تصاویر خورشید گرفتگی مرداد

بهترین تصاویر خورشید گرفتگی 2017 ؛ عکس هایی شگفت انگیز و خیره کننده

بهترین تصاویر خورشید گرفتگی 2017 از میان هزاران تصویر ثبت شده گلچین شده‌اند. با مشاهده عکس ها بیشتر به عظمت و زیبایی این پدیده نجومی پی می‌بریم.

خورشید گرفتگی کامل مرداد 96 افراد زیادی را در روز گذشته درگیر خود کرد. اگرچه تنها افراد واقع در 14 ایالت آمریکا قادر بودند خورشیدگرفتکی را به صورت کامل و به طور مستقیم مشاهده کنند، اما میلیون‌ها نظر از طریق رسانه‌های آنلاین نظاره‌گر آن بودند. افراد آماتور و منجمان حرفه‌ای زیادی برای ثبت تصاویر خورشید گرفتگی 2017 خود را به ایالات متحده آمریکا رسانده بودند. بعد از مشاهده اولین سری بهترین عکس های خورشید گرفتگی، مابقی تصاویر که جذابیت به مراتب بیشتری دارند را مشاهده خواهیم کرد.

دلیل محدودیت عکس های حرفه‌ای ثبت شده این است که عکس گرفتن از خورشید گرفتگی بدون فیلتر مناسب، سنسور دوربین را ذوب می‌کند، به همین دلیل، بدون وجود تجهیزات نمی‌توان با دوربین‌های حرفه‌ای از این رویداد عکس گرفت.

یکی از جذاب‌ترین صحنه‌های خورشید گرفتگی روز گذشته عبور ایستگاه فضایی بین‌ المللی از مقابل خورشید بود. یکی از فیلم برداران ناسا با دوربین حرفه‌ای خود این صحنه را ضبط و ویدیویی بسیار شگفت‌انگیز منتشر کرد. عکسی جالب از این صحنه نیز در گالری عکس زیر قرار دارد. در تصویر متحرک پایین می‌توانید نحوه حرکت سایه ماه بر روی زمین را مشاهده کنید.

تصاویر خورشید گرفتگی مرداد

گالری بهترین تصاویر خورشید گرفتگی 2017 96

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شاهکاره -دوست دارم ساعت ها به عکسا خیره بشم