم؛ حتی در کهکشان راه شیری! ما قطعا می‌توانیم فرض کنیم که در کهکشان راه شیری تمدن‌های فرازمینی دیگر نیز در حال زندگی هستند، چرا ما باید خاص‌ترین موجودات دنیا باشیم؟ دانشمندانی از قبیل بوید بوشمن اعلام کرده‌اند که موجودات فضایی وجود دارند و حتی ممکن است به صورت غیرفیزیکی به زندگی خود ادامه دهند! همچنین برخی از بیگانگان ممکن است مشابه انسان بوده و برخی دیگر هیچ تشابهی به ما نداشته باشند.

موجودات فضایی وجود دارند

علاوه بر این، عمر کره زمین در حدود 4.5 میلیارد سال است و اولین نشانه‌های ظهور انسان در زمین در حدود 200 الی 300 هزار سال قبل آغاز شد. از طرفی عمر برخی از نقاط جهان اطراف ما تا 14 میلیارد سال نیز پیش‌بینی شده است. بنابراین آیا منطقی است که تصور کنیم دنیا تا پیش از وجود ما خالی از سکنه بوده است؟ این موضوع را هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد! از این جهت می‌توان گفت که موجودات فضایی وجود دارند و طبیعی است که تمدن‌هایی بسیار پیشرفته‌تر از ما نیز در گذشته وجود داشته باشند. حتی ممکن است پیش از ظهور بشر در زمین، سیاره فعلی ما را تحت سلطه خود گرفته باشند.

آیا بشریت متعلق به زمین است؟

خیل عظیمی از دانشمندانی که بر تاریخچه ظهور انسان مطالعه می‌کنند معتقد هستند که نژاد انسان به مکانی غیر از زمین تعلق دارد! این گروه از دانشمندان بر این باورند که ما انسان‌ها احتمالا زاده شده از یک نژاد بیگانه از موجودات فضایی هستیم که در گذشته‌ای دور به زمین سفر کرده‌اند.

اگر ما بخواهیم که تاریخ و طبیعت خود را به عنوان یک گونه از موجودات هوشمند بررسی کنیم، به نظر می‌رسد که باید در ابتدا به تکنولوژی سفر در زمان دست پیدا کرده و ضمن بازگشت به میلیون‌ها سال قبل، ریشه اولیه ظهور انسان را کشف کنیم.

بین النهرین

مردمان باستانی منطقه بین‌النهرین یکی از تمدن‌های پیچیده و بسیار هوشمند در تاریخ سیاره را تشکیل داده بودند. بسیاری از دانشمندان بر این باورند که تکامل انسان در بین‌النهرین و از تاریخی در حدود 6500 سال پیش از میلاد مسیح آغاز گشته است. اما لازم است بخاطر داشته باشیم که آن‌ها اولین تمدن‌های حاضر بر روی زمین نبوده‌اند!

بین‌النهرین (واژه یونانی به معنای بین دو رود) یک منطقه باستانی در مدیترانه شرفی بود که از قسمت شمال توسط کوه‌های زاگرس و از جنوب شرقی توسط فلات عربی (عراق امروزی) و همچنین بخش‌های از ایران، سوریه و ترکیه احاطه شده بود.

موجودات فضایی وجود دارند

به عقیده بسیاری از باستان‌شناسان و مورخان، بین‌النهرین نخستین جایی بود که جوامع متمدنانه شروع به شکل‌گیری کردند. گفته می‌شود که بین‌النهرینی‌ها چندین امپراطوری و تمدن را تولید کردند که مصنوعات باستانی بر جای مانده از آن زمان، گواهی بر این واقعیت هستند.

آنچه که معمولا می‌بینیم این است که شواهدی از گذشته ما ناپدید گشته و یا نابود شده است. به عنوان مثال، بینی‌ موجودات و یا انسان‌های باستانی در مجسمه‌ها، مومیایی‌ها و یا حکاکی‌های مربوط به آنان ناپدید شده‌اند که از مهم‌ترین آنان می‌توان به مجسمه ابولهول (Sphinx) در مصر اشاره کرد.

افسانه اِنکی

در داستان‌های اساطیری سومری، اِنکی (Enki) یکی از خدایان برتر است. او فرزند آنو (Anu) و برادر ناتنی انلیل (Enlil) بود. انکی به معنای «پادشاه زمین» بوده و مورخان آورده‌اند که علت انتصاب چنین عنوانی این است که او اولین نژاد از پادشاهان فرازمینی بود که به زمین سفر کرد. علاوه بر این، انکی نام اولین شهرهایی بود که برای بیگانگان در زمین ساخته شد.

بر اساس افسانه‌های سومری، انکی یک پادشاه بیگانه است که همراه با نینهورساگ (Ninhursag) به عنوان خدای کوهستان‌ها به زمین آمد.

موجودات فضایی وجود دارند

زکریا سیتچین (Zecharia Sitchin) به عنوان یکی از اولین نویسندگان کتاب‌های مربوط به مبانی فضانوردان باستانی پیشنهاد می‌کند که خدایان سومری با دستکاری ژنتیکی توانسته‌اند انسان امروزی را به وجود آورند. اگر چنین باشد، شاید نظریه تکامل داروین هم چندان دور از ذهن نباشد؟!

انکی اولین کسی بود که دانش تمدن‌ها را به بشریت هدیه داد و گفته می‌شود حضور او بر روی زمین به تاریخی در حدود 300 هزار سال قبل و همزمان با دوره انسان خردمند (Homo Sapiens) برمی‌گردد.

بنابراین آیا موجودات فضایی وجود دارند؟

ما نیز همانند شما دچار سردرگمی شده‌ایم! آیا یوفوها واقعی هستند؟ آیا تمدن‌های بیگانه واقعیت دارند؟ آیا می‌توانیم با مطالعه تاریخ، به وقایعی از حضور بیگانگان در زمین دست یافت؟ آیا این احتمال وجود دارد که بیگانگان همین حالا نیز در میان ما باشند؟

بوید بوشمن با اظهارات خود در آستانه مرگ، یک توافق جامع بین دولت‌مردان و موجودات فضایی را به نمایش گذاشت: انسان‌ها و فرازمینی‌ها به مخفی‌کاری‌های خود ادامه خواهند داد. آن‌ها معتقدند که افشای چنین واقعیتی می‌تواند باعث ایجاد ناآرامی در جمعیت جهان شود. اما به شواهد حکایت از چیز دیگری‌ست!

چیزی که اهمیت دارد امنیت و ایمنی ساکنین سیاره زمین است. اگر حق با نظریه‌پردازان توطئه باشد، به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که عموم مردم از این تاریکی نجات یافته و با واقعیت‌ها رو به رو شوند. در صورتی که مطمئن شویم هیچ تهدیدی برای ما وجود ندارد، شاید بتوانیم همسایگان خود را کشف و به سیاره خود دعوت کنیم.

نظر ناسا در این باره چیست؟

موجودات فضایی وجود دارند

اگر بوید بوشمن در واپسین روزهای عمر خود، واقعیت امر را بازگو کرده باشد می‌توان نتیجه گرفت که موجودات فضایی وجود دارند و همین حالا نیز ممکن است در زمین در حال زندگی باشند. اما نظر ناسا در این باره چیست؟ الن استوفان (Ellen Stofan) به عنوان یکی از دانشمندان ناسا می‌گوید:

به احتمال بسیار قوی ما تا یک دهه آینده به شواهدی بسیار محکم از حیات در ماورای زمین دست خواهیم یافت. من فکر می‌کنم که ما طی 20 تا 30 سال آینده شاهد یک اکتشاف بسیار بزرگ خواهیم بود.

ما اکنون می‌دانیم به کجا و به چه شکل نگاه کنیم. در بسیاری از موارد ما تکنولوژی لازم را در اختیار داریم و همین حالا نیز در مسیر اجرایی کردن آن هستیم. بنابراین من فکر می‌کنم که در مسیر درستی قدم برمی‌داریم.

جان ام گرانسفلد (John Mace Grunsfeld) فیزیکدان و فضانورد بازنشسته اهل کشور ایالات متحده آمریکانیز در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم که تا کشف حیات فرازمینی در منظومه شمسی (چه در دنیاهای یخی و چه در مریخ) تنها یک دهه و تا کشف حیات در مدار ستاره‌ای دیگر دو دهه فاصله داریم.

افشاگری جنجالی بوید بوشمن به عنوان یکی از دانشمندان اسبق آمریکایی قبل از مرگ سر و صدای بسیاری را در میان علاقه‌مندان به راه انداخت. نظر شما چیست؟ آیا موجودات فضایی وجود دارند؟ شما چه استدلالی را در این باره ارائه می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

187 دیدگاه

  1. من اصلا کاری ندارم که نور سریعترین در جهانه

    حرف من اینه که شاید اصلا موجودات فرازمینی با کرمچاله ها یا یه چیز دیگ سفر کنن یا اینکه اصلا زمان و مکان برا

    شون مطرح نباشه

  2. منم می گم ذهنتان را در گیر این چیزا نکنید
    فقط بدانید که همه ی این چیزا رو خدا آفریده و شکر خدا رو به جا بیارید

  3. لطفا ترجمه ویدئو هارو هم بزارید

  4. معلومه ک وجود دارن هر کی بگه ندارن خلههههههههههههه

  5. سلام من یه ادم فضایی هستم خواسم بگم انقد ذهنتونو درگیر ما نکنید چون هیچ سود و یا ضرری برای شما ندارد سعی کنید زندگیتون رو بهتر کنید

  6. سلام. منم باور دارم که موجودات فضایی وجود دارن. درسته که ذهن انسان خلاقه و چیزهای زیادی خلق میکنه اما دنیایی که خدای بزرگ آفریده اینقدر بزرگه که فقط ما یه قسمت خیلی کوچیک اون را داریم میبینیم. در این دنیای بزرگ هرچیزی میتونه وجود داشته باشه که از وسعت دید ما خارجه و سخت میشه بهشون پی برد. کاش کشور ما هم به جای این همه اختلاس و دزدی پولها را صرف علم جهانی میکردند تا دنیا را کشف کنیم.

  7. درود.ما نباید خودخواه باشیم عرصه بزرگ هستی فقط متعلق به ما نیست فرازمینی یا بیگانه ها،اسمشان مهم نیست موجودات هوشمند همانقدر واقعی هستند که ما هستیم.

  8. ماخودرامالک منظومه شمسی میدانیم،ایاامکان دارد هرکهکشان حاکمی وهرخوشه کهکشانی حاکمی دیگروهمینطوربالا وبالاتر تابه خالق یکتا منتهی شود؟

  9. هر چیزی ممکنه.یه تعدادی میگن وجود داره یه تعدادی میگن نداره.اونایی که میگن دارن یا ندارن مگه علم غیب دارین یا ادم خاصی چیزی هستین.ممکنه همه اینا یه رویا باشه که ذهنای ما درست میکنه رویا تمومی نداره.منم میگم جهان هستی انقدر بزرگه که ممکنه موجوداتی دور نقطی دور از منظومه شمسی یا دور از راه شیری باشن اما فقط و فقط یه نظریه و یه فکره از ذهن ما.هر چیزی ممکنه.خدا داند

  10. در طبیعت هر چیزی که بوجود می آید بعلت وجود یکسری موجودات دیگر است و این حرکت زنجیره ای در تمام موجودات وجود دارد . احتمالا فرا زمینی ها دارای اشکال متفاوتی است که فقط انسان به یک نمونه از آن را کشف کرده است احتمال قوی فرا زمینی ها به شکلهای دیگری ممکن است وجود داشته باشند چون انسان دارای تفکر هست و هیچ موجود زمینی مثل انسان نیست پس ممکن است موجودی دیگری که دارای تفکر باشد که همان فرا زمینی ها هست وجود دارد ( زنجیره های پیدایش که ذکر شد ). اینکه فرا زمینی ها خودشون را نشان نمی دهند چون می داند انسان یک موجود خطرناکی است که بخاطر رقابت ممکن از زندگی آنها به مخاطره بیفتد. انسان یک موجودی است خودخواه که بخاطر اینکه یک زندگی راحتی داشته باشد تمام موجودات را از بین می برد . آنها دارای علم فراوان هستند و مثل ما محدود نیستند . به قول ما دنیا گشته اند و زمانی به آنها دسترسی پیدا می کنیم که دارای تفکر بالا باشیم . همانطور که اگر ما بمب اتم را قبل از زمان جنگ جهانی دوم کشف کرده بودیم بخاطر فقر علمی ممکن بود کره زمین را از بین می بردیم .

