یک رکورد عجیب دیگر برای اسمارت فون Meizu MX4 : نمره 52 هزار در بنچمارک AnTuTu !

اسمارت فون جدید Meizu یعنی MX4 که قرار است در ابتدای ماه سپتامبر راهی بازارها شود، کولاکی در بنچمارک های آنتوتو به راه انداخته است. مدتی قبل ورژنی از این اسمارت فون موفق شده بود نمره 35 هزار را از این بنچمارک به دست بیاورد و امروز نتیجه بنچمارکی از این دستگاه منتشر شده که عدد خارق‌العاده 52 هزار و 811 را نشان می‌دهد!

این عدد البته از سوی وب‌سایت منتشرکننده آن GSMDome با تردیدهایی روبرو شده است. از آنجا که نمره 35 هزار آن متعلق به نسخه استاندارد این اسمارت فون با یک چیپست مدیاتک است، کسب نمره جدید و بالاتر با همان پردازنده اندکی عجیب به نظر می‌رسد.

Meizu-MX4-benchmark

اما اگر این عدد معتبر باشد، بازار در اوایل سپتامبر به استقبال قدرتمندترین اسمارت فون اندرویدی خواهد رفت. این عدد حتی از اسمارت فون های مجهز به تگرا K1 نیز بالاتر می‌باشد. همچنین همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این تست با ورژن 5 آزمایشی آنتوتو ثبت شده است و ممکن است با ورژن 4 که تست قبل انجام شده بود، فاکتورهای متفاوتی داشته باشد و یا شاید هم دچار یک خطا باشد که چنین عددی را برای یک اسمارت فون ثبت کرده است!

Meizu-MX4-benchmark-1

گفته شده که این اسمارت فون در سه یا چهار مدل تولید خواهد شد که یکی از این مدل‌ها ورژن استاندارد گوشی با یک پردازنده مدیاتک خواهد بود و مدل Pro نیز با یک چیپست اگزینوس هشت هسته ای تولید خواهد شد. همچنین مدلی مینی نیز از این اسمارت فون در راه خواهد بود که هنوز جزئیاتی از آن در اختیار نیست.

ورژن Pro دارای یک صفحه‌نمایش 5.4 اینچی با رزولوشن QHD، دوربین 20.7 مگاپیکسلی، اندروید 4.4.2 و چیپست اگزینوس هشت هسته ای خواهد بود.

منبع : phonearena

Meizu MX4 scores over 52,000 on AnTuTu

Meizu MX4 scores over 52,000 on AnTuTu

A spectacular score of 52,811, was allegedly tallied on the AnTuTu benchmark site by the yet to be announced Meizu MX4. And this score wasn’t even achieved by the high end “Pro” version of the phone that is reportedly going to be made available. The silicon employed for this task was the MT6595. This is a big.LITTLE octa-core chip from MediaTek that includes support for 4G LTE connectivity, and was running at a speed of 2.2GHz.

Other information reveals that the model producing the high tally, was the mid-range version of the MX4 that carries a 5 inch screen, with a resolution of 1152 x 1920. The top of the line version of the Meizu MX4, said to be called the “Pro,” is expected to be powered by a Samsung Exynos 5 Octa CPU. That model is supposedly equipped with a 5.4 inch glass offering 2K resolution.

Meizu is holding a media event on September 2nd, at which time it is expected to unveil both variants of the Meizu MX4. What has some smartphone fans excited about the device (apart from the tremendous AnTuTu score), are the razor thins bezels on the phone.