گلکسی نوت 8

تصاویر ماکت گلکسی نوت 8 سامسونگ ساخته شده از طراحی واقعی آن منتشر شد

چندی پیش رندرهایی از نسخه آبی تیره گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد و رنگبندی زیبای آن خودی نشان داد، اکنون تصاویری از ماکت این دستگاه که بر اساس رندرهای دیده شده از این پرچمدار جدیدساخته شده است، در فضای مجازی خودنمایی می‌کند.

ماکت گلکسی نوت 8 سامسونگ، اساسا یک نمایش بسیار دقیق از تمامی شایعات و رندرهایی است که تاکنون از این دستگاه به بیرون درز کرده است. هیچ شگفتی خاصی در طراحی آن دیده نمی‌شود. در مقایسه با طراحی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، گوشه‌های قاب این دستگاه کمی از گردی آن کم شده و بیشتر، شکل و شمایل آن شبیه به یک بلوک مستطیلی است.

در پنل پشتی گلکسی نوت 8 دوربین دوگانه آن خودنمایی می‌کند که در کنار سنسور اثر انگشت جای گرفته، پنل پشتی آن شیشه‌ای بوده و نمایشگر بی کران آن تقریبا بدون حاشیه است.

در اینجا به برخی از مشخصات گلکسی نوت 8 اشاره می‌کنیم که در بروشورهای تبلیغاتی آن دیده شده است. تصاویر این بروشورها را می‌توانید در زیر ببینید. در این بروشورها به طور خاص به صفحه نمایش سوپر آمولد 6.3 اینچی آن با کیفیت کواد اچ دی پلاس اشاره شده که حاشیه‌های بسیار باریکی در بالا و پایین نمایشگر آن وجود دارد.

همچنین وجود کد حفاظتی IP68 نیز تایید شده و بیانگر آن است که پرچمدار جدید سری گلکسی نوت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بسیار مقاوم خواهد بود. قلم اس پن در آن دیده می‌شود و اسکنر عنبیه چشم به عنوان یک ویژگی جذاب در لیست مشخصات آن خودنمایی می‌کند.

یکی از هیجان انگیزترین مشخصات گلکسی نوت 8 که در این بروشورهای تبلیغاتی به آن اشاره شده، شارژ بی سیم است. این ویژگی می‌تواند یکی از نقاط قوت فروش این دستگاه در بازارهای جهانی باشد.

سامسونگ امسال برای اولین بار در برخی مدل‌های خود از دوربین دوگانه استفاده می‌کند و سامسونگ گلکسی نوت 8 یکی از آنهاست. دوربین تله فوتو این گوشی قابلیت زوم اپتیکال 2X دارد (این موضوع در برخی از گزارش‌هایی که در هفته گذشته منتشر شد، دیده شده بود) و دهانه دیافراگم f/1.7 و تهمچنین ثبیت کننده تصویر نوری از دیگر ویژگی‌های آن است. هر چند که مشخص نیست این ویژگی‌ها به یک سنسور متعلق است و یا هر دو سنسور از این ویژگی برخوردار شده‌اند.

شما می‌توانید از قلم اس پن گلکسی نوت 8 حتی در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش آن نیز استفاده کنید. پیام‌های خود را بنویسید و آنها را به عنوان گیف برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سامسونگ گلکسی نوت 8 در 23 آگوست (اول شهریور ماه) به طور رسمس با برگزاری رویدادی در شهر نیویورک معرفی خواهد شد. منتظر باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*