  11. سلام امام صادق ع میفرمایند ما اهل بیت در هجده هزار عالم دیگر امام هستیم این یعنی صد در صد عوالمی دیگه وجود داره این نظریه های چرتو پرت مثل تکامل اینهام همه چرته خدا انسان هارو آفریده و بس و اینکه ارتش آمریکا و بخصوص یهودی ها چه در آمریکا و اسراییل از اجنه برای پیشرفت علم جاسوسی ساخت ساز ها جستن گنج های پنهان زمین استفاده میکنند و اینکه اجنه براحتی میتونن از زمین برن تا سیارات دیگه که حتی یک میلیون سال نوری از ماها دور هستند چونکه مکان و زمان برای این موجودات لحاض نیست ما در دین خودمون همچیز داریم اینقدر دنبال این غربیها که همشون برده های یهودیان و یهودیان بردها و فرمان بران اجنه و شیاطین هستند نرید اینها مثل پفک تو خالین و اسلام و تمام مردم دنیا هرچه میکشند از یهودیت هستش

  12. باسلام اگه میخاهید بدانید که انسان چگونه به وجود آمده لازم نیست برید دنبال این افسانه های بی ارزش فقط کافی که یکم نگاهمون به اطرافمون بیشتر بشه وازکتاب مقدس قرآن بیشتر برای حل مشکلات وجواب سوالات استفاده بشه نه فقط مثل یک چیز تزاینی وبرای دکور خونه ازاون استفاده بشه

  13. با سلام. بله وجود دارند من شخصا در سال 1383 از نزدیک بشقاب پرنده های موجودات فضایی را دیده ام

  14. قطعا موجودات دیگری غیر از انسان هم در این جهان زندگی می کنند و اینکه هر عقل سلیمی باید بداند این جهان بی کران با هر چه در اوست خدایی دارد توانا و دانا

  15. با سلام به نظر بنده انسان فرازمینی وجود دارد

  16. من به وجود انسان ها ماورایی اعتقاد دارم
    ولی در آینده روشن می شود که ما انسان ها یا بهتره اینطوری بگم من 1انسان میان8000000000انسان بین 2000000000سیاره که همه در یک کهکشان است و در 200کهکشان یعنی ما هستیم یا مثل ماهم هست

  17. سلام
    برای نظر دادن مطالعه گسترده لازم است. در حال حاضر به دلیل اینکه اطلاعات موثقی در اختیار ما انسان ها قرار ندارد، برای همین نمی شود به قطعیت گفت که موجودات فضایی وجود دارند یا خیر.
    ولی افرادی هستند که روحیه جستجو و تحلیل و بررسی دارند و این موضوع را دنبال می کنند.
    اگر نظر نگارنده را می خواهید می تونم بگم که آمریکا همواره در حال مخفی کاری بوده و هست و شاید در آینده روشن شود که آیا واقعا این موجودات وجود دارند یا خیر.
    تنها چیزی که ما میدانیم این است که شواهدی از وجود بشقاب پرنده ها در گوشه و کنار جهان دیده شده است فقط همین.

  18. بله درسته من تاحالا دیدمشون بعضی وقتها ایمیل هم میده خیلی با معرفته

  19. سلام بله صد در صد وجود داره ، و بخاطر سیطره قدرتها از دیر زمانها از ما مخفی شده ، و صدای یکیشون هم به نام الایا پخش شده که اطلاعاتی رو میده ،و بنظر منطقی میاد ،و اطلاعاتی رو درباره ی خیر و شر ،و آدمهای خوب و بد و جهان دو قطبی میده که کاملا درسته ،و قانون جذب ب ای اونها هم مثل ما کار میکنه ، چون اونها هم مثل ما با انرژی متولد شدن
    استر در کتابش با آبراهام ارتباط داشته

  20. به نظرم انسان ازهمه موجودات پیشرفته تره چون خدا اونو تو قران گفته..

    • برعکس . سوره اسرا آیه ۷۰ خداوند صراحتا میگه که انسان رو به بسیاری از مخلوقاتش برتری داده ولی چرا نگفته به همه ی موجودات برتری داره . دقیقا از لفظ کثیر استفاده کرده و در ادامه از کلمه ؛ممن؛ استفاده کرده که غالبا در ادبیات عرب کلمه من برای مخاطب قرار دادن موجود با شعور استفاده میشه . پس میشه گفت موجوداتی از ما باهوش تر و با شعور تر هم وجود دارن .
      همچنین در سوره بقره آیات ۳۰ تا ۴۰ تقریبا اشاره میکنه که انسان در اصل متعلق به سیاره زمین نیست و تا مدت معلومی قراره روی زمین مستقر باشه . و اینکه خداوند انسان رو روی زمین خلیفه خودش قرار میده نه اشرف مخلوقاتش در کل عالم.
      پس میشه اینطور نتیجه گرفت که اولا انسان منشا خارج از زمینه و از ما انسانها هم موجودات پیشرفته تری وجود دارن و این دقیقا مطابق هست با یافته های امروزی دانشمندان

  21. سلام موجودات فضایی وجود دارن در حدود 70سال پیش شی ناشناخته عجیبی در ایالات متحده سقوط کرد درون ان شی پرنده دو بیگانه فضایی وجود داشتن که به صورت سری اونا رو امریکا به آزمایشگاه هایش میبرد تا روی آنها آزمایشاتی را انجام دهند و مشخص نیست چه آزمایشاتی ولی دو بیگانه بعد از چند روز به علت مناسب نبودن هوای زمین برای زندگی میمیرند ولی یوفو آنها رو به منطقه ای مرموز در یک بیابان تحت تدابیر بسیار شدید امنیتی که تا شعاع 5کیلومتری از پرواز گنجشک هم خبر دار مجشن و امریکا اقدام به مهندسی معکوس میکند وبه نظر شخصی موفق هم شد چون پرواز یوفو ها از ان زمان به بعد بر فراز کشور ها زیاد شد و بیشتر بر فراز کشور های پیشرفته مثل چین دیده شده است که نشان میدهد امریکا در حال جاسوسی از کشور های مختلف است ولی این رو نمیدونم که داخل یوکو ها آدم فضایی هست یا انسان ولی احتمال اینکه آدم فضایی ها برای امریکا جاسوس کنن زیاده یعنی داخلش بیگانه فضایی هست

  22. سلام.بله بنظر من صددرصدوجوددارن تا حالا هم باید به زمین اومده باشن ولی دولت ها پنهان میکنن وخیلی چیزارو به مردم نمیگن.به همه این مواردهم در قران اشاره شده.واینکه یسری چیزهایی امکان وجودش هست،که حتی درذهن ماهم نمیگنجه.همونطورکه مردم خیلی سالهاپیش خیلی از دانشمنداروبخاطرنظریع هاشون مسخره میکردن‌.یااینکه مابه جاهلیت خیلی ازگذشتگانمون میخندیم . ویااینکه ایندگان به ‌ ما بخندن. برای اینکه طولانی میشه خیلی چیزارو نمیشه نوشت.

  23. تنها چیزی که میدونم اینه که ما هنوز هیچی نمی دونیم تنها آرزوی من اینه که حداقل بتونم 1000 سال بیشتر عمر کنم تا بتونم پیشرفت ها و اکتشافات بشر رو به چشم ببینم. اینو فراموش نکنید ما هنوز اول راهیم نظر من اینه ما انسان ها به احتمال زیاد تا 100-200 سال دیگه به هوش مصنوعی دست پیدا می کنیم که اگر به دست هوش مصنوعی منقرض نشیم به کمک اون می تونیم کیهان رو خیلی سریع تر برای پیدا کردن تمدن های دیگه سرچ کنیم…

  24. من بنا بر دلایل فلسفی میگوییم بله وجود دارد حتی بعضی وقت در کمک به انسان ها هستن در سختی ها آیا این کاخ های قدیمی ساخته شده میتواند قدرت بشریت باشد ؟ خیر نمتواند چون غیر ممکن است بتواند مثلا اهرام های مصر را بسازد بنابراین ادم فضایی ها وجود دارند

  25. سالها پیش پدر بزرگم کتابی پیدا کرد به هیچکس اجازه خوندنشو نداد بعدها بعد از فوت ایشو یه شب منو پسر عمو هام رفتیم سراغش.گرفتن کتاب در دست قلب را میلرزاند واقعا ترسناک بود اول غسل کردیم وضو گرفتیم از صفحه ی اولش نوشته بود تا اخرین صفحه بدون شماره صفحه و بدون اسم نوسنده همش عربی بدون توقف بود بدون حتی یه نقطه با خواندن هر صفحه انگار دنیای دیگرو لمس میکردم.بعد از چند دقیقه فورا اونو بستم نزاشتم بقیشو بخونیم.انگا تلسم شدیم هرچیزی که ازمو پرسیده میشد میدونستیم سایه های ترسناکی کارمو رد میشد خونه ی ما نزدیک اموزش پرورش شهرمونه من کمی فکر کردم احساس کردم کسی اونجاس برای برطرفی شک به اونجا رفتیم دیددیم درست بود واقعا وحشت ناکه وحشت ناک هرچیزی که میخواستیم رو میتونستیم حدس بزنیم و درستم در میومد هرچه میگفتیم انجام میشد.من کتابو در یه دریاچه انداختم او کتاب ترسناکه.از اون موقع زندگیم شد جهنم تا بعدها با خوندن نماز و راز و نیاز با پروردگارم اینها کمتر شدن.ازتون خواهش میکنم هیچ وقت دنبال ای ادم فضایی ها نباشین ناسا داره زمینو به خاطر خودخواهی خود و همیطور رتبش نابود میکنه.اگه اینها به نفع ما بودن من اون کتابو به اشتراک میزاشتم.ولی نیست.

  26. عزیزان چند سال پیش در تلویزیون ملی فیلم بشقاب پرنده پخش شد و گفته شد ممکن است در آینده شاهد مهمانهای ناخوانده از سیارات دیگر باشیم

    • هیچوقت نباید به زمین بیان وگرنه هممون رو نابود میکنن قدرت اونها به گونه ای برما شرف داره و این همونه حرف حضرت سلیمانه که گفت در اخر زمان مشابه اتفاقاتی که برای من رخ داد برای مردم میوفته .اونهایی که باهاشون ارتباط دارن قطعا قراردادهایی دارن ما نباید خودمون رو درگیر کنیم وگرنه نسل بعدی بیچاره میشه

  27. زمانی وجود داشت که انسانها فکر میکردند که اقیانوس آرامی که الان ما میشناسیم پایانی ندارد و فکر میکردند زمین یک جاست و اقیانوس هم جای دیگر اما کریستف کلمب دل به دریا زد و فهمید که سرزمینی در آن طرف دنیا وجود دارد که دارای تمدن ابتدایی ولی به لحاظ منابع طبیعی بهشتی است برای خودش….زمانی کسی که میخواست از پرواز انسان سخن بگوید را مسخره میکردن و ار را مجنون می خواندند چگونه کسیکه از این گذشته آگاه است و به جهانی نگاه میکند که پایانی ندارد و فقط زمین را دارای حیاط میداند.البته در قآن هم بارها از تنها نبودن زمین بعنوان حیات سخن گفته شده و گفته شده آدم را به زمین فرستاده (حبوط کرده) پس کسانیکه بخواهند با استفاده از این علوم بازهم به تک حیاتی باور داشته باشند باید دلایل و استدلال های بسیار محکمتری بیاورند.

