آخرین مطالب
8
امروز

افشاگری دانشمند آمریکایی قبل از مرگ؛ موجودات فضایی وجود دارند

موجودات فضایی وجود دارند یا نه؟ بوید بوشمن (Boyd Bushman) به عنوان یک دانشمند اسبق آمریکایی قبل از مرگ به این واقعیت اعتراف کرده است!

آیا موجودات فضایی وجود دارند ؟

بزرگ‌ترین سوال در تمام دنیا که هنوز هیچ‌کسی نتوانسته پاسخی دقیق را برای آن ارائه کند، این است که آیا موجودات فضایی وجود دارند یا خیر؟ از ایام بسیار دور، بشر در رویای کشف هم‌نوعانی از خود در ماورای زمین بود. وقتی که به دنیای اطراف خود می‌نگریم، تماشای میلیاردها میلیارد ستاره در پهنه وسیع کیهان ما را مجذوب خود خواهد کرد. آیا همه‌ی این زیبایی‌ها مختص انسان طراحی شده‌اند؟ با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، بشر توانست از محیط اطراف خود اطلاعات بیشتری را کسب کند. برای مثال، در قرن‌های گذشته سرانجام انسان توانست سیاره‌های اطراف خود را به کمک تلسکوپ‌ها مورد بررسی قرار دهد. بعد‌ها تلسکوپ‌های ما پیشرفت‌های چشم‌گیری پیدا کردند؛ تا جایی که امروزه دانشمندان قادرند با استفاده از تلسکوپ‌های رادیویی، حتی جزئی‌ترین سیگنال‌های فضایی را نیز دریافت کنند. با وجود اینکه تلاش برای کشف موجودات فضایی چندین دهه با جدیت بسیاری دنبال می‌شود، اما هنوز خبر و یا شواهدی واقعی از آنان در دسترس نیست. به راستی چرا تصور می‌کنیم که ما در دنیا تنها هستیم؟ آیا سیاست‌های پشت پرده ابر قدرت‌های جهان، واقعیتی شوم را از مردم پنهان می‌کند؟ آیا بیگانگان در میان ما حضور دارند؟ این‌ها از جمله سوالاتی هستند که رفته رفته گروهی را در جهان موسوم به نظریه‌پردازان توطئه تشکیل داد. توطئه‌پردازان بر این باورند که موجودات فضایی وجود دارند و بارها از سیاره زمین ملاقات کرده‌اند. اما چه چیزی باعث می‌شود که این واقعیت بسیار مهم از مردم پنهان مانده باشد؟

بوید بوشمن یکی از دانشمندان اسبق ایالات متحده آمریکا در منطقه 51 (Area 51) بود که پیش از مرگش در سال 2014 اعلام کرد که: موجودات فضایی وجود دارند ! او تجربیات شگفت‌انگیز خود در این زمینه را با مهندس هوافضا «مارک پترسون» (Mark Patterson) در میان گذاشت. بوید بوشمن پیش از مرگ خود اطلاعاتی را منتشر کرد، مطمئنا شما را در بهت و حیرت فرو خواهد برد!

دولت آمریکا همواره سعی داشته است که پیشرفت‌های خود در زمینه علم و تکنولوژی را به رسانه‌ها ارائه کند تا مردمان داخل و خارج از این کشور را نیز از دستاوردهای خود آگاه سازد. اخیرا مقاله‌ای در رسانه‌های خبری معتبر آمریکایی منتشر شده که اظهاراتی تکان‌دهنده از بوید بوشمن را به استحضار خوانندگان می‌رساند.

موجودات فضایی وجود دارند

به راستی مردی دانشمند که در آستانه مرگ قرار دارد، با گفتن حقیقت چه چیزی را به دست آورده و یا از دست می‌دهد؟ هیچ چیز! همین امر، بر اظهارات بوید بوشمن اعتبار می‌بخشد. دانشمند اسبق آمریکایی که فعالیت‌ پر رنگی را در منطقه 51 داشت، آخرین گفته‌های خود را در قالب یک فایل ویدیویی 30 دقیقه‌ای با جهانیان به اشتراک گذاشت و در آن اشاره‌های مستقیمی به بیگانگان و حضور آنان در زمین کرد. پس اگر نظر این دانشمند فقید را بخواهید، باید بگوییم: بله؛ موجودات فضایی وجود دارند !

ما نیز بر این باور هستیم فردی که در آستانه مرگ قرار دارد، از گفتن دروغ هیچ سودی نمی‌برد؛ از این جهت به نظر می‌رسد که این دانشمند فقید قصد داشته پیش از آنکه از دنیا رخت بربندد، گوشه‌ای از حقیقت‌های دنیا را به اطلاع عموم مردم برساند.

بوید بوشمن در هفتم آگوست سال 2014 در ایالت آریزونا درگذشت. او پیش از مرگ خود یک دانشمند 78 ساله آمریکایی بود که تصمیم گرفت در لحظات باقی مانده حقایق پنهانی را فاش سازد. او سال‌ها شاهد آزمایشات و وقایع عجیب و غریبی بود که برای ما همچون افسانه‌های اساطیری می‌ماند!

بوشمن به طور حرفه‌ای ترجیح می‌دهد که خود را به عنوان یک دانشمند ارشد معرفی کند. او یک پیشگام واقعی و بزرگ در زمینه دفاع و امنیت ملی ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رفت که تا زمان بازنشستگی‌ش در سال 2000، تعداد 27 پتنت را به نام خود ثبت کرده بود که بسیاری از آنان شامل اطلاعاتی محرمانه در سطوح دولتی و امنیتی هستند.

