نمونه عکس های دوربین گوشی نوکیا 8 منتشر شد + ویدیوی نمونه فیلمبرداری

انتشار نمونه عکس های دوربین گوشی نوکیا 8 + ویدیوی نمونه فیلمبرداری

به تازگی نمونه عکس های دوربین گوشی نوکیا 8 (Nokia 8) منتشر شده که قدرت بالای دوربین این گوشی را در گرفتن تصاویر سلفی و تکنولوژی Bothie به تصویر می‌کشد.

اولین عکس گالری زیر، درست پس از اتمام مراسم معرفی نوکیا 8 گرفته شده است. سایر تصاویر نیز بعدازظهر روز پنجشنبه (26 مرداد) در هوایی نسبتا ابری شکار شده‌اند. جهت مشخص‌شدن کیفیت واقعی تصاویر، نمونه عکس های دوربین نوکیا 8 با کیفیت و حجم اصلی منتشر می‌شوند.

مکانیزم عکاسی با دوربین این گوشی به این صورت است که در ابتدا دو عکس با هر دو لنز گرفته شده که به سلیقه کاربر، یکی از آنها انتخاب می‌شود. با این حال، شما می‌توانید این قابلیت را غیر فعال کنید.

جهت مشاهده عکس ها در اندازه واقعی، روی آنها کلیک کنید

در این تصاویر، از قابلیت Dual Sight دوربین سلفی نوکیا 8 نیز استفاده شده است. اگرچه کیفیت عکس گوشی بسیار بالاست، با این حال، خروجی کار 8 مگاپیکسل است. عکس 8 مگاپیکسلی با ترکیب دو عکس با دوربین‌های 13 مگاپیکسلی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

به علاوه اینکه، شما باید هر دو عکس را به صورت همزمان بگیرید که در این شیوه، اشکالاتی به وجود خواهد آمد. شاید بهتر بود این تکنولوژی به گونه‌ای باشد که هر یک از تصاویر، به صورت جداگانه گرفته شوند (همانند سایر گوشی هایی نظیر پرچمداران سامسونگ).

دوربین گوشی نوکیا 8 قادر است تا تصاویر سیاه و سفید نیز بگیرد. در ادامه، عکس های سیاه و سفید نوکیا 8 را با همتایان رنگی آن مقایسه کنید.

در انتها نیز ویدیویی از نمونه فیلمبرداری نوکیا 8 با کیفیت 4K و اندازه پیکسل 2160 را مشاهده خواهید کرد. لنز رنگی دوربین دوگانه نوکیا 8 دارای قابلیت تثبیت اپتیکال تصویر (OIS) است. همچنین، گوشی نوکیا 8 به سه عدد میکروفون با بهره‌گیری از الگوریتم ویژه ضبط صدای OZO مجهز است. با این حال، به نظر می‌رسد باید فکری جهت کاهش صدای باد و نویزهای اضافی در هنگام ضبط فیلم در محیط‌های باز بشود.

شما می‌توانید بررسی اولیه گوشی نوکیا 8 ، نخستین پرچمدار اندرویدی نوکیا را از طریق این لینک در گجت نیوز مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*