    • 1- هبوط نه حبوط 2- بزرگترین دروغ تاریخ کشف امریکا توسط کریسنف کلمب توسط مورخان غربی! ایرانیان مسلمانان چینی ها همگی با قاره امریکا ارتباط داشتند دریانوردی داشتند اونوقت غربی ها امریکارو کشف کردند؟ در امریکای جنوبی چند قوم بومی با اسامی و فرهنگ ایرانی وجود دارد. اون دوست عزیزی هم که درباره کتاب عربی مرگ اور گفتند اون کتاب واقعیت داره اما نسخه اصلیش در دنیا وجود نداره در حال حاضر و ربطی به ادم فضایی نداره به جن ها مربوطه.

      ضمنا وجود جن ها ، حیات در کرات دیگر، وجود هفت اسمان، وجود مکان های مرموز در منطقه 51 در صحرای ربع الخالی در یمن محرز هست.

      در زیر صحراهای عربستان هم خبرهایی هست.

  28. آقا زیرنویس نداره؟؟؟

  29. شاید وجود داشته باشند اما به احتمال کممممم. چون ، علت اینکه هرم مصر و یا اون سنگ ها که روی هم قرار گرفتن ، بزرگ بودم افرادی که اول در زمین وجود داشتن مثل حضرت ادم هست . قد حضرت آدم بیش از 2 برابر قد انسان های الآن بوده و حتما قدرت و نیروی اونا هم بیشتر بوده و تونستن اون سنگ های 5 تنی رو بردارن . تو قرآن هم اومده که فقط آدم ، جن و ملائکه عقلی دارند . بعد جالبه هرکی از قرآن یک دلیل میاره 35 نفر مخالفن ولی یکی که میگه واقعیه 35 نفر میپسندن . آخه یکم مطالعه کنید!!!

  30. سلام بر همه دوستان

    من نظرم را بدین صورت مینویسم.

    باور اینکه فقط در این گیتی بی بهنا، تنها ما(انسانها) دارای تمدن و حیات هستیم ، منطقی نیست و نشان از غرور ما دارد.

    اگر به جهان پیرامون خود نظری بیفکنیم، این را درمیابیم که همه چیز دارای جفت(تقابل و تناسب) است و جفت ها نیز به گونه های متفاوت مانند یک سلول حیاتی بدن تکثیر میشوند.

    بنابراین انسان تنها موجود هوشمند در زمین است و لذا این شباهت های پدیده های جهان، حتمیت و قطعیتی میبخشد که گونه های بسیار زیادی از موجودات هوشمند که به نوعی مانند انسان هوشمند هستند، در پهنه گیتی تکثیر شده باشند. و این خود دلیلی بر وجودیت بیگانگان فضایی است که به نوعی بیگانه هم نیستند و شاید آنها هم مثل ما انسان ها در جستجوی حقیقت هستند.

    اگر به گربه سان ها دقت کنید، انواع مختلفی دارند مثلا گربه،پلنگ،شیر،یوزپلنگ،ببر،و… ولی در اصل تناسب زیادی در جنبه های مختلف دارند که در مقایسه این حیوانات با دیگر حیوان ها چنین مناسباتی وجود ندارد.

    بنابراین خود بنده به این نتیجه میرسم ما انسان ها نیز مانند گربه سان ها که ذکر کردم دارای گونه های زیادی هستیم که در جنبه های مختلف تناسبات زیادی داریم از جمله اشارات بوشمن بر تمدنی که آنها (فضایی ها) از آن برخوردار هستند و یا خود هوشمند بودن آنها که با ما تناسب زیادی دارد، البته در این گونه موارد. و این تناسبات از اندازه ای برخوردار است.

    پس با توجه به تناسبات و شباهت و حتی تقابل هایی که موجودات زمین دارند، به این میریسیم که انسان نیز نمیتواند تنها موجود هوشمند در این پهنه بی پایان گیتی باشد.

  31. در اینکه موجودات بیگانه وجود داشته باشن شکی نیست ولی اینکه بوید بوشمن میگه موجودات فضایی هم اکنون بر روی زمین هستند و دارن با ناسا همکاری میکنن و حتی بعضی هاشون اینجا میمیرند این نمیتونه حقیقت داشته باشه چون اگر اونا تونستن فاصله 68هزار سال نوری رو در عرض 45 دقیقه ب اینجا سفر کنن و با ناسا همکاری کنن پس ناسا میتونست از تکنولوژی اونها استفاده کنه و انسانها هم ب هزاران سال نوری دورتر از زمین سفر کنن و هزینه های هنگفت رو برای صرف ساخت فضا پیماهای ابتدایی برای سفر ب مریخ و این فاصله های نزدیک نکنند

  32. اگه قران درست باشه تا روز قیامت هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و زندگی روند عادی خواهد داشت.ولی اگه درست نباشه هر چیزی ممکنه هر چیزی.اصلا همه فکر میکنن دنیا خیلی بزرگه ولی از کجا معلوم واقعا بزرگ باشه حتی برای یک بارم شده فکر کنین شاید همش یک رویاست.شاید اون دور دورا که با تلسکوپ میبینن همش یه نقاشیه.مثل این که تو اتاق خواب باشی برق خواموش بعد تو سقفم یه چیزای نور دار بچسبونی.نمیگم این حتما یه نظره.هیچ چیزی معلوم نیست چون ما مخلوقیم.بننظرم نیازیم نداریم چون عمر انسان کوتاست پس فکر کنیم که واسه چی به این دنیا اومدیم.بلخره میخوای اخرش 100سال عمر کنی دیگه.درست انتخاب کنیم.ولی بازم میگم هر چیزی ممکنه.

    • قرآن بارها و بارها از معارفی سخن گفته که الان هم برای بشریت نامعلومند زمانی از حرکت کوه ها و زمین و خورشید و ماه سخن گفته که تا همین اواخر انسان تونست این حقایق رو کشف کنه درمورد زوج و فرد بودن گیاهان و حیات داشتن اونها و یا اینکه بارها گفته که آسمانها وزمین و هرآنچه بین اونهاست متعلق به خداست من نمی دونم اینایی که الکی میخوان قرآن رو با علم مخالف نشون بدن اصلا قرآن خوندن یا نه خداوند در سوره طاها گفته که روز قیامت رو برای این پنهان کرده تا انسانها مزد تلاششونو بگیرن یعنی الان تلاش برای پیدا کردن حیات در سیارات دیگه تلاش بیهودست،پس اون کسایی که این موبایلو لپ تاپو برقو وسایل پزشکی و اینهمه پیشرفت علمی رو بنیان گذاشتنو و سالها پاش زحمت کشیدند یعنی نباید میکردندو میزاشتن تو حجریت بمونیم اونها هم نهایت صدسال عمر کردن مثل پاستور و کخ و استیو جابز و برو تا ته این حرفا یعنی چی یا پیامبر و مصلحان اجتماعی فقط باید فکر خودشون میبودند و کاری با فساد اخلاقی جامعشون نمیداشتند،اینطوری که نمشه اصلا برای چی اومدند….و اینکه تشبیه کردن ستاره و واضحات به نقاشی بسیار حرف غلط و نسنجیده ایست چراکه واقعیت در خارج از ذهن ما هم وجود دارد بنظرتون میشه فاصله ستاره کمتر باشه این خورشید که همین 150 میلیون کیلومتریه حرارتش داره غوغا میکنه اگر میخواستین اون ابر خورشیدا بیان نزدیک تر که کلا جهان بوجود نمیومد جاذبه هاشون و دماشون ووووووووو همه چی بهم میخورد.

      • گفتم که هر چیزی ممکنه.الان چوری شده یکی میگه وجود داره 2 تا میگه نداره.بالاخره حرف یه نفراتی درست و یه نفراتی اشتباهه ولی اون که میگه وجود داره مگه با چشم خودش دیده یا اون که میگه وجود نداره مگه از دنیای هستی بیشتر از بقیه ما خبر داره.من میگم هر کدومش ممکنه.نقاشیم منظورم رویاست رویا هر چیزی میتونه باشه مثل بازیای کامپوتری.من خودم میدونم جهان انقدر بزرگه که ممکنه مخلوقاتی در نقاط دور از منظومه شمسی یا راه شیری زندگی کنن. ولی این فقط فقط یه نظریه یا فرضیه از ذهن منو شماست.خدا داند

  33. اگه قران درست باشه تا روز قیامت هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و زندگی روند عادی خواهد داشت.ولی اگه درست نباشه هر چیزی ممکنه هر چیزی.اصلا همه فکر میکنن دنیا خیلی بزرگه ولی از کجا معلوم واقعا بزرگ باشه حتی برای یک بارم شده فکر کنین شاید همش یک رویاست.شاید اون دور دورا که با تلسکوپ میبینن همش یه نقاشیه.مثل این که تو اتاق خواب باشی برق خواموش بعد تو سقفم یه چیزای نور دار بچسبونی.نمیگم این حتما یه نظره.هیچ چیزی معلوم نیست تو ما مخلوقیم.بننظرم نیازیم نداریم چون عمر انسان کوتاست پس فکر کنیم که واسه چی به این دنیا اومدیم.بلخره میخوای اخرش 100سال عمر کنی دیگه.درست انتخاب کنیم.ولی بازم میگم هر چیزی ممکنه

  34. اگه قران درست باشه تا روز قیامت هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و زندگی روند عادی خواهد داشت.ولی اگه درست نباشه هر چیزی ممکنه هر چیزی.اصلا همه فکر میکنن دنیا خیلی بزرگه ولی از کجا معلوم واقعا بزرگ باشه حتی برای یک بارم شده فکر کنین شاید همش یک رویاست.شاید اون دور دورا که با تلسکوپ میبینن همش یه نقاشیه.مثل این که تو اتاق خواب باشی برق خواموش بعد تو سقفم یه چیزای نور دار بچسبونی.نمیگم این حتما یه نظره.هیچ چیزی معلوم نیست چون ما مخلوقیم.بننظرم نیازیم نداریم چون عمر انسان کوتاست پس فکر کنیم که واسه چی به این دنیا اومدیم.بلخره میخوای اخرش 100سال عمر کنی دیگه.درست انتخاب کنیم.ولی بازم میگم هر چیزی ممکنه

  35. با سلام به همه دوستان من هم مثل خیلیا به موضوع فرازمینیها
    علاقه دارم و خبرها و مطالبشو دنبال میکنم پیشنهاد میکنم مستند های پرونده های مرموز و ما و فرازمینیارو ببینید که با دلیل و مدرک بهتون ثابت میکنن.اونهایی هم که میگن چرا بیگانه ها با ما ارتباط برقرار نمیکنن( البته به صورت گسترده) هنوز مردم آمادگیشو ندارن تا چند سال دیگه به نظر من بیش از ۳۰ سال دیگه ارتباط گسترده میشه

    • در اینکه موجودات بیگانه وجود داشته باشن شکی نیست ولی اینکه بوید بوشمن میگه موجودات فضایی هم اکنون بر روی زمین هستند و دارن با ناسا همکاری میکنن و حتی بعضی هاشون اینجا میمیرند این نمیتونه حقیقت داشته باشه چون اگر اونا تونستن فاصله 68هزار سال نوری رو در عرض 45 دقیقه ب اینجا سفر کنن و با ناسا همکاری کنن پس ناسا میتونست از تکنولوژی اونها استفاده کنه و انسانها هم ب هزاران سال نوری دورتر از زمین سفر کنن و هزینه های هنگفت رو برای صرف ساخت فضا پیماهای ابتدایی برای سفر ب مریخ و این فاصله های نزدیک نکنند