اعترافات مردی در آستانه مرگ

سابقه کاری 40 ساله بوید بوشمن، شامل کار با پیمانکاران وزارت دفاع از قبیل شرکت هواپیماسازی هیوز (Hughes Aircraft)، جنرال داینامیکس (General Dynamics)، تگزاس اینسترومنتس (Texas Instruments )، لاکهید مارتین (Lockheed Martin) است. علاوه بر این به عنوان برخی از دستاوردهای او می‌توان به حضور در تیم توسعه موشک استرینگر (Stinger Missile)، جنگنده اف 16 (F16 Fighter) و تعداد بسیاری از دیگر سلاح‌های پیشرفته اشاره کرد.

در این فایل ویدیویی، بوید بوشمن مصاحبه‌ای را در آخرین روزهای عمر خود با مارک پترسون انجام داده که بسیاری از فعالیت‌های مخفیانه او در منطقه 51 را از زبان خودش می‌شنویم. 19 نفر از اعضای خدمه او در جریان تلاش برای مهندسی معکوس کردن فناوری بشقاب پرنده های موجودات فضایی برای ارتش درگذشتند! وی افزود که موجودات فضایی وجود دارند و حتی از سال‌های دور به زمین آمده‌اند و هم‌اکنون نیز در پایگاه‌های نظامی ارتش ایالات متحده آمریکا مشغول به کار هستند و حتی برخی از آنان در همین پایگاه‌ها می‌میرند!

به عنوان یک دانشمند، من به نظریه‌ها بی‌اعتقاد هستم. اگر چیزی به کمک یک آزمون فیزیکی قابل اثبات نباشد، برای من قابل پذیرش نیست؛ چرا که از سوی “آن‌ها” داده‌هایی به من و شما می‌رسد.

هرچیزی که قابل سنجش باشد درست تلقی می‌شود و منظور این دانشمند فقید از “‌آن‌ها” در واقع موجودات فضایی است.

این بیگانگان ساکن سیاره‌ای با نام کوئینتونیا (Quintonia) هستند که 68 هزار سال نوری با زمین فاصله دارد. بر اساس اظهارات بوید بوشمن، سفر بیگانگان به زمین تنها 45 دقیقه به طول می‌انجامد. این نشان می‌دهد که موجودات فضایی از نظر تکنولوژیکی بسیار پیشرفته هستند و می‌توانند با سرعتی فراتر از نور در بین کهکشان‌ها سفر کنند. موجودات فضایی سیاره کوئینتونیا ، دارای سفینه‌های فضایی بشقابی‌شکل هستند که قطر آنان برابر با 11.5 متر است.

هر زمان که موجودات فضایی از فضای خارج به زمین سفر می‌کنند، مسیر پرواز ویژه‌ای را دنبال کرده و در نهایت سفینه خود را در حوالی منطقه 51 فرود می‌آورند. بوید بوشمن می‌گوید که سفینه‌های آنان با استفاده از نیروی ضد گرانشی کار می‌کند که باعث می‌شود پروازهای آنان کاملا بدون صدا انجام گیرد.

موجودات فضایی وجود دارند

تا اینجای ماجرا می‌توان با استناد بر اظهارات بوید بوشمن گفت: موجودات فضایی وجود دارند ، اما نحوه برقراری آن‌ها چگونه است؟ بوشمن در این باره اظهار کرد:

شما سوالی را از بیگانگان در ذهن خود می‌پرسید و در حالی که در اتاق قدم می‌زنید، آنان پاسخ را با صدای خودتان و به کمک ارتباط تله‌پاتیک در ذهن‌تان قرار می‌دهند!

او ادعا کرد که بیگانگان ایستگاه خود در منطقه 51 را در حدود 230 سال قبل تاسیس کرده‌اند و قد آنان در حدود 1.5 متر است و شکل و شمایلی مشابه با انسان دارند.

پاهای آنان دارای 5 انگشت به هم تنیده است و انگشتان آنان 30 درصد بلندتر از انگشتان ما انسان‌هاست. بیگانگان همچون ما دارای سر، گردن، دو دست و دو پا هستند که هریک از آنان 5 انگشت دارد. اما شباهت‌های بیگانگان با انسان در همینجا خاتمه می‌یابد؛ چرا که در سایر زمینه‌ها تفاوت بسیاری وجود دارد!

بوید بوشمن در این مصاحبه ادعا کرد که هرزگاهی وظیفه داشت که در آزمایشگاه خود در لاکهید مارتین، بخش‌هایی از وسایل نقلیه بیگانگان را مورد بررسی قرار دهد. برخی از این بشقاب پرنده‌ها دارای یک خاصیت ضدگرانشی بسیار قدرتمند و بعضی دیگر مقدار نامحدودی از الکتریسیته را دارا بودند. او به خاطر می‌آورد که در یک مورد، دانشمندان با استفاده از یک قطعه بسیار کوچک از کریستال ناشناخته، به مدت 6 ماه تمام، برق یک آزمایشگاه کاملا مجهز را تغذیه کردند!

