مقایسه تصویری اندروید 8 اوریو با اندروید 7

مقایسه تصویری اندروید 8 اوریو با اندروید 7 نوقا و بررسی تفاوت‌های دو نسخه

جدیدترین و خوشمزه‌ترین نسخه اندروید چند روز پیش به صورت رسمی معرفی شد و اینک قصد داریم به مقایسه اندروید 8 اوریو با اندروید 7 نوقا بپردازیم.

گرچه اندروید 8 اوریو تنها برای تعداد بسیار اندکی از تلفن‌های هوشمند عرضه شده اما همین میزان کافیست تا بتوانیم نگاهی به تغییرات گرافیکی و انیمیشنی این نسخه نسبت به اندروید 7 نوقا داشته باشیم.

مقایسه تصویری اندروید 8 اوریو با اندروید 7 نوقا

ویژگی‌های جدید گنجانده شده در اندروید 8 فراتر از تغییر در نحوه باز شدن اپلیکیشن‌ها و شکل آیکون‌هاست و پیش‌تر نیز قابلیت‌های اندروید 8 اوریو را در گجت نیوز بررسی کرده بودیم. طبق معمول در کنار تغییرات ملموس جدید، پیشرفت‌هایی در پیش‌زمینه سیستم عامل نیز رخ داده که گرچه قابل رویت برای کاربر نیست اما در عمل باعث افزایش سرعت کارکرد دیوایس خواهد شد.

یکی از تغییرات نه چندان مهمی که در مقایسه تصویری اندروید 8 اوریو با اندروید 7 نوقا به چشم می‌خورد، انیمیشنی است که پس از لمس صفحه به نمایش درمی‌آید. احتمالا انیمیشن‌های جدید سیستم عامل به مذاق بسیاری از کاربران خوش خواهد آمد اما نباید فراموش کنیم انیمیشن‌های بیشتر به معنای اتلاف زمان بیشتری بوده و انجام کار با اندکی تاخیر صورت می‌گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*