قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 و ایکس زد 1 کامپیکت مشخص شد

قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 و ایکس زد 1 کامپیکت مشخص شد

قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 (Sony Xperia XZ1) و ایکس زد 1 کامپکت (Xperia XZ Compact) در حالی لو رفته که هنوز یک هفته تا معرفی مشخصات آنها زمان باقی‌ست.

انتظار می‌رود کمپانی ژاپنی سونی در روز پنجشنبه، 9 شهریور، طی کنفرانس خبری خود در رویداد IFA 2017 از گوشی های جدید اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 کامپکت رونمایی کند. در روزهای اخیر، شایعات زیادی در خصوص امکانات فنی و مشخصات گوشی های جدید سونی شنیدیم اما تاکنون، خبر موثقی از منابع معتبر در خصوص قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 و نسخه جمع و جورتر آن، ایکس زد 1 کامپکت به گوش نرسیده بود.

اما به نظر می‌رسد خبرهای جدیدی در راه باشد؛ به تازگی توییتی از رولاند کوانت (با نام کاربری rquandt@) منتشر شده که شامل قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 و ایکس زد 1 کامپکت است. به همراه این توییت، تصویری منتسب به گوشی نیز به چشم می‌خورد. بنا به ادعای رولاند، قیمت اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت به ترتیب 599 و 499 پوند انگلیس خواهد بود.

سونی اکسپریا ایکس زد 1 : 599 پوند. ایکس زد 1 کامپکت : 499 پوند

لینک خرید از آمازون:

خرید اکسپریا ایکس زد 1 مشکی: لینک

خرید اکسپریا ایکس زد 1 صورتی: لینک

قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 1 و ایکس زد 1 کامپیکت مشخص شد

— رولاند کوانت، 23 آگوست 2017 (1 شهریور 96)

این قیمت‌ها به ترتیب معادل 770 و 640 دلار آمریکا هستند. کوانت همچنین لینک خرید گوشی های جدید سونی را در وب‌سایت آمازون منتشر کرده که البته هنوز در دسترس قرار نگرفته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*