تصاویر جدید آیفون 8 اپل

درز تصاویر جدید آیفون 8 اپل از بخش مونتاژ صفحه نمایش

به دنبال انتشار اخبار متعدد در رابطه با گوشی جدید اپل، حالا نیز تصاویر جدید آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) از بخش مونتاژ صفحه نمایش در شبکه اجتماعی ویبو لو رفته است.

ما تقریبا مطمئن هستیم که پرچمدار جدید اپل همانند شارپ S2 و اسنشال فون با نمایشگری تمام‌صفحه عرضه می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد بخش مرکزی در بالای دستگاه محل قرارگیری دوربین و سنسورهای گوشی خواهد بود. تصاویر پیش رو نیز با نمایش برخی جزئیات، این موضوع را تایید می‌کنند.

در واقع در یکی از این عکس‌ها، علاوه بر دیجیتایزر و کابل‌های اتصال‌دهنده، چهار برش دایره‌ای برای دوربین و سنسورها و همچنین یک شکاف افقی برای earpiece نیز دیده می‌شود.

به عقیده ما، دو بخش دایره‌ای در سمت راست محل قرارگیری دوربین سلفی و اسکنر عنبیه چشم بوده و دایره کوچک‌تر نیز یک سنسور است. اگرچه برش دایره‌ای بزرگ‌تر سمت چپ نیز شباهت زیادی به فلاش ال ای دی دارد، اما تجهیز آیفون جدید به فلاش جلویی بعید به نظر می‌رسد.

موضوع بعدی، قرارگیری نمایشگر آیفون 8 در کنار آیفون 7 است. از آنجایی که حالا حاشیه‌های صفحه نمایش در آیفون جدید اپل به حداقل رسیده و کلید فیزکی هوم نیز حذف شده است، به همین جهت تفاوت چندانی میان ابعاد این دو گوشی وجود نخواهد داشت. از موارد قابل توجه دیگر نیز می‌توان به تجهیز این اسمارت فون به تراشه A11 اشاره کرد.

انتظار می‌رود ماه آینده، آیفون 8 طی مراسمی رسمی رونمایی شود.

تصاویر جدید آیفون 8 اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*