  36. این که موجودات فضایی وجود دارن توش شکی نیست…بیگ بنگ یا همون انفجاره بزرگ در ۱۴ میلیارد سال پیش اتفاق افتاد…خیلی از سیاه هایی که مثل زمین هستند هم حتی ۱۰۰ میلیون سال قبل از این که زمین به وجود بیاد به وجود اومده بودن…پس اگه توی اون سیاره هایی که صد میلیون سال زود تر از زمین ساخته شدند تکامل به وجود اومده باشه پس در نتیجه اون ها صد میلیون سال از ما پیشرفته تر هستند…انسان ها در صد سال این همه علم بدست اوردند و این همه پیشرفت کردم،حالا فرض کن صد میلیون سال دیگم پیشرفت کنه(حتی اگه به جای صد میلیون سال بگیم یک میلیون سال از ما پیشرفته تر هستند هم خودش خیلیه و این یک میلیون سال برای عمره این جهان مثل یک چشم به هم زدن میگذره)…پس با این ها میشه نتیجه گرفت که تمدنی که صد یک میلیون یا صد میلیون از ما پیشرفته تر هستند به راحتی میتونن سفینه هایی بسازن که سرعتشون بینهایت از نور بیشتر باشه و توی کهکشان ها به راحتی حرکت کنن و سیاره ای مثل زمین رو پیدا کنند(توی علم یه چیزی وجود داره که اسمش کهمچاله هست و با استفاده از کهمچاله میشه توی چند دقیقه از یک کهکشان به یک کهکشانه دیگه منتقل شد اما هنوز علم این رو ندارن که یه کهمچاله بسازن و باهاش در کهکشان ها سفر کنند)…شک نکنید ما هم وقتی به این علم برسیم میتونیم همینکار رو بکنیم(شک نکنید که موجودات فضایی هم وجود دارند و هم به زمین اومده اند و با ناسا و منطقه ی ۵۱ در ارتباط هستند و با علمی که دارند به راحتی وسیله ای ساختن که ذهن انسان رو میخونه و حرفاش رو به شکل زبون فضایی ترجمه میکنه و سپس حرفای موجودات فضایی رو به شکله زبانه انسانی ترجمه میکنه و اینطوری به راحتی با هم ارتباط برقرار میکنند)…پس باید از وجوده موجوداته فضاییه پیشرفته و از رابطشون با دانشمندای ناسا خوشحال باشیم چون در این صورت اون ها میتونن تکنولوژی هاشونو با انسان ها به اشتراک بزارن(مثلا اگه انسان بخواد سفینه ای بسازه یا مثلا اگه انسان بخواد یه کهمچاله برای سفر در کهکشان ها بسازه در نتیجه شاید هزاران سال طول بکشه تا این علم رو بدست بیاره اما با کمک موجودات فضایی انسان میتونه توی ده سال یا شایدم کمتر به این علم دست پیدا کنه)…و همچنین میتونیم با فضایی ها به سیاره هاشون بریم و … .

  37. در نظریه ما و فرازمینی‌ها اشاره به این می‌شود که تمدن زمینی‌ها توسط موجودات خارج از کره زمین بوجود آمده، حتی در کتاب ارابه خدایان؛ کلمهٔ «خدایان» که در کتاب‌های باستانی آمده، در واقع موجودات فرازمینی هستند که انسان‌های آن دوران به آن‌ها «خدایان» می‌گفتند. اما نظریه دیگری وجود دارد که بیان میکند اصلاً هیچ فرازمینی وجود خارجی ندارد بلکه تمام آثار و علائم ناشی بر وجود فرازمینی‌ها ناشی از خود انسانهای آینده بوده است. به طوری که انسان در آینده‌های دور قدرت مسافرت در زمان را پیدا میکند و در باستان، اجداد ما در چندین هزار سال پیش با آیندگان خود که توانسته‌‌اند در زمان سفر کرده ملاقات نموده و تمدن و آثار به جای مانده از آنها به وسیله همین ملاقات بوجود آمده است.

  38. چند سوال برام پیش اومده
    1-چرا موجودات فضایی در اروپا و امریکا دیده مشن؟
    2-چرا با گشتن در رفرنس های این دانشمندان هیچ دلیل عقلانی از وجود موجودات فضایی یا زندگی شون روی زمین نیست؟
    راستی,,,دوستان عزیز وسعت کیهان با رابطه تعادلی به عنوان فرضیه شناخته شده و پایه انچنانی نداره.

    • سلام ژن درحال تکامل تو(ومن) جبه ردکردن را درقطب منفی پیش میبره تاعامل حرکت تیر قطب مثبت درذهن هشیار فرده دیگه بشه تا چرخه تکامل باور را درذهنیتهای مثبت بیشتر کنه ودهنیت من وتو وماها برای ماشین تکامل یک قدم پیشتربردهباشیم وباور وذهنیت اینده گان را پیش برده باشیم وماموریت زمینیمون را انجام داده باشیم وبه ذات اصلی خود خالق بیهمتا برگردیم .بدرود

  39. امیدوارم هر چه زودتر حکومتشون رو روی زمین شروع کنن تا از این جباران و ستمگران نجات پیدا کنیم به امید رستگاری

  40. به نظر من که همین الان هم ناسا بوجود فرازمینی باور داره و به این مهم دست پیدا کرده ولی همچون بسیاری از راز های دیگه ای که از انسان های جهان پنهان میکنه این رو هم فعلا پنهون کرده. ولی حتما موجودات فرازمینی وجود دارند و حتی شاید الان با سازمان های مخفی ناسا در ارتباط ان

  41. با این همه کهکشان این همه منظومه و این همه شواهد فقط میتونم بگم که غیر زمینی وجود داره .اما به نظر من فقط بعضی ها پیشرفته هستن و بعضی هاشونم حتی از ما کمترن .اما این یک ابهام که اون ها بتونن به ما برسن یا نه؟رسیدن یا نه؟

  42. اگه فکر کنیم در این پهنه گسترده اودیسه کیهانی ما تنهاییم خیلی ساده لوحانه ست ولی ب خاطر فاصله های کیهانی امکان داره که هرگز نتونیم با فرا زمینی یا فرا کیهانی ها برخورد کنیم.

  43. اگه فکر کنیم در این پهنه گسترده اودیسه کیهانی ما تنهاییم خیلی ساده لوحانه ست ولی ب خاطر فاصله های کیهانی امکان داره که هرگز نتونیم با فرا زمینی یا فرا کیهانی ها برخورد کنیم.

  44. باسلام چرا همه جا دین روقاطی میکنیم ضمن اینکه حتی دین هم وجود موجودات غیراز انسان روتایدد میکنه یک موردش خداوند می فرمایند که گه خواسته باشد ما انسانها رو بخاطر دشمن باخدا و گناهان بسیار ازبین می برد و انسانهای دیگری جایگزین ما می کند همانند کسانی که ماقبل از انسان در کره زمین زندگی میکردن وبخاطرظلم و فساد بسیار خداوند نابود شان کردوبعدانسان را بوحودآورد ودریک داستان ازحضزت علی نقل شده که تعدادی ازاصحاب ایشان موجود انسان نمایی را مزده پیدا کرده بودن و خدمت حضرت علی (ع) رسیدن و فرمودن ما چنین موجودی را دیدیم حضرت فرمودن آیا بدنش مثل ماهی فرس داشت گفتند بله بعد فرمودن آیا زنگ پوستش مایل به سیزبود گفتند بله حضرت فرمودند اینان موجوداتی هستند که خارج از کره زمین زندگی میکنن وگاهن به زمین می آیند از آنجا که درآن زمان قطعا توضیح بیشتر حضرت برای افرادی که نمی توانستند بیشتر درک کنن لازم نبوده وگرنه حضرت اطلاعات بیشتری دراین مورد داشتن که بارها فرمودن هرآنچه که نمی دانید بپرسید تا جواب دهم ازعلوم پزشکی نا نجوم ولی بیسوادن وحسودان درآن زمان برای خراب کردن حضرت فردی پرسید تعداد موهای ریش من چند عدد است حضرت فرمودن بخدا قسم که میدانیم ولی اگر جواب رابگویم چگونه می توانید بشمارید تا بدانید راست می گویم امروزه ازاین نوع افرادزیادن متاسفانه

  45. متاسفانه یا خوشبختانه باید بگم حیات در کیهان به طور گسترده وجود داره همونطور که هیدروژن تشکیل دهنده ستاره ها در تمام کیهان وجود داره ولی فکر نمیکنم با علم و تکنولوژی امروز بتونیم اونا رو کشف کنیم باید امیدوار باشیم که موجودات فضایی پیشرفته تر از ما لایق بدونن به زمین ما هم یه سری بزنن

  46. من مطمئنم وجود دارند و آرزو دارم که یه یوفو ببینم و……………

  47. کتاب نداره اگه داره این کتاب

  48. بابا چرا تو آسمون هفتم دنبال انسان های عجیب و غریب میگردین همین جا تو کره خاکی انسان نماهایی وجود دارد اگر آدم فضایی رو گیر بیاره با محتویات داخلش یه جا میخوره مثل اختلاس گرها. نون برها. بعضی مدیرهای به ظاهر مسلمان. ووو

  49. مردم فقیری داریم از لحاظ ذهنی
    همه چیز رو میخوان با قرآن جواب بدن
    یک انسان بالغ جدای از این که چه مذهب یا اعتقاد یا سطح تحصیلاتی داره اگه همه این چیزا رو یه لحظه بزاره کنار وفقط به مغز خودش اکتفا کنه این موضوع به آسونی براش قابل درک و فهمه که وجود کیهان با وسعت غیر قابل درکش که فرا تر از میلیاردها میلیارد سال نوری میشه توش فقط یه کره زمین هستو یه انسان ؟؟؟!!!
    دیگه از این ساده تر نمیشه توضیح داد

    • مذهب ساخته دست انسان است‌ . و قرآن با علم اعجاز ریاضی قرآن ثابت میکنه که نوشته یک انسان نیست و هرگز یک انسان و حتی چند انسان توانایی نوشتن یک آیه از اون رو ندارن . و به صورت صد در صد کلام خالق ما هست. و اگر کسی با درک اون علم اونو مطالعه کنه قطعا به اکتشافات بهتری میرسه.

  50. سلام امکان حیاط در سیارات دیگر وجود ندارد. اینها که در ارتش آمریکا هستند. در ارتش ایران هم هستند. جن هستند و اینها جنهای بیچاره را میگیرند با تلسم و از آنها کار میکشند.

  51. سلام.
    به نظر من امکان وجود فرا زمینی منطقی به نظر میاد.من کاری به مذهب ندارم ولی از طرفی که باستان شناسان احتمال وجود اولین تمدنو در بین النهرین اعلام کردن و از طرف دیگه مکه در نزدیکی بین النهرین است در ان کعبه بنا شده که طبق روایات کعبه اول به دست حضرت ادم بنا شده وبعد حضرت ابراهیم و از طرفی که در قران امده که حضرت ادم اولین انسان بروی زمین بوده و از بهشت به زمین فرستاده شده پس متوجه میشیم که ادم فرستاده شده بر روی زمین حالا از کجا و چطور این چیزیه که هنوز نمیدونیم به نظر من اگه تمام گفته ها و اکتشافاتت دانشمندان درمورد فرا زمینی هرچه که بدست امده یه جورای تا حودودیم قران بهشون اشاره کرده به نظر من حتما وجود دارن و باهامون ارتباط برقرار میکنن …………
    تمام باتشکر از سایتتون.

  52. شما اخوندارو دست کم گرفتین . اونا هر کدوم یه بشقاب پرنده شخصی دارن .مدرکشم ماکتی هستش که رو سرشونه. فکر نان کن که خربزه ابه بشینین بحث بیخود کنین تا بیشتر به تاراج برین. یا حق

  53. موجودات فضایی اتفاقا وجود دارند اما تا بخان بیان داخل زمین خیلی طول میکشه اگه حرفای فضانورد آمریکایی رو شنیده باشین گفت وقتی اونا منو بردن بهم یه دستگاه وصل کردن برای بهره گرفتن از عقل انسان اما موفق نشدن چیزی به دست بیارن … پس یعنی این موجودات وجود دارند. میلیاردهااا ستاره در کهکشان ها وجود داره مگه میشه فقط توی زمین حیات وجود داشته باشه ؟!!

