بروشور گلکسی نوت 8 جزییات تازه و مهمی از جدیدترین نوت سامسونگ را لو داد

بروشور گلکسی نوت 8 جزییات تازه و مهمی از جدیدترین نوت سامسونگ را لو داد

به تازگی بروشور گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) در فضای مجازی منتشر شده و جزییات مهمی از مشخصات نوت 8 سامسونگ را پیش از رونمایی لو داده است.

کمتر از 5 روز تا معرفی رسمی جدیدترین پرچمدار سری نوت سامسونگ باقی مانده و تا کنون اخبار و حواشی زیادی پیرامون این فبلت پرچمدار منتشر شده است. علاوه بر این، خبرهای زیادی در خصوص امکانات فنی و مشخصات گلکسی نوت 8 از سوی منابع مختلف شنیده می‌شود.

به نظر می‌رسد تا روز معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ، شایعات ادامه داشته و خبرهای جدیدی در راه باشند. در همین راستا، ساعاتی پیش بروشور گلکسی نوت 8 نیز به بیرون درز کرده که برخی حرف و حدیث‌های قبلی پیرامون مشخصات نوت 8 را تایید می‌کند.

بروشور گلکسی نوت 8 جزییات تازه و مهمی از جدیدترین نوت سامسونگ را لو داد

در بروشور گلکسی نوت 8 از صفحه نمایش 6.3 ایچی با وضوح تصویر QHD و بهره‌گیری از تکنولوژی Infinity Display صحبت شده که از قلم سامسونگ نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین به اسکنر عنبیه چشم و شارژ وایرلس مجهز خواهد بود. نوت جدید سامسونگ با اخذ گواهی IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز مقاوم است.

بروشور گلکسی نوت 8 برخی شایعات قبلی را تایید می‌کند

بر اساس بروشور گلکسی نوت 8 که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، دومین پرچمدار سال 2017 سامسونگ به دوربین دوگانه با لنزهایی به گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و پشتیبانی از زوم 2 برابری به همراه سیستم تثبیت‌کننده تصویر مجهز خواهد شد. برخی امکانات مخصوص گوشی های سری نوت سامسونگ، نظیر Screen-off Memo نیز ویژگی جالبی‌ست که نوت 8 از گلکسی نوت 5 به ارث خواهد برد. با استفاده از این قابلیت، کاربر می‌تواند حتی در صورت خاموش بودن صفحه نمایش، با اس‌پن به نوشتن رویدادهای دلخواه بپردازد.

سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت جدید را در رنگ‌های اصلی مشکی و طلایی (با نام‌های مشکی نیمه‌شب و طلایی افرایی) برای همه کشورها و یک رنگ آبی تیره (با نام آبی دریایی عمیق) برای برخی بازارهای منتخب عرضه کند. در بروشور گلکسی نوت 8 صحبتی از قیمت این فبلت به میان نیامده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگر اندرویدش هم 8 باشه، میشه یه چیزی