ال جی وی 30

ال جی وی 30 هیجان انگیزتر از آیفون جدید خواهد بود؛ V30 لیدر جدید اندرویدی‌ها

گوشی ال جی وی 30 (LG V30)‌ که به اعدای ال جی جذاب‌ترین گوشی ساخت آن‌ها است تا چندی دیگر معرفی می‌شود. در این مقاله قصد داریم بررسی کوتاهی از این فبلت جذاب و شگفت انگیز را داشته باشیم.

این را می‌توانید نشانه‌ای از خروشیدن ژورنالیستی حوزه فناوری من (نویسنده) بنامید، اما در واقع طی چند سال گذشته من چیز هیجان انگیزی در مورد آیفون های جدید ندیده‌ام. اپل تغییرات در طراحی محصولاتش را افزایش داده یا به طور مثال جک هدفون را نیز از گوشی خود حذف کرده که باعث خشم بسیاری از کاربران شده است. شرکای اپل نیز برای کمک به این هدف، تقریبا هر اطلاعاتی از دیوایس‌های جدیدشان منتشر می‌کنند (نظیر همین دیوایس که ماه سپتامبر معرفی می‌شود) را در راستای همین تغییرات اعلام می‌کنند.

در عین حال گوشی‌های اندرویدی به لطف رنسانس طراحی پیشرفته‌تر خود و بهبود عملکرد دوربینشان، پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کرده‌اند. به طور مثال گلکسی S8 از حاشیه‌هایی بسیار کم در اطراف نمایشگر خود برخوردار است، گوشی چینی وان پلاس 5 با پیکربندی شبیه به آیفون اپل وارد بازار شده‌اند و یا اچ تی سی یو 11 مملو از امکانات جذاب است و شما می‌توانید هرآنچه از یک گوشی زیبا می‌خواهید را در آن ببینید. و اگر شما بخواهید تصاویر عالی را با گوشی خود ثبت کنید،‌ از اعضای خوب لیست اندرویدی‌ها می‌توان به اچ تی سی یو 11، گوشی های پیکسل گوگل، پرچمداران سامسونگ یاد کنید و شاید جای خالی تنها برای یک آیفون باقی بماند که آن هم آیفون 7 پلاس قدرتمند اپل است.

آیفون 7 پلاس رقیب ال جی وی 30

آیفون 7 پلاس اپل

مبحث بالا، دلیلیست که من را بیشتر در مورد گوشی‌های بالارده و پرچمدار اندرویدی هیجان زده می‌کند، اما انتظار نداشتم که آیتم مورد نظر من یک گوشی با برند کره‌ای LG باشد. در حال حاضر گوشی ال جی وی 30 تمام رقبا را به چالشی بزرگ دعوت کرده است: دوربینی با لنز f/1.6، نمایشگر اولد 6 اینچی، باریک به اندازه درب جهنم و حتی حاشیه‌هایی حتی کوچکتر از پرچمدار امسال آن‌ها، گوشی ال جی جی 6 همگی از مشخصات این گوشی خواهد بود. بر خلاف گلکسی اس 8 سامسونگ و تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از نوت 8، اسکنر اثر انگشت این گوشی نیز به نظر در جای درستی تعبیه شده است.

ال جی وی 30

حالا من می‌دانیم که شما به چه چیزی فکر می‌کنید؛‌ از چه زمانی تفکر خوبی در مورد یک گوشی برند ال جی در من به وجود آمده است؟ ال جی وی 10 که دو سال پیش عرضه شد از دیدگاه من دارای بهترین دوربین در بین تمامی محصولات ال جی بود و گوشی وی 20 سال گذشته آن‌ها نیز یک ستاره بلامنازع برای طرفداران گوش دادن به موسیقی با گوشی‌های هوشمند و حتی پخش کننده‌های قابل حمل بود. بنابراین سری V گوشی های ال جی بی سر و صدا اعتبار خود را در بین طرفداران موسیقی تضمین کرده‌اند. تنها مسئله‌ای که در مورد آن‌ها وجود دارد طراحیشان است که با توجه به تصاویر به بیرون درز پیدا کرده از گوشی ال جی وی 30 می‌توان گفت غول کره‌ای راه درست را پیدا کرده است. یک گوشی 6 اینچی با حداقل حاشیه ممکن، گوشی بعدی سری  V‌ ال جی را می‌تواند به محصولی تبدیل کند که به راحتی با یک دست نیز قابل استفاده خواهد بود.

اما آنچه که انتظار ما را از این گوشی بالا می‌برد،‌ در اصل طراحی آن بر پایه و اساس دومین نسل گوشی پیکسل ایکس ال گوگل است. در این شکی نیست که هرکسی می‌تواند عاشق اپلیکیشن دوربین گوشی های سال 2016 پیکسل شود و حالا موارد به بیرون درز کرده از ال جی وی 30 نشان می‌دهد که اپلیکیشن دوربین این گوشی حتی پا را فراتر گذاشته و بهشتی برای عاشقان عکاسی با موبایل خواهد بود. ما این را می‌دانیم که امسال ال جی سازنده‌ی گوشی Pixel XL‌ برای گوگل است. اگر ال جی تمامی مشکلات سر راه گوشی پرچمدار جدید خود را از بین ببرد، آن از چه از طریق نرم افزاری و چه دوربین می‌تواند قدرتمندتر از گوگل پیکسل 2 ایکس ال ظاهر شود.

