فکتوری ایمیج اندروید 8 اوریو

دانلود فایل‌های فکتوری ایمیج اندروید 8 اوریو برای دیوایس‌های پیکسل و نکسوس

پس از معرفی نسخه جدید سیستم عامل گوگل، اکنون فایل‌های فکتوری ایمیج اندروید 8 اوریو (Android 8 Oreo) برای دیوایس‌های پیکسل و نکسوس منتشر شده است.

گوگل، سرانجام اندروید 8 اوریو (Android 8 Oreo) را معرفی کرد اما هنوز این نسخه از سیستم عامل گوگل برای عرضه در دیوایس‌های پیکسل و نکسوس آماده نشده است. به همین دلیل این شرکت،‌ فایل‌های فکتوری ایمیج اندروید 8 اوریو را منتشر کرده که به کاربران امکان می‌دهد تا اکنون بتوانند گوشی های هوشمند خود را ارتقا دهند.

این فایل‌های فکتوری ایمیج (Factory images) اکنون برای دیوایس‌های زیر در دسترس است و کاربران می‌توانند آن را از طریق وبسایت گوگل دانلود کنند.

دیوایس‌هایی که فایل فکتوری ایمیج اندروید 8 اوریو را دریافت می‌کنند

اگر شما یک گوشی هوشمند گوگل پیکسل یا گوگل پیکسل ایکس ال دارید احتمالا به زودی اندروید 8 اوریو را از طریق فایل OTA دریافت خواهید کرد بنابراین نیازی به دانلود این فایل فکتوری ایمیج نخواهید داشت. با این حال این آپدیت در چند مرحله انجام می‌شود و ممکن است فعلا برای همه در دسترس نباشد. لازم به ذکر است که این آپدیت خیلی بزرگ نخواهد بود و حدود 50 مگابایت حجم دارد. البته حجم فایل آپدیت برای گوشی های هوشمندی که توسط گوگل ساخته نشده،‌ بسیار بزرگ‌تر خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*