وبلاگ نویسی زنده مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8

وبلاگ نویسی زنده مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8 (تمام شد)

سامسونگ گلکسی نوت 8 امروز رونمایی خواهد شد. با وبلاگ نویسی زنده مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) همراه گجت نیوز باشد.

سرانجام انتظار هواداران سامسونگ به پایان رسید و تنها چند ساعت تا مراسم رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8 ، دردانه جدید خانواده فبلت های سری نوت سامسونگ باقی مانده است. موبایلی که قرار است اعتبار از دست رفته سری نوت سامسونگ، به واسطه مشکلات گلکسی نوت 7 را یکبار دیگر احیا کند.

تا امروز اطلاعات بسیاری از گوشی موبایل گلکسی Note 8 سامسونگ به بیرون درز کرده است؛ تا جایی که به نظر نمی‌رسد سامسونگ حرف تازه‌ای در مراسم امروز داشته باشد و اطلاعاتی جدید از این فبلت را در اختیار ما بگذارد؛ هرچند که تجربه نشان داده با وجود لو رفتن تمامی اطلاعات گوشی های معروف، معمولا کمپانی‌های سازنده باز هم در مراسم رونمایی سورپرایزهایی برای مخاطبان خود دارند.

به هر حال دیگر چیزی به معرفی گلکسی نوت 8 نمانده و کمپانی سامسونگ امروز چهارشنبه یکم شهریو ماه 96 راس ساعت 19:30 به وقت ایران، رسما از پرچم دار جدید سری نوت خود در نیویورک رونمایی خواهد کرد و شما می توانید پوشش زنده این مراسم را همینجا در گجت نیوز دنبال کنید.

این صفحه به صورت خودکار آپدیت می‌شود و نیازی به ریفرش کردن آن نیست
لطفا این صفحه را تا پایان مراسم باز نگه دارید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ازوبسایت وکسانی که درپخش مستقیم رونمایی نوت8 کمک وهمکاری کردن کماله تشکررادارم آیامیدونید کی وارده ایران میشه باتشکر