نام کامل اندروید O

نام کامل اندروید O به لطف انتشار یک پست در گوگل پلاس لو رفت

نام کامل اندروید O سر انجام مشخص شد. اکنون می‌توان با احتمالی بالا نام اندروید 8 را اوریو (Oreo) دانست. این نام باز هم نشانگر علاقه گوگل به دنیای شیرینی‌هاست!

بیش از قابلیت‌ها و امکانات جدید اندروید O، نام آن تبدیل به موضوعی رمزآلوده شده است. در حالی که تصور می‌شد گوگل شیوه نام‌گذاری نسخه‌های جدید اندروید بر اساس شیرینی‌‌ها و دسرها را تغییر داده و با انتخاب نام اختاپوس، این بار به سراغ دسته‌بندی حیوانات برود، انتشار یک پست در شبکه اجتماعی خود گوگل همه چیز را مشخص کرد.

نام کامل اندروید O

نام کامل اندروید O اوریو (Oreo) خواهد بود

بر اساس فایلی که به یک پست منتشر شده در گوگل پلاس ضمیمه شده بود، مشخص شد نام اندروید O، که قرار است به صورت رسمی همزمان با خورشید گرفتگی 30 مرداد اعلام شود، اوریو خواهد بود. وب سایت Android Police برای نخستین بار این پست را مشاهده کرد که به آن یک فایل ویدیویی دارای پسوند MP4 با نام “GoogleOreo_Teaser_0817_noDroids (1)” ضمیمه شده بود. جالب اینجاست این پست خیلی سریع بعد از انتشار حذف شد و اکنون به جز تصویر زیر، ردی از آن باقی نمانده است.

نام کامل اندروید O

نام کامل اندروید O نشان می‌دهد گوگل همچنان به رویه پیشین نام‌گذاری نسخه‌های سیستم عامل موبایل خود پایبند است. اوریو (Oreo)، یک نوع بیسکویت متشکل از دو قرص است که میانشان با کرم پر شده است. از آنجایی که تا رویداد خورشید گرفتگی کامل مرداد 96 و انتشار رسمی نام نسخه جدید اندروید تنها یک روز باقی مانده، به زودی در جریان نام واقعی اندروید 8 قرار خواهیم گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*