  54. درود بر همه عزیزان….
    از دید من صد در صد فرازمینیها وجود دارند….
    و مطالب فوق همگی صحت کامل دارند….
    و فرازمینیها برای دولت امریکا کار میکنند و به مهندسین اونها مشاوره میدهند….شما تصور میکنید طرح اولیه پهبادهای مثلثی شکل و رادارگریز امریکا که فوق پیشرفته هستند …توسط چه کسانی به مهندسین هوا فضای امریکا داده شد…نکنه فکر کردید به اونها وحی شده یا الهام شده بهشون….نه عزیز من اونها حتما نمونه هایی رو داشتند از جایی و از راه مهندسی معکوس درستش کردن یا اینکه تکنولوژیش رو از فرازمینیها بدست آوردن….من یقین دارم علت مخفیکاریه ناسا و امریکا اینه که تکنولوژیش فقط برای خودش باشه و بتونه بیشتر و بیشتر کشورهای دیگه رو غارت و تحت سیطره خودش داشته باشه….صحبتهای من همگی طبق خونده ها و تحقیقاتی بوده که در این زمینه داشتم و طبق آخریم مقالاتی که در این زمینه نوشته شده….

  55. سلام .
    حالا من کاری ندارم داره یا نداره .
    ولی اکثرن کامنتارو خوندم چیزایه جالبی داشتن .
    من مذهبی نیستم ولی خدا تو قران میفرمایید زندگی را در اسمان ها و زمین گستراندیم . دقیقن اشاره به دو نکته داره یکی زمین خودمون یکیم اسمون . تو جهان هستی بی شمار کهکشان داره تو اونام یه منظومه باشه مثه شمسی ک اونم یه زمین داشته باشه که حیات توش جریان داشته باشه ینی بی شمار زندگی و حیات در جهان و …
    شایدم هرچیزی باشن هرچیزی از شبیه ادم بگیر تا هر چیزی ک فکرشو نمیکنی .
    ولی امیدوارم زودتر بشه یه رابطه ی بین زمینی و غیر زمینی پیدا بشه ک باعث پیشرفت تو همه جهت بشه و به نفع دو طرف باشه ..

  56. گوووزززووو ها

  57. من همین امشب میام سراغ اونایی که میگن آدم فضایی وجود نداره. من آدم فضایی هستم. ساعت 3 بامداد از منطقه 51 پرواز میکنم. ورود من به اتاقتون با یه صدای ترق ترق یا جیرجیر درب اتاق یا یه صدا از توی کمد مشخص میشه. همتونو میخورم. ای خوشمزه ها

  58. چندان‌دورازذهن‌نیست‌که‌فضائیهاوجود‌داشته‌باشندولی‌نسبت‌مابا‌آنها‌به‌مانندموجوداتی‌‌هستند‌که‌روی‌زمین‌زندگی‌میکنندوازنظرمافاقدعقل‌وشعورهستندانواع‌موجودات‌که‌شاید‌برایمان‌پیش‌آمده‌این‌موجود‌به‌چه‌کار‌ی‌میایدونسبت‌‌ب‌ه‌آنها‌خیلی‌بی‌تفاوت‌هستیم‌اگر‌آن‌رانبینیم‌اصلا‌به‌فکرمان‌‌نمیاید‌قوانین‌فیزیک‌فعلی‌مانمیتواندبه‌ماهیت‌ونوع‌‌این‌موجودات‌(فضائیها)پی‌ببردچون‌آنها‌موجوداتی‌دیگرندعلم‌آنها‌باعلوم‌ماکاملا‌متفاوت‌است‌‌نه‌سرو‌کاری‌باسرعت‌نوردارند‌نه‌قانون‌گرانش‌ونه‌زمان‌‌به‌گونه‌ای‌که‌مامی‌اندیشیم‌آنهارا‌احاطه‌کرده‌

  59. چندان‌دورازذهن‌نیست‌که‌فضائیهاوجود‌داشته‌باشندولی‌نسبت‌مابا‌آنها‌به‌مانندموجوداتی‌‌هستند‌که‌روی‌زمین‌زندگی‌میکنندوازنظرمافاقدعقل‌وشعورهستندانواع‌موجودات‌که‌شاید‌برایمان‌پیش‌آمده‌این‌موجود‌به‌چه‌کار‌ی‌میایدونسبت‌‌ب‌ه‌آنها‌خیلی‌بی‌تفاوت‌هستیم‌اگر‌آن‌رانبینیم‌اصلا‌به‌فکرمان‌‌نمیاید‌قوانین‌فیزیک‌فعلی‌مانمیتواندبه‌ماهیت‌ونوع‌‌این‌موجودات‌(فضائیها)پی‌ببردچون‌آنها‌موجوداتی‌دیگرندعلم‌آنها‌باعلوم‌ماکاملا‌متفاوت‌است‌‌نه‌سرو‌کاری‌باسرعت‌نوردارند‌نه‌قانون‌گرانش‌ونه‌زمان‌‌به‌گونه‌ای‌که‌مامی‌اندیشیم‌آنهارا‌احاطه‌کرده‌آنها‌درزمان‌مکان‌خاص‌خودشان‌خلق‌شده‌اند‌ولی‌چیزی‌که‌مهمتر‌از‌همه‌اینهاست‌این‌است‌که‌‌تکامل‌انسانها‌ازآنهاقویتراست‌آنها‌نیازی‌(ف)به‌پیشرفت‌ندارندچون‌درجایگاه‌خود‌این‌چنین‌هستند‌ولی‌مامحدودیت‌نداریم

    • سلام دوستان …به نظر منم وجود داره …خدا در قران می فرماید اهل آسمانها و زمین …همین ایه هم به نظرم به نوعی به وجود موجودات فرازمینی اشاره داره ….تواین فضای به این وسعت مگه میشه فقط ما تنها باشیم …..ناسا 100سال از لحاظ اطلاعات از بقیه مردم جلوتره ….یعنی ما الان داریم خبر کشفیات 100سال قبل رومی شنویم

      • خداوند در قرآن در جایی دیگه هم گفتند که تنها جای قابل حیات و سکونت در جهان ما زمین هست که در آسمان هفتم هست و منظور از آسمان ها آسمان اول تا ششم هست که خداوند گفتند ما آنها را با تیر های خطابی محافظت میکنیم و انسان و جن اجازه ندارند از محدوده آسمان هفتم فراتر بروند.

    • اقا مهدی هواپیماهای بی سر نشین وهواپیماهای رادار گریز نشدنه علم کاوش وپشتکار دانشمندان امریکایی هستش واونارو از فرازمینیها یاد نگرفتن البته فرا زمینی ها وجود دارن
      اما چرا بر اساس شعار حکومت دارن به شیطان بزرگ کمک میکنن چرا نمیان به ولایت مطلقه فقیه کمک کنن که شیطان بزرگ رو نابود کنه

    • باشه ریحانه خانوم ماجم میکنیم
      به شرطی که شما پهنش کنی
      همین جواب رو میخواستی؟
      رفتی تو خودت؟

    • میگی بابا احساس مسولیت میکنم….

    • چرا جمع کنن سرکارخانم ریحانه؟نکنه شما دوس ندارین در مورد جهان هستی تاملی بکنید آیا فکر میکنید این کیهان فقط برای من وشماست؟دربرخی کامنتها به کتاب ارابه خدایان اشاره شده کتاب ارزشمندیه لطفا بگیرید بخونید .درمورد قوم لوط پیامبر نوشته کتاب را با قرآن مقایسه کنید درهمان کتاب ومورد اخیر شواهدی هم از تورات عهد عتیق آورده اونارو هم با نوشته های قرآن درمورد قوم حضرت لوط مقایسه کنید قطعا به اطلاعات باارزشی دست خواهید یافت
      موفق باشید

  60. سلام به نظر من که وحود داره و یک ربطى هم به مثلث برمودا داره !
    اگر موجودات فرا زمینى وجود دارن پس شاید در اونجان و دارن یک قدرت هستش که هیچ کس بجز إنسان نداره که قدرت تمرکز هستش رو از إنسان ها میگیرن!؟

  61. عاره باشه باشه
    حتما امریکا هم بمب اتمی رو صرفا برای اینکه مقابل حملات احتمالی فضایی ها استفاده بشه درست میکنه
    حقیقت اینه که حتی در حال حاضر هم در همین کره ی زمینی که زندگی میکنیم موجوداتی زندگی میکنن که ما اونا رو نمیبینیم و اون ها شهر ها و تمدن هایی دارن که کاملا برای ما نادیدنی هستن
    در سیارات دیگه هم موجوداتی زندگی میکنن و در دنیا هایی دیگه هم از انواع موجودات حضور دارن
    اما این خیلی احمقانه س که بگی اون موجودات اومدن و دارن برای ارتش امریکا کار میکنن! 🙂
    اینها فقط فریب افکار عمومیه
    عزیزم اون قبل مرگش این حرفو زده … ولی مگه اصلا میدونسته که قراره بمیره؟!
    این چرندیات رو به خورد مردم ندید
    هیچ کدوم از اون موجودات به ما کاری ندارن
    حواسمون به شیاطینی از انسان ها باشه که با داشتن تکنولوژی چه قدرتی بدست اوردن و در نتیجه ی اون چه کار های شیطانی ای انجام میدن!

    • کاملا موافقم حتما همینه بایه سری چرندیات (گروه های قدرت)مردمو از حقیقت دور میکنن تا شیره انسان های ناآگاه رو بکشن امریکا اگه خیر داشت کلی پیشرفت علمی کرده ثابت کنه که فضا نورداش رفتن کره ماه اخه چطور تونستن برشون گردونن زمین ، فرستادن یه فضاپیما به جو کلی هزینه و کارهای مقدماتی داره مثال همین اماده کردن سکوی پرتاب و محاسبات دقیق مسافت و طی کردن خط مستقیم و کلی اصول فیزیکی دیگه که دو آدم نمیتونن انجامشون بدن
      خواهشا همون به این بدیهات توجه کنیم
      نمیگم غیر ممکنه ولی امریکاییها دوست دارن همیشه خودشون رو آقای دنیا جلوه بدن
      نه کاری با سیاست دارم نه دین
      ولی یکم زیاد این خارجیارو انقدر گنده نکنیم
      اونا دوست دارن ما چیزی رو قبول کنیم که به نفع خودشونه

  62. چقد همه غلط املایی دارید ای دانشمندان

  63. سلام
    اولا واقعا متشکرم از این گجت نیوز
    بعد من معتقدم ادم فضایی وجود داره کلا اونایی هم. ک میگن وجود نداره باید از منفی هایی ک کامنتشون میخوره بفهمن چیز بی ربطی گفتن ولی من میخوام بشون ثابت کنم ک وجود داره
    با ی چیز بسیار پر تکرار از قران شروع میکنم شما والسموات و الارض یعنی اسمانها و زمین ما میدونیم میلیارد ها ستاره در منظومه شمسی هست و 8 سیاره ک کلا بیش از 100 قمر سرجمع دارند خب حالا میلیارد ها منظومه در راه شیری وجود داره و راه شیری یکی از میلیارد ها راه کهکشان ماعه و کهکشان ما یکی از میلیارد ها کهکشانه مطمئنن چیزی بزرگتر از کهکشان هم وجود داره ک دارای میلیارد ها کهکشانه و زمین ما ما مثل ی اتم هست توی کره زمین واسه اونایی ک نفهمیدن چی گفتم منظورم اینه ک ما هیچی نیستیم در برابر این دنیا وقتی هم مثال اتم ب کار بردم در برابر کره زمین منظورم این بود ک در یک سر سوزن میلیارد ها اتم وجود داره و در زمین میلیارد ها میلیارد بهتره بگیم بی نهایت اتم وجود داره .)
    حالا بنظرتون تو این جهان ب این بزرگی فقط تو کره زمین موجود زنده وجود داره معلومه ک قطعا نه
    حالا من تو نظرات خوندم ک میگن خداون منظورش از هر کسی در اسمانها و زمین (همون چیزی ک اول صحبتتم گفتم) افراد در اسمانها ملائک. و جنیان است خب حالا ی چیز اولا جنیان قابل دید نیستن در فضا زندگی میکنند ولی ب صورت غیب فقط جن هایی ک تغیر ماهیت دادن یعنی مثلا دو رگه شدن قابل دید هستن و حالا ملائک بهتر بدونید اونا اصلا قدرت فیزیکی.ندارن ب جز تعداد اندک و خواصی ک الان ندارن و در روز قیامت ب اذن خدا دارا میشوند مثل اسرافیل
    و… ان ها ب صورت نور هستن ک کاراشونو معمولا از طریق وحی کردن پیش میبرن و یا اگ میخوان تاثیر فیزیکی بزارن از جادو استفاده میکنن
    حالا این همه گفتم منظورم اینه ک جنیان و ملائک جنبندگان یعنی کسانی ک حرکت میکنند نیستند حالا میگیم معنی مَن ب عربی یعنی کسی اونا جز کسی حساب میشن ولی ایه داریم مثلاً در آیه 29 سوره ( ( شوری ) ) می فرماید: ( ( ومن آیاته خلق السموات والارض و مابث فیهما من دابه؛ و ازنشانه های او است آفرینش آسمان ها و زمین و آنچه از جنبندگان در آن دوپراکنده ساخته است ) ). چنان که مشاهده می شود، در این آیه یکی ازنشانه های خداوند، آفرینش و پراکندن جانداران در زمین و آسمان ها قلمداد شده است. ] کلمه «دابه» و کلمه «فیهما» صریحاً می گویند، جنبندگان و موجودات زنده منحصر به کره زمین نیستند، بلکه در آسمانها و کرات عالم بالا نیز جنبندگان و موجودات زنده ای وجود دارد پس منظور چیزی ب جز انسان . جن و ملائک است اینم دلیل دینی
    حالا من دیدم ی چند نفر گیر دادن میگن اگ بخوایم بریم سیاره دوری حتی اگ بتونیم با سرعت نور بریم چند میلیون سال طول میکشه حالا من نظریه انیشتن نقض میکنم میگم سرعت نور قابل شکستنه و ما میتونیم با بیش از سرعت نور حرکت کنیم فقط ب علمش دست پیدا نکردیم و الان عده ای میگن امکان نداره انیشتن اشتباه کرده و تو درست بگی ولی من میگم ادم فضایی وجود داره و ان ها تونستن از سیارات دور ب زمین برسند پس حتما سرعت نور شکستن یا اصلا استغفرالله انیشتن ک خدا نیست اشتباه نکرده باشه .
    حالا مطمئن باشید منطقه 51 در امریکا واقعیت داره و ناسا هم درباره ادم فضایی ها پنهان کاری میکنه