ال جی وی 30

در نهایت، من می‌دانم گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ نیز به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا خواهد کرد و به راحتی می‌تواند چه از لحاظ فروش و چه از لحاظ کیفیت و عملکرد ال جی وی 30 را تحت الشعاع خود قرار دهد. من همچنین مطمئن هستم که تا دو ماه آینده یک گوشی جدید از سوی اپل معرفی خواهد شد که به شدت می‌تواند جذاب باشد. اما این دیوایس‌ها در حال حاضر هیجان انگیز نیستند؛ اگرچه مطمئنا عالی خواهند بود. شرکت ال جی وعده داده است که گوشی V30 یک تلفن بسیار عالی خواهد بود که همیشه به دنبال ساخت آن بوده‌اند. حتی اگر وی 30 به تکامل نرسد، اما می‌تواند الگوی خوبی برای پرچمدار آینده گوشی های پیکسل گوگل باشد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. الجی مسیر درستی رو داره میره
    من نزدیک به بیست ساله گوشی بازی میکنم و بنظرم الان کامل ترین گوشی های اندرویدی رو الجی تولید میکنه.
    کامل این نیست که از آخرین قطعات استفاده بشه. ینی مجموعه قطعات هماهنگی خوبی داشته باشن و لذت کارکردشون رو در کنار امکانات و ویژگی ها از طریق اینترفیس بخوبی به کاربر منتقل کنن. ( حتی میتونید قیمت رو در نظر نگیرید)

    در مورد v30 با اینکه فاصله بین پرچمداران خیلی کم شده ولی دوربینش میتونه فاصله زیادی با رقیبانش ایجاد کنه. بی صبرانه منتظرشم

    پ ن : متن بدون تعصب و جانبداری نوشته شده چون کمپانی الجی مال بابام نیست.
    و اینکه همه گوشیا خوبن

  2. همه دارن از سامسونگ کپی میکنن

  3. شرکت هواوی بزرگ‌ترین شرکت ارائه کننده سرویس‌های ارتباطی دنیاست و دستگاه های ارتباطی مورد نیاز شرکت های بزرگی مثل وادفون (یکی از بزرگ ترین شرکت های مخابراتی جهان) یا بی تی .
    موتورولا. تی-موبایل .فرانس تلکام .تالک تالک. پرتغال تلکام .کاکز کامینیوکیشنز .بل کانادا .کلر وایررو
    بتولید می کنه و سومین برند پرفروش مبایل دنیاست و تقریبا تمام انتن های bts ایران رو تولید می کنه
    مبایل های تولیدی هم از کیفیت و هم از قدرت بالا تری نسبت ب اکثر مبایل های سامسونگ یا اپل برخوداره شما برید تو چند تا سایت بگردید اکثر طرف دار های سامسونگ گوشی های میان رده ی هواوی مثل نوا2پلاس رو با گوشی پرچم دار سامسونگ مقایسه کردن و ب این نتیجه رسیدن ک هواوی برند ضعیفیه در حالی که اگه جرعت مقایسه با پرچم دار هواوی مثل میت9 پی10 رو داشته باشن مطمینان متوجه می شن ک کدوم گوشی قوی تره مهم تر از همه من یادم نمیاد هیچ یک پرچم دار یا میان رده های هواوی منفجر شه یا هنگ کنه مثل سامسونگ

  4. گوشی های شیش ماهه دوم سال که عرضه میشن رو نباید با نیم سال اولی ها مقایسه کرد. باید با گوشی های نیم سال اول سال بعد یعنی 2018 مقایسشون کرد
    قبلا این کارو اپل انجام میداد پرچمدار خودشو در نیم سال دوم عرضه میکرد همین میشد که بهترین گوشی میشد.

  5. میت 10 فراموش نشه همه اینارو به رقابت دعوت میکنه و قطعا جزو بهترینا میشه?

    • داداش قیمت رو هم در نظر بگیر از نظر قیمت قطعا الجی از بقیه ارزونتره من فقط دنبال یه ویژگیم اونم افکت بوکست که امیدوارم همونطور که توی نوت 8 و میت 10 و آیفون 8 هست توی الجی وی30 هم باشه که بشه باهاش عکس پرتره گرفت اگه باشه بی شک بهترینه

    • هواوی اگر ی کامپیوتر آخرین سیستمم بسازه بازم نمیتونه اونو حتی با گوشی های میان رده برند هایی امثال سونی مقایسه کنه… چیزی که مارک هواوی روش خورده باشه حداکثر بدرد تلگرام رفتن میخوره