سرپرست سازمان تنظیم مقررات

آذری جهرمی در اولین حکم خود سرپرست سازمان تنظیم مقررات را منصوب کرد

محمدجواد آذری جهرمی،‌ وزیر ارتباطات جدید ایران در اولین حکم انتصاب خود،‌ حسین فلاح جوشقانی را به عنوان سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انتخاب کرد.

دیروز محمدجواد آذری جهرمی موفق شد رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دست آورد و به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم برگزیده شد تا جوان‌ترین وزیر کابینه دولت حسن روحانی باشد. ویاکنون اولین حکم انتصاب خود را صادر کرده و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را تغییر داد.

فلاح جوشقانی،‌ سرپرست سازمان تنظیم مقررات شد

آذری جهرمی طی حکمی،‌ حسین فلاح جوشقانی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب کرد. فلاح جوشقانی پیش از این در سمت معاون سازمان تنظیم مقررات فعالیت می‌کرد. پیش از فلاح جوشقانی، علی اصغر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود.

محمدجواد آذری جهرمی،‌ دیروز پس از اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس در نخستین اظهارات خود بیان کرده بود که اصلاح تعرفه‌های سرویس‌های اینترنتی و تشکیل کارگروه حقوقی برای بازنگری مقررات و مسائل حقوقی به منظور حمایت از کسب و کارهای نوپا و اینترنتی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید به سرعت در وزارت ارتباطات انجام بگیرد و این دو موضوع با اولویت ویژه در این هفته پیگیری می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*