    • سلام دوستان .وقتی که داشتم متنو میخوندم ناخوداگاه یک تفکر به ذهنم رسید وبرام جالب بود .اینکه چطور العان ناسا محرمانه داره کار میکنه ودنبال اینه که شاید سیاره ای رو پیدا کنه برا سکونت ودر قدیم هم افراد یا گروه یا سازمانی در زمین وجود داشته کهاز لحاظ دانش از بقیه مردم اعلم تر بوده اند مانند ناسای امریکا در مقابل نیروهای مردمی یمن و…وانها محرمانه به هدف خود رسیده ودر ان روزگار به سیاره مورد نظرشان سفر کرده اند ودر انجا با در اختیار داشتن دانش عظیم پزشکی ( ژنتیک )دچار تعقییر حالت جسمانی شده اند ومابقی مردم که این دانش رو نداشتن بر روی زمین شاید واقعا خود ما باشیم .ودر واقه میخام بگم اگر موجودات فضایی وجود دارند .نسلی پیشرفته از خود انسان این کره خاکی اند.

  64. میشه بگین این عکسو از کجا گرفته؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

  65. مطمئنم که ما در این جهان زیبا تنها نیستیم.

  66. قطعآ وسعت هستی فراتر از تصور بشره.
    برای اثبات حیات در سیاره های دور دست باید تجهیزات فوق پیشرفته تلسکوپی داشت. برای سفر به سیاره های دور دست هم باید هم عمر چند صد برابر عمر طبیعی فعلی داشت هم سرعتی فراتر از سرعت نور یا حداقل در حد سرعت نور با تجهیزاتی مقاوم در برابر سرعت مورد نیاز.
    در حال حاضر هیچ جسمی با هیچ جنسی توانایی مقاومت حرکت با سرعت نور را ندارد

  67. من نمیدونم چرا بعضیا حتما باید چیزی تو قران اومده باشه تا قبول کنن درصورتی که یه بار هم قران نخوندنوالبته خوندن از سر تفکر نه واسه ثواب.اگه علم احتمال رو در نظر بگیریم صد در صد وجود دارن ازین همه فیلم هزار تاش میگیم جعلیه یکیش که درسته….

  68. اینو که امام علی ۱۴۰۰ سال پیش گفته
    وجود دارنننن

    • نگاه کن دوست عزیز شما که میگی علی گفته اون موقع مگه اون اصن میدونسته که کس دیگه ایم هست جز خداش و جبرئیل کس دیگه ای رو ندیده اگرم میدونسته مدرکشو بیار

  69. هیچ موجود فضایی وجود ندارد اینها آزمایشات شکست خورده ناسا است اونها دروغ زیاد میگن

  70. درکیهان احتمال زیست میلیاردها موجود زنده به شکلها ودماهای مختلف وجود دارد ولی احتمال اینکه به زمین سر زده باشند غیر ممکن است ، چون اگر چنین بود درحال حاضر حضور داشتند و انسانهای مختلف در اقصی نقاط کره زمین مشاهده و گزارش می کردند ، ولی در کره زمین زیست اجنه درکنار انسان وجود دارد و صحت وجود ان توسط انسانهای نقاط مختلف گزارش شده است که در این مورد هیچ شکی نیست ،اهرام ها و بناهای قول اسا و قدیمی نیز ساخت دست بشر است که با جبر وستم بنا شده است /موفق باشید

  71. شنیدستم که شهبازی.. خخه. شنیدم میخوان کم کم مردم جهان را آماده کنن، بعد بگن امشب مصاحبه ارتباط زنده با آقای فلان فضایوف رییس اداره آبفا سیاره( دور دور دور) داریم .تا بعضیا دچار شوک نشن. خارج از شوخی . تا 2030

  72. به نظر من چه موجودات فضایی چه انسان های فضایی هر چیزی وجود داره من‌ مطمئنم در سیاره های اطراف زمین موجوداتی زندگی میکنن شایددانسان ولی همچین چیزی وجود داره به جرات میتونم‌ اینو بگم این اصلادورازمنطق نیست که وقتی دانشمندان میگن که سیاره های دیگه جایی برای حیات وجود داره پس در نتیجه کاملا منطقیه که ما تنها موجودات زنده نیستیم حتی به عنوان مثال همه بگن نیست من میگم هست

  73. سلام دوستان من یک موجود فضایی هستم ، زبان فارسی رو دو ماهه یاد گرفتم ، الان انقدر گرونی و تورم بالاس میخوام ایرانو ترک کنم ، فقط ی نفر میخوام بهم انگلیسی یاد بده…
    اگه شرایطشو دارید سه بار صلوات بفرستید فوت کنید و اسممو زمزمه کنید ، میام پیشتون بهم یاد بدید ، بهتون کریستال میدم.

  74. دوستان خودتون رو اذیت نکنین بعضیا زیادی احمقن یا خودشونو به احمق بودن میزنن دوستانی که میگن مذهب این حرفا ….اگه قرار بود حقیقت رو بفهمن تا الان میفهمیدن …عجله نکنین ……..مرگ نزدیکه…

    • دقیقا دوست عزیز درسته اونا که به مذهب عقیده دارن و میگن ما میدونستیم و اینا هیچی جز اراجیف نمیگن البته توهین نباشه
      وبگم شما دوستان میدونستید الان باید تو ناسا با قرآن نشسته باشین و برای اونا تفسیر کنید تا از قرآن بهره ببرن هه

  75. عزیزم یکم بیشتر قران مطالعه کن خدا تو همون قران به مو جوداتی اشاره میکنه که قبل از انسان افریده شدن ولی از لحاظ تکنولوژی از انسان پیشرفته ترن درحالی از نظر زیبایی از انسان پست ترن و در سیارات دیگه زندگی میکنن اشاره کرده درضمن اگر میخاست باذکر نام میفرمودند که جن هستن …

  76. به نظر من وجود موجودات فرازمینی حتمی است و من فکر میکنم آدم و حوا در سیاره دیگری که خیلی خوش آب و هوا بوده به کره زمین آمده اند چون در قرآن ذکر شده که آدم و حوا طلوع و غروب خورشید را میدیدند! خدا گفته انسان اشرف مخلوقات است ولی نگفته انسان فقط در کره زمین زندگی میکند. شاید انسانهایی در سیارات دیگر مشغول حیات باشند که ما از آنها به عنوان موجودات فضایی یاد میکنیم.

    • اصلا هم حتمی نیست
      و ما هم نمیتوانیم به این نتجه برسیم که موجودات فضایی وجود دارند اگه استدلالی دارید خوشحال میشوم بشنوم .

      اگر هم انسان های دیگری مانند ما وجود داشته اشند قطعا آنها هم بدنبال پیدا کردن ما هستند وقطعا تا الان میتوانستیم همدیگر را پیدا کنیم با فضا پیما ها و کاوشگرایی که به فضا فرستادیم

  77. لطفن نظرات مذهبی رو حذف کنید. حالم بهم میخوره دیگه . هرجا میرم هستن

  78. دوستان موجودات فضایی واقعا وجود داره من خودم حدود سی و پنج سال قبل که تقریبا یازده سالم بود از فاصله نزدیک درست به فاصله دومتری سرم بشقاب پرنده امد بعد وقتی داشتم نگاه میکردم همینطور که میچرخید صدای زیاد با نورهای زیادی داشت بعد از چند ثانیه از بالای سرم به سرعت دور شد. از اون موقع کنجکاو شدم و شخصی که اطلاعات زیادی داشت درباره انها سوال کردم که گفت موجودات فضایی واقعا وجود دارند و به کره ما رفت و امد دارند به اینجا می آییند ولی میبینند خاک و اب و هوای این کره به دردشان نمیخورد و فورا زمین را ترک میکنند. در بین موجودات فقط انسان اشرف مخلوقات است چون چیزی از جنس عشق دارد و این عشق در بین موجودات فضایی دیده نمی شود.

  79. خخخخخ شما مغزتون بستست فقط قران قران انیشتین انیشتین بسه یکم خودتون باشید فیزیک کوانتم و فیزیک معمولی فقط محدود به بعد اوله بعد چها رم همه چی فرا تر از سرعت نور من خودم ادم فضایی از نسل ارتودکس ها دیدم وجود دارن نه جنن نه فرشته مثل ما ادمن فقط سرشون بزرگ تر شما خیلی مغزتون بست که همه چیو ربط میدید به جنو از این جور چیزا با احترام میگم مغز بشر هنوزم بستس

  80. دوستان من تاسیکل بیشتر نخوندم ولی یه حسی بهم میگه حضرت آدم و حوا همون کسایی بودن که تویه کره دیگ زندگی میکردن بعدکه اون سیاره نابود میشه میان به زمین ازاونجا آغاز حیات ما شروع میشه ازاینکه موجودات دیگری هستن شکی نیست باکمی مطالعه توکتاب انجیل و تورات حتی قرآن می فهمین که اشاره شده به همچین موجوداتی یه سریع وظیفه دارن نسل انسان محفوظ باشه یه سری موجودات هم دوس دارن نسل انسان منقرض بشه فقط اینو میتونم بگم که یه دوربین کاملا هوشمند قوی نظارت داره به کاره هایه تموم موجودات چیزی که به من ثابت شده هس مطمعنم اینه ک تواین دنیا اگه بدی کنی همون بدی بهت برمیگرده اگه هم خوبی کنی همون خوبی بهت برمیگرده ممنون ازاینکه بهم فرصتی داده شد تانظرمو امیدوارم روزی که امام زمان یاساده تر بگم موقعش که برسه نسل انسان اونقد پیشرفت میکنه ک راه درست پیداکنه ماهم انموقعه باشیم ببینیم تنها چیزی که واقعیت داره همه چیز ثابت میکنه به ما زمان همین ساعتی ک داره الان تیک تاک میکنه تو خونه هامون یاحق.

