موبایل جدید سامسونگ

موبایل جدید سامسونگ با دوربین دوگانه و حافظه رم بالا در راه است

به نظر می‌رسد موبایل جدید سامسونگ که احتمالا سامسونگ گلکسی ای 5 2018 (Samsung Galaxy A5 2018) خواهد بود، با دوربین دوگانه و حافظه رم بالا عرضه می‌شود.

بنچمارک منتشر شده از طریق “Geekbench”، تلفن هوشمندی جدید با شماره مدل Samsung SM-A5300 را نشان می‌دهد که به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با فرکانس 1.84 گیگاهرتز (احتمالا اسنپدراگون 660) تجهیز شده است. اگرچه در این تصویر خبری از نام دستگاه نیست، اما با توجه به شماره مدل SM-A5200 برای گلکسی A5 مدل 2017، می‌توان این گوشی را عضو جدید این خانواده در نظر گرفت.

از مهم‌ترین قابلیت‌های موبایل جدید سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5، شبکه بسیار سریع LTE و دوربین دوگانه اشاره کرد که اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، می‌توان گفت این دستگاه اولین گوشی میان رده سامسونگ با دوربین دوگانه است. به علاوه، این گوشی به 6 گیگابایت حافظه رم نیز تجهیز خواهد شد. در مقایسه، گلکسی A5 مدل 2017 همراه با تراشه اگزینوس 7880، سه گیگابایت رم و دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی روانه بازار شده بود.

با این اوصاف، احتمالا این گوشی مدل 2018 از گلکسی A5 یا شاید نسخه‌ای جدید با عنوان “Pro” برای بازار کشور چین خواهد بود. انتظار می‌رود طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*