تکنولوژی بیگانگان

تصور حضور موجودات فضایی در زمین و تمدن‌های بیگانه بسیار جذاب است. مطالعات و تحقیقات باستان‌شناسان بر روی معماری سازه‌های باستانی، آنان را شگفت‌زده می‌کند. به راستی چگونه بیگانگان موفق شده‌اند چنین سازه‌های فوق‌العاده‌ای را با ابزارهایی ابتدایی بسازند؟

بناهای تاریخی، شهرک‌های غول‌آسا و مقبره‌های باستانی از قبیل تمدن‌های اینکا، آزتک‌ها، مایاها، مصریان باستان و … از جمله مکان‌هایی هستند که انسان را چندین قرن متحیر ساخته است. چگونه ممکن است تمدنی بتواند 3000 سال پیش از میلاد حضرت مسیح، چنین بناهای خارق‌العاده‌ای را آن هم با فناوری‌های ابتدایی احداث کند؟

موجودات فضایی وجود دارند

مطمئنا چوب، طناب و سنگ‌شکن‌های ابتدایی از جمله ابزارهای مرسوم برای بنا نهادن چنین سازه‌هایی نیست! بنابراین در صورتی که انسان‌های باستانی برای ساخت چنین بناهایی از ماشین‌آلات پیشرفته استفاده کرده‌اند، بقایای آنان کجاست؟

از این جهت سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا این تمدن‌ها دارای فناوری‌های بیگانگان بوده‌اند که ما از آنان بی‌اطلاع هستیم؟ اگر چنین است، به نظر می‌رسد که بخش بزرگی از وقایع تاریخی را نمی‌توان در کتب قدیمی جستجو کرد.

نظریه‌پردازان توطئه

توطئه‌پردازان از دسته افرادی هستند که گفته‌های سازمان‌های علمی و تحقیقاتی را به راحتی نمی‌پذیرند. یکی از شاخه‌های شناخته شده از توطئه‌پردازان در سراسر دنیا را می‌توان به زمین تخت گرایان نسبت داد. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید چطور امکان دارد گروهی از افراد در قرن 21 میلادی و با این همه تجهیزات ماهواره‌ای و دستاوردهای فضایی، ادعا کنند که زمین همچون یک سکه صاف و دایره‌ای شکل است! در میان آنان افراد تحصیل کرده بسیاری در رشته‌های مرتبط را نیز می‌توان یافت، اما ریشه چنین مسائلی در چیست؟ آن‌ها اعتقاد دارند که موجودات فضایی وجود دارند ؛ اما بنابر دلایلی دولت‌مردان سعی می‌کنند این واقعیت را از جهان پنهان کنند.

به عقیده طرفداران تئوری توطئه، دولت‌ها و سازمان‌های فضایی همواره سعی دارند که حقیقت را از مردم پنهان کرده و مسائلی دروغین را به جامعه تحویل دهند. از این جهت امروزه تعداد هواداران اینگونه نظریه‌ها به شدت رو به افزایش است و با یک جستجوی ساده در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به مطالب و ویدیوهای بسیاری در این رابطه دست پیدا کنید. در کنار این‌ها، وب‌سایت یوتیوب نیز نقش پررنگی را بازی می‌کند.

موجودات فضایی وجود دارند

با گسترش چشم‌گیر طرفداران نظریه‌های توطئه، تعداد ویدیوهای مربوط به موجودات فضایی و یا دیده شدن یوفوهای آنان به شدت رو به افزایش است. برخی از این ویدیوها بدون شک دروغی و ساختگی هستند و به خودی خود بر ماهیت واقعی اکتشافات فضایی ضربه وارد می‌کنند.

صدها نفر از مردمان سراسر دنیا با مشاهده پدیده‌های عجیب، ویدیوی آن را به کمک اسمارت‌فون‌های خود تهیه کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند. بسیاری از این مشاهدات نیازمند دلایل و شواهد منطقی برای اثبات چنین ادعایی است. همزمان با تئوری‌پردازان، آزانس فضایی ناسا نیز سعی می‌کند با ارائه توضیحاتی دقیق، مردم را از واقعیات‌ها باخبر سازد.

اما با استناد بر اظهارات بوید بوشمن می‌توان به واقعیت‌های شگفت‌آوری از موجودات فضایی و تکنولوژی‌های آنان دست پیدا کرد. به گفته او، موجودات فضایی وجود دارند و بارها از سیاره زمین بازدید کرده‌اند. تکنولوژی‌های آنان، به دفعات متعدد توسط بوشمن و همکاران او مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته و حتی برای مهندسی معکوس کردن آنان نیز تلاش‌های بسیاری صورت گرفته است.

تمدن‌های باستانی

بر اساس تخمین باستان‌شناسان، بنای استون هنج (Stonehenge) حدود 2000 الی 3000 سال پیش از میلاد مسیح در انگلستان احداث شده است. بسیاری از مردم عقیده دارند که موجودات فضایی وجود دارند و این بنا نیز توسط گونه‌ای از فرازمینی ها ساخته شده که در عهد باستان ساکن زمین بوده‌اند.

موجودات فضایی وجود دارند

اگر ما دانسته‌های فعلی خود از جهان اطراف خود را در نظر بگیریم، منطقی است که تصور کنیم موجودات فضایی از گذشته‌ای بسیار دور با ما در تماس بوده باشند. بعضی از این نژادهای بیگانه حتی نقش بسیار مهمی را در تاریخ سیاره بر عهده داشته‌اند که از جمله آنان می‌توان به بنای استون هنج اشاره کرد.

از طرف دیگر اثبات چنین نظریه‌ای نسبت به چند دهه قبل به شکل بسیار ساده‌تری امکان‌پذیر است؛ چرا که امروزه میلیون‌ها نفر از سراسر جهان، تفکرات یوفولوژیست‌ها را پذیرفته و بر این باور هستند که ما تنها موجودات هوشمند در پهنه گیتی نیستیم!

