تست ال جی وی 30

تست ال جی وی 30 توسط 500 داوطلب پیش از ورود به بازار انجام خواهد شد

کمپانی ال جی برای جلوگیری از تکرار فاجعه گلکسی نوت 7، تصمیم به تست ال جی وی 30 (LG V30)، پرچمدار جدیدش توسط 500 داوطلب گرفته است.

هم‌اکنون ال جی درحال ثبت نام داوطلبان برای تست ال جی وی 30 است و نام‌نویسی از طریق وب‌سایت v30-try.co-kr انجام می‌شود. اگر علاقه‌مند به تست پرچمدار جدید کره‌ای هستید باید پس از ثبت نام در این وب‌سایت، پرسش‌نامه‌ای را پر کنید و سپس منتظر اعلام اسامی منتخب از سوی ال جی بمانید.

متاسفانه ال جی تنها از میان ساکنین کره جنوبی داوطلبان خود را انتخاب می‌کند؛ بنابراین اگر در کره جنوبی زندگی نمی‌کنید شانس تست ال جی وی 30 را از دست می‌دهید.

پیش‌تر نیز کره‌ای ها برای آزمایش پرچمدار فعلی‌شان، ال جی جی 6 (LG G6) دست به چنین کاری زده بودند؛ اما تنها 210 نفر از میان 200 هزار داوطلب انتخاب شدند و به تست این گوشی پرداختند.

تست ال جی وی 30

افراد منتخب برای تست پرچمدار جدید ال جی به مدت یک ماه پرچمدار کره‌ای را در اختیار دارند و گاهی به آن‌ها ماموریت ویژه‌ای داده می‌شود تا پس از انجام آن، نتیجه را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. همان‌طور که به نظر می‌رسد، حالا برای آزمایش سلامت سخت افزار و نرم افزار وی 30 کمی دیر بوده و اقدام کمپانی کره‌ای بیشتر به منظور تبلیغات بیشتر و اطلاع رسانی گسترده امکانات پرچمدار جدیدش است. به نظر می‌رسد ال جی روش جدیدی برای بازاریابی محصولاتش یافته و حالا باید منتظر نتایج آن در ماه‌های آینده باشیم. گفتنی است پس از پایان یک ماه، موبایل مورد بحث از کاربران پس گرفته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*