گوشی Micromax Canvas Infinity معرفی شد؛‌ نمایشگر فول ویژن بر روی یک گوشی هندی

گوشی Micromax Canvas Infinity معرفی شد؛‌ نمایشگر فول ویژن بر روی یک گوشی هندی

گوشی Micromax Canvas Infinity با نمایشگری از نوع فول ویژن (Full Vision) و نسبت ابعاد 18:9 به تازگی توسط کمپانی مایکرومکس معرفی شده است.

شرکت هندی مایکرومکس که به نظر می‌آید با معرفی گوشی Micromax Canvas Infinity قصد دارد به جمع سازندگان اسمارت فون‌های دارای نمایشگر عریض بپیوندد، جدیدترین محصولش را در شعبه‌ی هندی فروشگاه اینترنتی آمازون (Amazon India) با قیمت 155 دلار عرضه خواهد کرد.

گوشی Micromax Canvas Infinity معرفی شد؛‌ نمایشگر فول ویژن بر روی یک گوشی هندی

گوشه‌های نمایشگر 18:9 این تلفن هوشمند درست همانند گوشی ال جی کیو 6، به صورت منحنی است و نام فول ویژن که توسط شرکت ال جی استفاده شده بود هم برای این نمایشگر انتخاب شده است.

از مشخصات سخت ‌افزاری گوشی Micromax Canvas Infinity می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 425 (Snapdragon 425) انتخاب‌شده که به نسبت پردازنده نه‌چندان مناسب ال جی کیو 6 (اسنپدراگون 435) یک قدم عقب‌تر است، اشاره کرد. حافظه رم 3 گیگابایتی و ظرفیت داخلی قابل ارتقای 32 گیگابایتی هم جزو دیگر مشخصات این تلفن هوشمند هستند.

دوربین پشت گوشی 13 مگاپیکسل رزولوشن دارد، گشودگی دریچه دیافراگم آن F2.0 بوده و از فناوری فوکوس PDAF بهره می‌برد. دوربین سلفی طراحی‌شده هم سنسوری 16 مگاپیکسلی با فلاش و افکت “Real Time Bokeh” است. باتری کارگزاشته شده در Canvas Infinity ظرفیت 2900 میلی آمپر دارد و سیستم عامل اندروید دستگاه هم نوقا است.

تاریخ شروع فروش گوشی Micromax Canvas Infinity یکم سپتامبر (10 ام شهریور ماه) انتخاب شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*