جهان ما

علم امروزی به ما می‌گوید که صدها سیاره مشابه زمین در پهنه گیتی وجود دارد. از این جهت، حتی اگر شکل‌گیری حیات را محدود به تصورات خود در دنیا بدانیم، باز هم باید تاکنون بیگانگان را ملاقات کرده باشیم.

موجودات فضایی وجود دارند

واقعیت این است که در جهان هستی، میلیاردها کهکشان وجود دارد که هریک از آنان طبیعتا میلیاردها ستاره را در دل خود جای داده‌اند. اگر هر ستاره فقط یک سیاره را در مدار خود داشته باشد، باز هم میلیاردها میلیارد جهان بالقوه برای شکل‌گیری حیات در اطراف ما وجود دارد. این موضوع چندین دهه دانشمندان را غرق در خود ساخت و حتی نظریه‌ای تحت عنوان پارادوکس فرمی (Fermi Paradox) نیز برای آن مطرح شد. بر اساس این نظریه باید گفت که موجودات فضایی وجود دارند ؛ اما چرا هنوز ما نتوانسته‌ایم آنان را ببینیم؟

کهکشان راه شیری

همچنین به لحاظ آماری غیرممکن است که ما تنها گونه هوشمند در جهان باشیم؛ حتی در کهکشان راه شیری! ما قطعا می‌توانیم فرض کنیم که در کهکشان راه شیری تمدن‌های فرازمینی دیگر نیز در حال زندگی هستند، چرا ما باید خاص‌ترین موجودات دنیا باشیم؟ دانشمندانی از قبیل بوید بوشمن اعلام کرده‌اند که موجودات فضایی وجود دارند و حتی ممکن است به صورت غیرفیزیکی به زندگی خود ادامه دهند! همچنین برخی از بیگانگان ممکن است مشابه انسان بوده و برخی دیگر هیچ تشابهی به ما نداشته باشند.

موجودات فضایی وجود دارند

علاوه بر این، عمر کره زمین در حدود 4.5 میلیارد سال است و اولین نشانه‌های ظهور انسان در زمین در حدود 200 الی 300 هزار سال قبل آغاز شد. از طرفی عمر برخی از نقاط جهان اطراف ما تا 14 میلیارد سال نیز پیش‌بینی شده است. بنابراین آیا منطقی است که تصور کنیم دنیا تا پیش از وجود ما خالی از سکنه بوده است؟ این موضوع را هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد! از این جهت می‌توان گفت که موجودات فضایی وجود دارند و طبیعی است که تمدن‌هایی بسیار پیشرفته‌تر از ما نیز در گذشته وجود داشته باشند. حتی ممکن است پیش از ظهور بشر در زمین، سیاره فعلی ما را تحت سلطه خود گرفته باشند.

آیا بشریت متعلق به زمین است؟

خیل عظیمی از دانشمندانی که بر تاریخچه ظهور انسان مطالعه می‌کنند معتقد هستند که نژاد انسان به مکانی غیر از زمین تعلق دارد! این گروه از دانشمندان بر این باورند که ما انسان‌ها احتمالا زاده شده از یک نژاد بیگانه از موجودات فضایی هستیم که در گذشته‌ای دور به زمین سفر کرده‌اند.

اگر ما بخواهیم که تاریخ و طبیعت خود را به عنوان یک گونه از موجودات هوشمند بررسی کنیم، به نظر می‌رسد که باید در ابتدا به تکنولوژی سفر در زمان دست پیدا کرده و ضمن بازگشت به میلیون‌ها سال قبل، ریشه اولیه ظهور انسان را کشف کنیم.

بین النهرین

مردمان باستانی منطقه بین‌النهرین یکی از تمدن‌های پیچیده و بسیار هوشمند در تاریخ سیاره را تشکیل داده بودند. بسیاری از دانشمندان بر این باورند که تکامل انسان در بین‌النهرین و از تاریخی در حدود 6500 سال پیش از میلاد مسیح آغاز گشته است. اما لازم است بخاطر داشته باشیم که آن‌ها اولین تمدن‌های حاضر بر روی زمین نبوده‌اند!

بین‌النهرین (واژه یونانی به معنای بین دو رود) یک منطقه باستانی در مدیترانه شرفی بود که از قسمت شمال توسط کوه‌های زاگرس و از جنوب شرقی توسط فلات عربی (عراق امروزی) و همچنین بخش‌های از ایران، سوریه و ترکیه احاطه شده بود.

موجودات فضایی وجود دارند

به عقیده بسیاری از باستان‌شناسان و مورخان، بین‌النهرین نخستین جایی بود که جوامع متمدنانه شروع به شکل‌گیری کردند. گفته می‌شود که بین‌النهرینی‌ها چندین امپراطوری و تمدن را تولید کردند که مصنوعات باستانی بر جای مانده از آن زمان، گواهی بر این واقعیت هستند.

آنچه که معمولا می‌بینیم این است که شواهدی از گذشته ما ناپدید گشته و یا نابود شده است. به عنوان مثال، بینی‌ موجودات و یا انسان‌های باستانی در مجسمه‌ها، مومیایی‌ها و یا حکاکی‌های مربوط به آنان ناپدید شده‌اند که از مهم‌ترین آنان می‌توان به مجسمه ابولهول (Sphinx) در مصر اشاره کرد.

