شاخه بندی نظرات در اینستاگرام

شاخه بندی نظرات در اینستاگرام ، قابلیت جدید شبکه اجتماعی محبوب

به لطف قابلیت جدید اینستاگرام که به تازگی منتشر شده، دیگر کامنت ها با یکدیگر تداخل پیدا نخواهند کرد. شاخه بندی نظرات در اینستاگرام نظم خاصی به آن‌ها می‌دهد.

اخیرا قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شده که آن را بیشتر شبیه به شبکه اجتماعی والد خود یعنی فیس بوک می‌کند. به این ترتیب در زمانی که کاربران زیر یک پست با هم صحبت می‌کنند، دیگر کامنت‌ها با یکدیگر تداخل نخواهند داشت. این قابلیتی است که از سال‌ها قبل در فیس بوک شاهد آن هستیم، به همین دلیل کاربران مکالمه با یکدیگر زیر پست‌های فیس بوک را بسیار دوست دارند!

به لطف آپدیت جدید اینستاگرام، دیگر خبری از رشته کامنت‌های پشت سر هم و بدون ارتباط با یکدیگر نخواهد بود، بلکه بخش نظرات بیشتر جنبه مکالمه و گفتگو به خود گرفته و هر دسته از موارد مرتبط با یکدیگر، که در پاسخ به کامنتی دیگر ارسال شده‌اند، در یک دسته‌بندی به صورت شاخه‌ای زیر هم قرار می‌گیرند.

شاخه بندی نظرات در اینستاگرام

شاخه بندی نظرات در اینستاگرام به آ‌ن‌ها نظم می‌دهد

هدف اینستاگرام از افزودن این قابلیت، بهبود ارتباطات کاربران با یکدیگر بوده است. تا پیش از این در زمان لمس دکمه Reply به منظور پاسخ‌دهی به نظر کاربری خاص، تنها نام کاربری وی به همراه @ در کامنت به صورت خودکار آورده می‌شد. اگر کاربری که در حال صحبت با وی بودید چندین کامنت ارسال کرده بود، موردی که در حال پاسخ‌گویی به آن بودید مشخص نمی‌شد. به نظر می‌رسد در حال حاضر این قابلیت با محدودیت‌هایی رو به رو است و نمی‌توان بیشتر از یک پله ساختار شاخه‌ای کامنت‌ها را گسترش داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*