اکشن لانچر 27

اکشن لانچر 27 همراه با امکانات بهبودیافته عرضه شد + دانلود مستقیم

اکشن لانچر 27 (Action Launcher v27) منتشر شد. در این مقاله با تمامی قابلیت‌های نسخه جدید اکشن لانچر آشنا شده و به صورت مستقیم از گجت نیوز دانلود کنید.

هر چه می‌گذرد به تعداد کاربران و استفاده کنندگان از لانچرهای اندرویدی افزوده می‌شود. با این حال چند لانچر هستند که موفق شده‌اند بیشتر این مخاطبان را جذب خود کنند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، اکشن لانچر است.

“Chris Lacy” صاحب اکشن لانچر خبر از عرضه نسخه جدید این اپلیکیشن را داده است که با خود مجموعه‌ای از امکانات جدید و بهبودهای نرم افزاری را نیز به همراه دارد. بنابراین،‌ اگر شما هم یکی از کاربران این لانچر اندرویدی هستید،‌ بد نیست با نکات مهم و کلیدی نسخه جدید آن آشنا شوید.

اکشن لانچر 27

ویجت جدید آب و هوا که در آخرین به‌روزرسانی آزمایشی اکشن لانچر قرار داشت، حالا به صورت کامل در اختیار کاربران گوشی‌های مجهز به اندروید 6 مارشمالو و یا بالاتر قرار گرفته است. از جمله پیشرفت‌هایی که در این نسخه حاصل شده است نیز می‌توان به پیشرفت شورتکات‌های اپلیکیشن‌ها همراه با گزینه‌ای برای تنظیم رنگ از طریق “Quicktheme” اشاره کرد.  اکشن لانچر 27 به کاربران اجازه می‌دهد از طریق بخش مذکور اقدام به رنگی‌کردن هایلایت شورتکات‌های اپلیکیشن‌ها، شاترها و کاورها کنند. یک گزینه جدید نیز اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد شفافیت صفحه‌ی تمام برنامه‌ها یا همان “All Apps”، باکس جستجو، پوشه‌ها، شاتر و غیره را به دلخواه خود تنظیم کنند.

اکشن لانچر 27

به نقل از Lacy، در اکشن لانچر 27 یک نشت حافظه اصلی مربوط به آیکون ساعت متحرک شناسایی و ترمیم شده است. بنابراین شما دیگر نباید نگران مصرف زیاد باتری گوشی خود باشید. شما می‌توانید در زیر سایر پیشرفت‌های حاصل شده در نسخه جدید اکشن لانچر را نیز مشاهده کنید:

  • Quickbar (نوار جستجوی سفارشی گوگل) می‌تواند به صورت یک ویجت جداگانه در هرجایی از صفحه قرار گیرد.
  • انتخاب کننده آیکون Quickbar نونوار شده و تعداد آیکون‌های موجود جهت سفارشی سازی آن از 200 به 950 آیکون افزایش پیدا کرده است.
  • گزینه‌ای برای غیرفعال کردن Widget padding اضافه شده است (Settings > Desktop > Advanced > Widget padding).

دانلود اکشن لانچر 27

اکشن لانچر 27 در حال حاضر در پلی استور گوگل قرار گرفته است و شما می‌توانید از طریق این لینک اقدام به دانلود کنید. همچنین از طریق لینک زیر می‌توانید به صورت مستقیم و رایگان آن را از سرورهای قدرتمند گجت نیوز دانلود فرمایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*