افسانه اِنکی

در داستان‌های اساطیری سومری، اِنکی (Enki) یکی از خدایان برتر است. او فرزند آنو (Anu) و برادر ناتنی انلیل (Enlil) بود. انکی به معنای «پادشاه زمین» بوده و مورخان آورده‌اند که علت انتصاب چنین عنوانی این است که او اولین نژاد از پادشاهان فرازمینی بود که به زمین سفر کرد. علاوه بر این، انکی نام اولین شهرهایی بود که برای بیگانگان در زمین ساخته شد.

بر اساس افسانه‌های سومری، انکی یک پادشاه بیگانه است که همراه با نینهورساگ (Ninhursag) به عنوان خدای کوهستان‌ها به زمین آمد.

موجودات فضایی وجود دارند

زکریا سیتچین (Zecharia Sitchin) به عنوان یکی از اولین نویسندگان کتاب‌های مربوط به مبانی فضانوردان باستانی پیشنهاد می‌کند که خدایان سومری با دستکاری ژنتیکی توانسته‌اند انسان امروزی را به وجود آورند. اگر چنین باشد، شاید نظریه تکامل داروین هم چندان دور از ذهن نباشد؟!

انکی اولین کسی بود که دانش تمدن‌ها را به بشریت هدیه داد و گفته می‌شود حضور او بر روی زمین به تاریخی در حدود 300 هزار سال قبل و همزمان با دوره انسان خردمند (Homo Sapiens) برمی‌گردد.

بنابراین آیا موجودات فضایی وجود دارند؟

ما نیز همانند شما دچار سردرگمی شده‌ایم! آیا یوفوها واقعی هستند؟ آیا تمدن‌های بیگانه واقعیت دارند؟ آیا می‌توانیم با مطالعه تاریخ، به وقایعی از حضور بیگانگان در زمین دست یافت؟ آیا این احتمال وجود دارد که بیگانگان همین حالا نیز در میان ما باشند؟

بوید بوشمن با اظهارات خود در آستانه مرگ، یک توافق جامع بین دولت‌مردان و موجودات فضایی را به نمایش گذاشت: انسان‌ها و فرازمینی‌ها به مخفی‌کاری‌های خود ادامه خواهند داد. آن‌ها معتقدند که افشای چنین واقعیتی می‌تواند باعث ایجاد ناآرامی در جمعیت جهان شود. اما به شواهد حکایت از چیز دیگری‌ست!

چیزی که اهمیت دارد امنیت و ایمنی ساکنین سیاره زمین است. اگر حق با نظریه‌پردازان توطئه باشد، به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که عموم مردم از این تاریکی نجات یافته و با واقعیت‌ها رو به رو شوند. در صورتی که مطمئن شویم هیچ تهدیدی برای ما وجود ندارد، شاید بتوانیم همسایگان خود را کشف و به سیاره خود دعوت کنیم.

نظر ناسا در این باره چیست؟

موجودات فضایی وجود دارند

اگر بوید بوشمن در واپسین روزهای عمر خود، واقعیت امر را بازگو کرده باشد می‌توان نتیجه گرفت که موجودات فضایی وجود دارند و همین حالا نیز ممکن است در زمین در حال زندگی باشند. اما نظر ناسا در این باره چیست؟ الن استوفان (Ellen Stofan) به عنوان یکی از دانشمندان ناسا می‌گوید:

به احتمال بسیار قوی ما تا یک دهه آینده به شواهدی بسیار محکم از حیات در ماورای زمین دست خواهیم یافت. من فکر می‌کنم که ما طی 20 تا 30 سال آینده شاهد یک اکتشاف بسیار بزرگ خواهیم بود.

ما اکنون می‌دانیم به کجا و به چه شکل نگاه کنیم. در بسیاری از موارد ما تکنولوژی لازم را در اختیار داریم و همین حالا نیز در مسیر اجرایی کردن آن هستیم. بنابراین من فکر می‌کنم که در مسیر درستی قدم برمی‌داریم.

جان ام گرانسفلد (John Mace Grunsfeld) فیزیکدان و فضانورد بازنشسته اهل کشور ایالات متحده آمریکانیز در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم که تا کشف حیات فرازمینی در منظومه شمسی (چه در دنیاهای یخی و چه در مریخ) تنها یک دهه و تا کشف حیات در مدار ستاره‌ای دیگر دو دهه فاصله داریم.

افشاگری جنجالی بوید بوشمن به عنوان یکی از دانشمندان اسبق آمریکایی قبل از مرگ سر و صدای بسیاری را در میان علاقه‌مندان به راه انداخت. نظر شما چیست؟ آیا موجودات فضایی وجود دارند؟ شما چه استدلالی را در این باره ارائه می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

1. دوستان موجودات فضای به منظور اینی که اینا میگن وجود نداره . در قران به اهل سماوات یا همون اسمانها اشاره شده که منظور خدای بزرگ همون فرشته ها هستند که از نور افریده شدن و با سرعت نور امور رو مدیریت میکنن البته با اجازه خالق و سرعت نوری که ما میشناسیم در حد شوخیه در مقابل حقیقت .
    اما در مورد ادم فضایی اینا همون جنهای هستند که تا اسمون اول یعنی تا جای که ما میشناسیم در حال رفت و امد هستند .
    دقت کردین این موجودات بیشتر به انسانها بد افزار جنگی برای کشتار یاد میدهند تا بسازن.
    اینها جن های شیاطینی هستند که به فرمان ابلیس به امریکا و اکثر کشورها از جمله ایران فرمان میدهند این همه فساد و کشتار و بی دینی تو دنیا موج میزنه کار همیناست.
    دقیقا جنس ارتباطشون که میگه تو ذهنت قرار میدن جواب سوالها رو با نحوه القا کردن وسوسه از طریق شیطان مقایسه کنید تا متوجه بشید اینها جن هستند.
    در قران و تقریبا تمام کتب اسمانی ذکر شده که انسان اشرف مخلوقات جهان است پس افریده ای از ما انسانها با هوش تر یا کامل تر توی هفت اسمان وجود نداره. فقط فرشته ها ، شیاطین که از جنس جن هستند ،جن های مومن ، انسانهای شیطانی و رحمانی و حیوانات و گیاهان .
    امیدوارم در متن قران تفکر کنیم و از دامی که برامون پهن شده و در اینده اکثرمون رو به تباهی میکشونه به سلامت و رستگار بیرون بیایم .