  81. دوستان من تاسیکل بیشتر نخوندم ولی یه حسی بهم میگه حضرت آدم و حوا همون کسایی بودن که تویه کره دیگ زندگی میکردن بعدکه اون سیاره نابود میشه میان به زمین ازاونجا آغاز حیات ما شروع میشه ازاینکه موجودات دیگری هستن شکی نیست باکمی مطالعه توکتاب انجیل و تورات حتی قرآن می فهمین که اشاره شده به همچین موجوداتی یه سریع وظیفه دارن نسل انسان محفوظ باشه یه سری موجودات هم دوس دارن نسل انسان منقرض بشه فقط اینو میتونم بگم که یه دوربین کاملا هوشمند قوی نظارت داره به کاره هایه تموم موجودات چیزی که به من ثابت شده هس مطمعنم اینه ک تواین دنیا اگه بدی کنی همون بدی بهت برمیگرده اگه هم خوبی کنی همون خوبی بهت برمیگرده ممنون ازاینکه بهم فرصتی داده شد تانظرمو امیدوارم روزی که امام زمان یاساده تر بگم موقعش که برسه نسل انسان اونقد پیشرفت میکنه ک راه درست پیداکنه ماهم انموقعه باشیم ببینیم تنها چیزی که واقعیت داره همه چیز ثابت میکنه به ما زمان همین ساعتی ک داره الان تیک تاک میکنه تو خونه هامون یاحق.

  82. سلام همگی.
    من یه سوال دارم ایا تا بهال خودتون موجود فضایی دیدید با چشمتون؟
    اگه ندیدید پس وجود ندارن، ما مسلمونا نه شما اتیستها که به هیچ خدایی اعتقاد ندارید یه کتاب داریم به اسم قران همه چی رو با زبانی ساده بیان میکنه، خدا میگه من جن و انس رو خلق کردم برای عبادت بعد ادم اشرف مخلوقاته، خوب اونایی که اون امریکاییا میبینن که شک دارم واقعا ببینن جن هستن به همین راحتی شما حتی میتونید تصاویر اون فضایی رو با اجنه مقایسه کنید خودتون متوجه میشید منظور از فضاییایی که در حصار مکان و زماندر ذهن ما نیستن ولی در واقع هستن همون جنها هستن

  83. موجودات فضایی وجود دارند و اینو بدونین که اگه اونا بتونن با سفینه بیان به کره ی ما و ما هنوز نتونستیم یه سفینه ساده رو به نقاط دورتر جهان برسونیم پس مطمئنا اونا صد برابر از ما پیشرفته تر هستند

  84. وقتی دنیا و فضا بی پایان است پس مطمئن هستم یه جایی تو فضا موجود زنده ای هست حالا هر چی باشه ولی چرا تاحالا اشکار نشدن

  85. الان که من دارم با شمش حرف میزنم فکر کنم بگین این هم مثله ماست اما من از سیستم010استفاده کردم که حرفامو ترجمه کنه. من یک موجود نا شناخته هستم و به سیستم نرم افزاری شما نفود کردم.

  86. موجودات هوشمند فقط سه دسته هستند:ملائکه ، انسانها ، جنیان موجودات فضایی از دسته جنیان هستند.جنیان خود انواع گوناگون دارند.

  87. آدم فضایی ها وجود دارند
    من باهاشون دوست هستم

  88. آقای انتشاین گفت: دور منظومه شمسی و کره مین یک سری امواج مغناطیسی وجود داره%
    اگر انسان بتونه این خطوط یا امواج مغناطیسی را بشکند یا به عبارتی یک انحنا به آنها بدهد، می تواند بوسیله با سرعت نور جابجا شود.
    به نظر من این گفته انشتاین یک نظریه معمولی نسیت ! چرا که ممکن است مخلوقات سیارات دیگر با استفاده از این نظریه استفاده کرده باشند . و در کیهان جابجا شده باشند.
    اما از خود بحث مربوط به وجود مخلوقات فضایی نسبت به این همه نیروی کیهانی وجودشان حتمی است.
    چون نیرو، نیرو را می سازد%

  89. دوستان موجودات فضای به منظور اینی که اینا میگن وجود نداره . در قران به اهل سماوات یا همون اسمانها اشاره شده که منظور خدای بزرگ همون فرشته ها هستند که از نور افریده شدن و با سرعت نور امور رو مدیریت میکنن البته با اجازه خالق و سرعت نوری که ما میشناسیم در حد شوخیه در مقابل حقیقت .
    اما در مورد ادم فضایی اینا همون جنهای هستند که تا اسمون اول یعنی تا جای که ما میشناسیم در حال رفت و امد هستند .
    دقت کردین این موجودات بیشتر به انسانها بد افزار جنگی برای کشتار یاد میدهند تا بسازن.
    اینها جن های شیاطینی هستند که به فرمان ابلیس به امریکا و اکثر کشورها از جمله ایران فرمان میدهند این همه فساد و کشتار و بی دینی تو دنیا موج میزنه کار همیناست.
    دقیقا جنس ارتباطشون که میگه تو ذهنت قرار میدن جواب سوالها رو با نحوه القا کردن وسوسه از طریق شیطان مقایسه کنید تا متوجه بشید اینها جن هستند.
    در قران و تقریبا تمام کتب اسمانی ذکر شده که انسان اشرف مخلوقات جهان است پس افریده ای از ما انسانها با هوش تر یا کامل تر توی هفت اسمان وجود نداره. فقط فرشته ها ، شیاطین که از جنس جن هستند ،جن های مومن ، انسانهای شیطانی و رحمانی و حیوانات و گیاهان .
    امیدوارم در متن قران تفکر کنیم و از دامی که برامون پهن شده و در اینده اکثرمون رو به تباهی میکشونه به سلامت و رستگار بیرون بیایم .

    • به نظر من حق کاملا با ارسلانه,تنها چیزی که با واقعیت همخوانی داره و منطقی به نظر میرسه و در کتاب خدا هم اشاره شده.

    • خدا گفته انسان اشرف مخلوقاته درست ما اشرف مخلوقاتیم اما انیشتن با اون همه علم از یک در صد مغزش استفاده کرده پی ما اشرف مخلوقات هستیم اما هنوز به تکامل عقلی نرسیدیم اما موجودات فضایی از مغزشون استفاده میکنن از کجا معلوم شاید ما از صد در صد مغزمون استفاده کنیم از اونا پیشرفته تر نشیم ؟؟؟

    • مردم از خنده این مهملات چیه نوشتی… جان میشینی برا خودت خیالپردازی میکنی

  90. بنظر من هرچه انسان درمورد علم بدونه از زندگی کردن ناامید میشه خدا انسان رو برا لذت آفریده و کار درست و نیک من میگم که موجودات فضایی وجود دارن حتی امریکا هم از تکنولوژی گرانشی اینکه این موجودات فضایی چطور بدون بنزین یا نفت چطور صفینه هایشان را حرکت میدن من میگم که اگه انسان از میمون به اینجا رسیده پس هنوز هم درحال تغییر کردنه ممکنه در سیصد هزار سال دیگر چهرشان مثل موجودات فضایی بشه و حتی موجودات فضایی هم درحال تغییر کردن و بهتر شدنن.

  91. من شنیدم امام باقر یه حدیث دارند که پشت این خورشید هزاران هزار سرزمینه که داخل این سرزمین ها هزاران هزار آدمه که زندگی میکنن وجود داشتنشون که واقعا وجود دارند احتمالا هم آمریکا ازشون استفاده میکنه

  92. موجودات فرازمینی وجود دارند، من اولین مطالعه ای که در رابطه با موجودات فرازمینی داشتم، اونم به طور اتفاقی 17 سال پیش بود من خیلی مطالعه داشتم در باره ای موجودات فضای،، در قران امده،، خداوند فرموده ما جوداتی را بر روی زمین و اسمانها پراکنده ساختیم… بعضی دولت ها حتی با موجودات فرازمینی در ارتباط هستن… حتی در تلاشن از تکنولوژی انها استفاده کنند…. کشورهای در گذشته مصر باستان،،، زمان جنگ جهانی دوم مانند کشور المان،، وکشورهای در حال حاظر امریکا و روسیه و غیره. .. انها خیلی پیشرفته تر از ما انسانها هستن… در اینده نزدیک ارتباط با موجودات فرازمینی برای همه مردم عادی میشه… امیدوارم و خدا نکنه دولت مردان و ابرقدرتها از تکنولوژی فرازمینیها بر علیه انسانها استفاده کنن..

  93. بسیار عالی
    من هم معتقدم امکان نداره ما تنها موجودات هوشمند جهان باشیم

  94. بعضی وقتا یکم بزرگ فکنیم هم بد نیست-با سرعت نور هم بخوایم به همین کهکشان همسایه(آندرومدا) بریم هم 2 میلیون سال نوری طول میکشه- یکم برو در مورد گرانش منفی با القای الکرومغناطیسی مطالعه کنین (جهش ناگهانی از یه نقطه به نقطه ای دیگه) فک کردی فرازمینی ها چطور مسافرت های فضایی خودشون رو انجام میدن؟؟ با سرعت نور؟؟ خخخخخخخخخخخخخخ ما تازه 200 ساله در حال رشد تکنولوژی هستیم هنوز هیچی نمیدونیم هیچی چند صد هزار تمدن ممکنه از ما تو تکنولوژی جلوتر یا عقبتر باشن-با توجه به پیشرفت علمی ما و این جهان بزرگ ما هیچی نمیدونیم هنوز هیچی

    • دوست عزیز شما چرا هی گیر دادی 2 میلیون سال نوری طول میکشه!!!
      سال نوری واحد مسافته و نه زمان

      لطفا اول یک مقدار مطالعه علمی داشته باشید بعد نظر علمی خود را بیان کنید!!!

  95. اون عکسه که جانواره انگار مرده کلا تابلو هستکه ماکته ! عکس سمت راست رو میگم! البته از اینکه موجودات فضایی و فرازمینی وجود داشته باشن شکی نیست! اما اون سازه های باستانی ساخته دست انسانن . انسانهای اون زمانها بسیار قدرتمند و قوی بودن! بردگانی که بازور و کتک مجبور بودن چندیدن صد نفری اون سنگهای عظیم رو حمل کنن ؛ سنگ تراشانی بودن که مجبورشون میکردن با ابزارهای ساده اون سنگهارو که هفته ها و ماه ها طول میکشیده که یه تیکش ساخته بشه میتراشیدن تا شکلی و شمایلی ازتوش دربیارن . به انسانهای امروزی و خودمون نگاه نکنیم که همه ناتوان و تنبل هستیم !

  96. یادمه زمان اوباما یکی از زورنامه های چینی گفته بود اوباما احتمالا اعلام خواهد کرد موجودات فضایی وجود دارند و در حال همگاری با آنها هستیم. ظاهرا یواش یواش دارخ چیزهایی ظاهر میشه

  97. اینروزا خیلی از فضایی و بیگانگان می‌شنویم و تو آینده بسیار هم خواهیم شنید چون اهدافی پشت این حرفه‌ای‌تر

    قطعا فضایی ها وجود دارند اما ما موجودات غیر ارگانیک هم که متافیزیکی هستند رو هم داریم
    جن های تسخیر شده کجا و فضایی ها کجا

    اینکه زیرکانه میگه الآنم بین شما زندگی میکنن یعنی همون جن هستن که با نام موجودات فضایی فریبمون میخواد بده

    همه این دست دانشمندان اجیر شده اهدافی هستند که از قبل برنامه ریزی کردن

  98. دو مطلب بسیار مهم هست که وظیفه دونستم بگم

    اول اینکه موجودات فضایی وجود دارند و بودنشون قطعیه که علم به زودی ها خواهد رسید و طبق آیات متعدد در قرآن هم تایید شده

    اما مطلب خیلی مهم اینه که دوستان عزیز بدونین جریانی در حال شکل گیری هست به نام فرقه رائیلیسم که خیلی وقت پیش طرحش ریخته شده و هدفش به الحاد کشاندن جوامع هست باز هم دست یهود در کاره و این موجوداتی که با عکس و فیلم نشون ما میدم اصلا موجودات فضایی نیستن بلکه جن های تسخیر شده آند ولی باز میگم موجودات فضایی وجود دارند ولی نه اینکه به واسطه علومی بیایم جن رو با نام موجود فضایی و یوفو به خورد ملت بدیم و متاسفانه چون تمام انجمنهای بزرگ علمی هم دست اینهاست خیلی زیرکانه می‌خوان نام علمی و دستاورد علمی روش بزارن پس دوستان لطفاً فریب این مطالب رو نخورید و تحقیق کنید
    سخن بسیار بود اما امیدوارم کمکی کرده باشم تا ما مبلغ دروغ های اینها نباشیم

    • با ایشون موافقم
      درروایات و همچنین قرآن کریم ایات زیادی موجودات فرازمینی رو به ((اهل السماوات)) یا ((من فی السماء )) نام نهاده اند.
      در مورد استفاده از جن هم همین الان به اذعان برخی از بلندپایه ترین افسران اسرائیل از جن برای امور نظامی استفاده می کنند.
      گفتنی زیاده اما ای کاش ای کاش دانشمندان بزرگ حوزه و دنشگاه قبل از یهود و غرب دست به کار شوند.