(0)
  2. بنظر من هرچه انسان درمورد علم بدونه از زندگی کردن ناامید میشه خدا انسان رو برا لذت آفریده و کار درست و نیک من میگم که موجودات فضایی وجود دارن حتی امریکا هم از تکنولوژی گرانشی اینکه این موجودات فضایی چطور بدون بنزین یا نفت چطور صفینه هایشان را حرکت میدن من میگم که اگه انسان از میمون به اینجا رسیده پس هنوز هم درحال تغییر کردنه ممکنه در سیصد هزار سال دیگر چهرشان مثل موجودات فضایی بشه و حتی موجودات فضایی هم درحال تغییر کردن و بهتر شدنن.

(2)
  3. من شنیدم امام باقر یه حدیث دارند که پشت این خورشید هزاران هزار سرزمینه که داخل این سرزمین ها هزاران هزار آدمه که زندگی میکنن وجود داشتنشون که واقعا وجود دارند احتمالا هم آمریکا ازشون استفاده میکنه

(-1)
  4. موجودات فرازمینی وجود دارند، من اولین مطالعه ای که در رابطه با موجودات فرازمینی داشتم، اونم به طور اتفاقی 17 سال پیش بود من خیلی مطالعه داشتم در باره ای موجودات فضای،، در قران امده،، خداوند فرموده ما جوداتی را بر روی زمین و اسمانها پراکنده ساختیم… بعضی دولت ها حتی با موجودات فرازمینی در ارتباط هستن… حتی در تلاشن از تکنولوژی انها استفاده کنند…. کشورهای در گذشته مصر باستان،،، زمان جنگ جهانی دوم مانند کشور المان،، وکشورهای در حال حاظر امریکا و روسیه و غیره. .. انها خیلی پیشرفته تر از ما انسانها هستن… در اینده نزدیک ارتباط با موجودات فرازمینی برای همه مردم عادی میشه… امیدوارم و خدا نکنه دولت مردان و ابرقدرتها از تکنولوژی فرازمینیها بر علیه انسانها استفاده کنن..

5. بسیار عالی
    من هم معتقدم امکان نداره ما تنها موجودات هوشمند جهان باشیم

(2)
  6. بعضی وقتا یکم بزرگ فکنیم هم بد نیست-با سرعت نور هم بخوایم به همین کهکشان همسایه(آندرومدا) بریم هم 2 میلیون سال نوری طول میکشه- یکم برو در مورد گرانش منفی با القای الکرومغناطیسی مطالعه کنین (جهش ناگهانی از یه نقطه به نقطه ای دیگه) فک کردی فرازمینی ها چطور مسافرت های فضایی خودشون رو انجام میدن؟؟ با سرعت نور؟؟ خخخخخخخخخخخخخخ ما تازه 200 ساله در حال رشد تکنولوژی هستیم هنوز هیچی نمیدونیم هیچی چند صد هزار تمدن ممکنه از ما تو تکنولوژی جلوتر یا عقبتر باشن-با توجه به پیشرفت علمی ما و این جهان بزرگ ما هیچی نمیدونیم هنوز هیچی

(0)
  7. اون عکسه که جانواره انگار مرده کلا تابلو هستکه ماکته ! عکس سمت راست رو میگم! البته از اینکه موجودات فضایی و فرازمینی وجود داشته باشن شکی نیست! اما اون سازه های باستانی ساخته دست انسانن . انسانهای اون زمانها بسیار قدرتمند و قوی بودن! بردگانی که بازور و کتک مجبور بودن چندیدن صد نفری اون سنگهای عظیم رو حمل کنن ؛ سنگ تراشانی بودن که مجبورشون میکردن با ابزارهای ساده اون سنگهارو که هفته ها و ماه ها طول میکشیده که یه تیکش ساخته بشه میتراشیدن تا شکلی و شمایلی ازتوش دربیارن . به انسانهای امروزی و خودمون نگاه نکنیم که همه ناتوان و تنبل هستیم !

(2)
  8. یادمه زمان اوباما یکی از زورنامه های چینی گفته بود اوباما احتمالا اعلام خواهد کرد موجودات فضایی وجود دارند و در حال همگاری با آنها هستیم. ظاهرا یواش یواش دارخ چیزهایی ظاهر میشه

(1)
  9. اینروزا خیلی از فضایی و بیگانگان می‌شنویم و تو آینده بسیار هم خواهیم شنید چون اهدافی پشت این حرفه‌ای‌تر

قطعا فضایی ها وجود دارند اما ما موجودات غیر ارگانیک هم که متافیزیکی هستند رو هم داریم
    جن های تسخیر شده کجا و فضایی ها کجا

اینکه زیرکانه میگه الآنم بین شما زندگی میکنن یعنی همون جن هستن که با نام موجودات فضایی فریبمون میخواد بده

همه این دست دانشمندان اجیر شده اهدافی هستند که از قبل برنامه ریزی کردن

10. دو مطلب بسیار مهم هست که وظیفه دونستم بگم

اول اینکه موجودات فضایی وجود دارند و بودنشون قطعیه که علم به زودی ها خواهد رسید و طبق آیات متعدد در قرآن هم تایید شده

سخن بسیار بود اما امیدوارم کمکی کرده باشم تا ما مبلغ دروغ های اینها نباشیم

• با ایشون موافقم
      درروایات و همچنین قرآن کریم ایات زیادی موجودات فرازمینی رو به ((اهل السماوات)) یا ((من فی السماء )) نام نهاده اند.
      در مورد استفاده از جن هم همین الان به اذعان برخی از بلندپایه ترین افسران اسرائیل از جن برای امور نظامی استفاده می کنند.
      گفتنی زیاده اما ای کاش ای کاش دانشمندان بزرگ حوزه و دنشگاه قبل از یهود و غرب دست به کار شوند.

(-2)
  11. موجودات فضایی وجود دارن و بین ما هستن و با دولت ها هم ارتباط داذن فقط صداشو در نمیارن.
    امکان وجود نداشتن فضایی ها زیر صفره.

(-2)
  12. من این فیلم رو خیلی وقت قبل دیده بودم ولی به جز چندتا عکس مدرک خاصی ارائه نمیده متاسفانه

(5)
  13. این اقای بوشمن الزایمرش بالا زده بوده.رفته مصاحبه و شروع کرده دری وری گفتن. احتمالا بعدش دست کرده جیبش یه نقاشی تخیلی درآورده و….

(3)
  14. بیگانگان وجود دارند .ولی اشرف همه مخلوقات انسانها هستند .انسانها رو بیگانگان ازمایش انجام میدن.انسانها حتی قادرند کرم چاله ایجاد کنند فضا زمان رو خمیده کنند ولی تابحال حرفی بیان نکرده اند .ولی تا چند سال بعد ارتباط ما با بیگانگان حتمی است

(-4)

با تشکر از سایت گجت نیوز

(-5)
  15. سلام . یک کلیپی هست مربوط به یکی از کارکنان قدیمی منطقه ۵۱ که سنش تقربا صدو خرده ایی بوده فکرکنم چند سال پیش مرد که خیلی چیز ها رو لو داده اونم بزارید . و گفته انها در بین شماهستند با شما زندگی مکنند اشتبا ه نکنم گفته تا سال ۲۰۳۰ یا ۵۰شما ها انهارا علنا خواهید دید .همچنین گفته دانشی و پیشرفتی که تجهیزاتی نظامی و هوا فضا که امریکا بدست اورده از معکوس سازی ها بوده خلاصه خیلی طولانی … از نژاد های مختلف هم در ۵۱ وجود دارد .

16. طبق نظریه انیشتین، هیچ چیزی نمیتونه سریعتر از سرعت نور حرکت کنه
    ولی ایشون ادعا کرده که موجودات فضایی با سفینه‌ای که چندین برابر سرعت نور حرکت میکنه به زمین اومدن!
    من اگه قرار باشه به حرفای کسی اعتماد کنم، ترجیح میدم اون شخص دانشمندی مثل انیشتین باشه.

(4)
    • دوست عزیز چندتا از نظریه های مهم انیشتن الان زیرسوال رفته و نقض شده حالا چرا این هم به این سرنوشت دچار نشه ، انیشتین که نظریه هاش مطلق نبود یا خدا که نیست یک دانشمند خیلی بزرگی بود که فوت کرد همین

(-2)
      • پایهٔ فیزیک کوانتوم بر مبنای سرعت نور هست و در واقع تمام معادلات فیزیک کونتوم یر این اساس شکل گرفته که ثابت شده (دقت کنید که ثابت شده) نور سریعترین حرکت رو بین تمام اجزای دنیا داره.
        پس اگه روزی چیزی پیدا بشه که مشخص بشه سریعتر از نور حرکت میکنه باید تمام معادلات فیزیک و در واقع علم امروز از نو نوشته بشه! اتفاقا چند وقت پیش هم بحث بوزون‌هیگز و کوارک پیش اومد که گفتن ممکنه سریعتر از نور حرکت کنن که در نهایت ثابت شد نظریهٔ انیشتین همچنان پا برجاست و نور سریعتر از هر چیزی حرکت میکنه!
        توجه کنید که اینها نظر من نیست که بخوام سرش جدل کنم، نظر علم و دانشمندان هست پس اگه شما نظر تازه‌ای در مورد علوم جدید دارید میتونید به اونها ارائه کنید من فقط نقل قول کردم…

(11)
      • درسته اما این نظریهَش نسبت به سرعت نور هنوز قابل قبوله
        چون شما اگر با سرعت نور حرکت کنید دیگه نمیتونید وایستید و تا بی نهایت به حرکت ادامه خواهید داد و به انرژی تبدیل میشید
        (حالا دور از عقل فکر نکنید که حتما مجودات فضایی تونستند نور رو از حرکت نگه دارند 😐 )

(1)
    • بعضی وقتا یکم بزرگ فک کنی هم بد نیست-با سرعت نور هم بخوایم به همین کهکشان همسایه(آندرومدا) بریم هم 2 میلیون سال نوری طول میکشه- یکم برو در مورد گرانش منفی مطالعه کن(جهش ناگهانی از یه نقطه به نقطه ای دیگه) فک کردی فرازمینی ها چطور مسافرت های فضایی خودشون رو انجام میدن؟؟ با سرعت نور؟؟ خخخخخخخخخخخخخخ ما تازه 200 ساله در حال رشد تکنولوژی هستیم هنوز هیچی نمیدونیم هیچی چند صد هزار تمدن ممکنه از ما تو تکنولوژی جلوتر یا عقبتر باشن-با توجه به پیشرفت علمی ما و این جهان بزرگ ما هیچی نمیدونیم هنوز هیچی