  99. موجودات فضایی وجود دارن و بین ما هستن و با دولت ها هم ارتباط داذن فقط صداشو در نمیارن.
    امکان وجود نداشتن فضایی ها زیر صفره.

  100. من این فیلم رو خیلی وقت قبل دیده بودم ولی به جز چندتا عکس مدرک خاصی ارائه نمیده متاسفانه

  101. این اقای بوشمن الزایمرش بالا زده بوده.رفته مصاحبه و شروع کرده دری وری گفتن. احتمالا بعدش دست کرده جیبش یه نقاشی تخیلی درآورده و….

  102. بیگانگان وجود دارند .ولی اشرف همه مخلوقات انسانها هستند .انسانها رو بیگانگان ازمایش انجام میدن.انسانها حتی قادرند کرم چاله ایجاد کنند فضا زمان رو خمیده کنند ولی تابحال حرفی بیان نکرده اند .ولی تا چند سال بعد ارتباط ما با بیگانگان حتمی است

    • این که شما می گین درسته و در این مورد هم روایت داریم که انسان اشرف المخلوقاته ولی من وقتی از روحانی ای دربارش پرسیدم گفتند پیامبر اسلام اشرف المخلوقاته و منظور از نژاد بشر نیست لطفا تحقیق شده حرف بزنید

      با تشکر از سایت گجت نیوز

  103. سلام . یک کلیپی هست مربوط به یکی از کارکنان قدیمی منطقه ۵۱ که سنش تقربا صدو خرده ایی بوده فکرکنم چند سال پیش مرد که خیلی چیز ها رو لو داده اونم بزارید . و گفته انها در بین شماهستند با شما زندگی مکنند اشتبا ه نکنم گفته تا سال ۲۰۳۰ یا ۵۰شما ها انهارا علنا خواهید دید .همچنین گفته دانشی و پیشرفتی که تجهیزاتی نظامی و هوا فضا که امریکا بدست اورده از معکوس سازی ها بوده خلاصه خیلی طولانی … از نژاد های مختلف هم در ۵۱ وجود دارد .

  104. طبق نظریه انیشتین، هیچ چیزی نمیتونه سریعتر از سرعت نور حرکت کنه
    ولی ایشون ادعا کرده که موجودات فضایی با سفینه‌ای که چندین برابر سرعت نور حرکت میکنه به زمین اومدن!
    من اگه قرار باشه به حرفای کسی اعتماد کنم، ترجیح میدم اون شخص دانشمندی مثل انیشتین باشه.

    • دوست عزیز چندتا از نظریه های مهم انیشتن الان زیرسوال رفته و نقض شده حالا چرا این هم به این سرنوشت دچار نشه ، انیشتین که نظریه هاش مطلق نبود یا خدا که نیست یک دانشمند خیلی بزرگی بود که فوت کرد همین

      • پایهٔ فیزیک کوانتوم بر مبنای سرعت نور هست و در واقع تمام معادلات فیزیک کونتوم یر این اساس شکل گرفته که ثابت شده (دقت کنید که ثابت شده) نور سریعترین حرکت رو بین تمام اجزای دنیا داره.
        پس اگه روزی چیزی پیدا بشه که مشخص بشه سریعتر از نور حرکت میکنه باید تمام معادلات فیزیک و در واقع علم امروز از نو نوشته بشه! اتفاقا چند وقت پیش هم بحث بوزون‌هیگز و کوارک پیش اومد که گفتن ممکنه سریعتر از نور حرکت کنن که در نهایت ثابت شد نظریهٔ انیشتین همچنان پا برجاست و نور سریعتر از هر چیزی حرکت میکنه!
        توجه کنید که اینها نظر من نیست که بخوام سرش جدل کنم، نظر علم و دانشمندان هست پس اگه شما نظر تازه‌ای در مورد علوم جدید دارید میتونید به اونها ارائه کنید من فقط نقل قول کردم…

      • درسته اما این نظریهَش نسبت به سرعت نور هنوز قابل قبوله
        چون شما اگر با سرعت نور حرکت کنید دیگه نمیتونید وایستید و تا بی نهایت به حرکت ادامه خواهید داد و به انرژی تبدیل میشید
        (حالا دور از عقل فکر نکنید که حتما مجودات فضایی تونستند نور رو از حرکت نگه دارند 😐 )

    • بعضی وقتا یکم بزرگ فک کنی هم بد نیست-با سرعت نور هم بخوایم به همین کهکشان همسایه(آندرومدا) بریم هم 2 میلیون سال نوری طول میکشه- یکم برو در مورد گرانش منفی مطالعه کن(جهش ناگهانی از یه نقطه به نقطه ای دیگه) فک کردی فرازمینی ها چطور مسافرت های فضایی خودشون رو انجام میدن؟؟ با سرعت نور؟؟ خخخخخخخخخخخخخخ ما تازه 200 ساله در حال رشد تکنولوژی هستیم هنوز هیچی نمیدونیم هیچی چند صد هزار تمدن ممکنه از ما تو تکنولوژی جلوتر یا عقبتر باشن-با توجه به پیشرفت علمی ما و این جهان بزرگ ما هیچی نمیدونیم هنوز هیچی

      • میگم حالا شرمنده شمارو ناراحت کردم ببخشید ?
        ولی منظورم اینه حتی با سرعت نور حرکت کردن هم این مشکلاتو داره نمیدونم اینایی که گفتید چه ربطی به حرف بنده داشت ?

    • اینجا اشتباه نوشته شده (چند برابر سرعت نور یه اصطلاحه و منظور کرم چاله و تلپورت هست)

    • شاید آنها از کرمچاله استفاده کرده باشند و از خمش فضا زمان بهره برده باشند در این صورت هیچ قانونی رو نقض نکردند.
      یا اصلا شاید از چیز دیگه ای استفاده کردند که ما اصلا تا هزاران سال دیگه فکرشم نتونیم بکنیم
      اینقدر ساده همه چیز رو انکار نکنید

    • ببخشیدا، یطوری میگین انیشتین، انگار انسان نیست
      انیشتین نابغه بود ، نیوتونم بود ، ماکسول هم بود، ادیسون هم بود
      خب همه اینها نابغه ن
      ولی چرا همون اول نیوتون نگفت که نور هم خاصیت موجی داره و هم خاصیت ذره ای
      دلیلش اینه که هر نابغه ای به علم گذشته یه چیزی اضافه میکنه
      خب الان به گفته انیشتین سرعتی بالاتر از نور وجود نداره، الان نداره
      خب بعدا یکی میاد با نظریه لاش ثابت میکنه وجود داره
      تازه نابغه ترین فرد تاریخ رو نیوتون معرفی کردن
      حالا ماکسول و پلانگ و سایر دانشمنوان به کنار

    • تتو عقل نداری تو درک نداری تو بعد دوم همه چی بالای سرعت نور

  105. “به عنوان یک دانشمند، من به نظریه‌ها بی‌اعتقاد هستم. اگر چیزی به کمک یک آزمون فیزیکی قابل اثبات نباشد، برای من قابل پذیرش نیست”

    • پس شما الان زنده نیستید و یا زنده بودن رو قبول ندارید؟؟
      همه این ها روح و مسائل متافیزیکی هستش…
      بالاخره باید فرقی بین زنده و مرده باشه زنده دارای روح و انرژی و مرده بی روح

  106. درود فراوان به این دانشمند بزرگ آمریکایى بوید بوشمن روحت شاد و یادت گراااااااامى باد.

  107. لطفا فیلمهایی رو که میزارید زیرنویس یا دوبله کنید

  108. به هیچ وجه ما توی این کهکشان تنها نیستیم

  109. این بیگانگان ساکن سیاره‌ای با نام کوئینتونیا (Quintonia) هستند که 68 هزار سال نوری با زمین فاصله دارد. بر اساس اظهارات بوید بوشمن، سفر بیگانگان به زمین تنها 45 دقیقه به طول می‌انجامد. این نشان می‌دهد که موجودات فضایی از نظر تکنولوژیکی بسیار پیشرفته هستند و می‌توانند با سرعتی فراتر از نور در بین کهکشان‌ها سفر کنند
    بوید بوشمن می‌گوید که سفینه‌های آنان با استفاده از نیروی ضد گرانشی کار می‌کند که باعث می‌شود پروازهای آنان کاملا بدون صدا انجام گیرد.
    من در موردتکنولوژی نیروی ضد گرانشی که این موجودات فرازمینی برای سفر بین فواصل بین کهکشانی استفاده میکنن مطالب زیادی خوندم و به جرات میتونم بگم شاید تا الان آمریکایی ها و یا در مجموع ابر قدرت ها تونسته باشن اون رو مهندسی معکوس کنن تا بتونن برای سفر های فضایی خودمون ازش استفاده کنن که خیلی خیجان انگیزه ! شما فک کن 68 هزار سال نوری رو تو 45 دقیقه طی کنی اصلا میشه بزرگترین بزرگترین کشف چند هزار سال آینده و گذشته !!!!!!!!!!! ?????????????

    • ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯیم ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﻧﺎﺩﺍﻧﯽ ﺧﻮﺩم ﭘﯽ ﻣﯽ ﺑﺮیم ﺑﻬﺘﺮ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺫﻫﻦ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺪﯾﺸﯿﺪﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﯿﻢ ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺒﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ .در این کار بهتر است از ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﯿﺎﻣﻮﺯیم، ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ کنیم ﻭ ﺑﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺍﻣﯿﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎشیم وبدانیم در زندگی دو مسیر در روبروی ماست ، ﺍﻭﻝ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﯿﭻ رویایی ﺭﺍ ﺑﺎﻭﺭ نکنیم ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ رویاهامونو بسازیم و بدانیم که علم همان تخیل است‏.

  110. باید به حضورتون برسونم که تنها امریکا به تکنولوژی فرازمینی هادست نیافته اند بلکه دولت های چین و روسیه که به ظاهر بعضی وقتها به هم چنگ ودندون نشون میدن در منطقه 51 امریکا با هم همکاری می کنند نمود بارز ان ظاهر شدن اشیا پرنده مرموز در چین و منطقه کاپوستین در روسیه است که یکی از سری ترین مناطق روسیه است…با تشکر

  111. با وجود ستاره ها و سیاره های بسیار زیادی که وجود دارند زندگی موجودات دیگری در فضا به غیر از انسان محتمل به نظر میرسه گرچه نمیشه به طور کامل و قاطع این مساله رو بیان کرد ولی مطالعات نجومی نشان دهنده این هست که نزدیک به نیمی از سیارات موجود در کل عالم هستی سیاراتی هستند که قابلیت زندگی و رشد گیاهان رو دارند بنابر تخمین دانشمندان تنها در کهکشان راه شیری تریلیونها سیاره وجود داره و غیرمنطقی نیست که انتظار داشته باشیم یکی از این سیارات هم مانند زمین دارای حیات باشند

  112. اگه یکم خوب فکر کنین تویه این جهانه به این بزرگی که سیارات بسیار شبیهی به زمین هم هستن ممکنه تنها باشیم؟