• میگم حالا شرمنده شمارو ناراحت کردم ببخشید 😐
        ولی منظورم اینه حتی با سرعت نور حرکت کردن هم این مشکلاتو داره نمیدونم اینایی که گفتید چه ربطی به حرف بنده داشت 😑

(0)
    • اینجا اشتباه نوشته شده (چند برابر سرعت نور یه اصطلاحه و منظور کرم چاله و تلپورت هست)

(0)
    • شاید آنها از کرمچاله استفاده کرده باشند و از خمش فضا زمان بهره برده باشند در این صورت هیچ قانونی رو نقض نکردند.
      یا اصلا شاید از چیز دیگه ای استفاده کردند که ما اصلا تا هزاران سال دیگه فکرشم نتونیم بکنیم
      اینقدر ساده همه چیز رو انکار نکنید

(0)
  17. “به عنوان یک دانشمند، من به نظریه‌ها بی‌اعتقاد هستم. اگر چیزی به کمک یک آزمون فیزیکی قابل اثبات نباشد، برای من قابل پذیرش نیست”

(-4)
    • پس شما الان زنده نیستید و یا زنده بودن رو قبول ندارید؟؟
      همه این ها روح و مسائل متافیزیکی هستش…
      بالاخره باید فرقی بین زنده و مرده باشه زنده دارای روح و انرژی و مرده بی روح

(0)
  18. درود فراوان به این دانشمند بزرگ آمریکایى بوید بوشمن روحت شاد و یادت گراااااااامى باد.

(7)
  19. لطفا فیلمهایی رو که میزارید زیرنویس یا دوبله کنید

(10)
  20. به هیچ وجه ما توی این کهکشان تنها نیستیم

(10)
  21. این بیگانگان ساکن سیاره‌ای با نام کوئینتونیا (Quintonia) هستند که 68 هزار سال نوری با زمین فاصله دارد. بر اساس اظهارات بوید بوشمن، سفر بیگانگان به زمین تنها 45 دقیقه به طول می‌انجامد. این نشان می‌دهد که موجودات فضایی از نظر تکنولوژیکی بسیار پیشرفته هستند و می‌توانند با سرعتی فراتر از نور در بین کهکشان‌ها سفر کنند
    من در موردتکنولوژی نیروی ضد گرانشی که این موجودات فرازمینی برای سفر بین فواصل بین کهکشانی استفاده میکنن مطالب زیادی خوندم و به جرات میتونم بگم شاید تا الان آمریکایی ها و یا در مجموع ابر قدرت ها تونسته باشن اون رو مهندسی معکوس کنن تا بتونن برای سفر های فضایی خودمون ازش استفاده کنن که خیلی خیجان انگیزه ! شما فک کن 68 هزار سال نوری رو تو 45 دقیقه طی کنی اصلا میشه بزرگترین بزرگترین کشف چند هزار سال آینده و گذشته !!!!!!!!!!! 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

(14)
    • ﻫﺮ ﭼﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯽ ﺁﻣﻮﺯیم ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﻧﺎﺩﺍﻧﯽ ﺧﻮﺩم ﭘﯽ ﻣﯽ ﺑﺮیم ﺑﻬﺘﺮ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺫﻫﻦ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺪﯾﺸﯿﺪﻥ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﯿﻢ ﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺒﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ .در این کار بهتر است از ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺑﯿﺎﻣﻮﺯیم، ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ کنیم ﻭ ﺑﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺍﻣﯿﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎشیم وبدانیم در زندگی دو مسیر در روبروی ماست ، ﺍﻭﻝ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﯿﭻ رویایی ﺭﺍ ﺑﺎﻭﺭ نکنیم ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ رویاهامونو بسازیم و بدانیم که علم همان تخیل است‏.

(14)
  22. باید به حضورتون برسونم که تنها امریکا به تکنولوژی فرازمینی هادست نیافته اند بلکه دولت های چین و روسیه که به ظاهر بعضی وقتها به هم چنگ ودندون نشون میدن در منطقه 51 امریکا با هم همکاری می کنند نمود بارز ان ظاهر شدن اشیا پرنده مرموز در چین و منطقه کاپوستین در روسیه است که یکی از سری ترین مناطق روسیه است…با تشکر

(13)
  23. با وجود ستاره ها و سیاره های بسیار زیادی که وجود دارند زندگی موجودات دیگری در فضا به غیر از انسان محتمل به نظر میرسه گرچه نمیشه به طور کامل و قاطع این مساله رو بیان کرد ولی مطالعات نجومی نشان دهنده این هست که نزدیک به نیمی از سیارات موجود در کل عالم هستی سیاراتی هستند که قابلیت زندگی و رشد گیاهان رو دارند بنابر تخمین دانشمندان تنها در کهکشان راه شیری تریلیونها سیاره وجود داره و غیرمنطقی نیست که انتظار داشته باشیم یکی از این سیارات هم مانند زمین دارای حیات باشند

(6)
  24. اگه یکم خوب فکر کنین تویه این جهانه به این بزرگی که سیارات بسیار شبیهی به زمین هم هستن ممکنه تنها باشیم؟

(8)