طراحی شیائومی می میکس 2

طراحی شیائومی می میکس 2 توسط فیلیپ استارک افشا شد +‌ عکس

فیلیپ استارک، طراح گوشی شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) تصاویری از این گوشی بدون حاشیه را در حساب کاربری فیس بوک خود منتشر کرده است.

سال گذشته شیائومی با همکاری یک طراح سرشناس فرانسوی به نام فیلیپ استارک (Phillippe Starck)‌ یک گوشی مفهومی خارق‌العاده به نام شیائومی می میکس را رونمایی کرد. در ماه ژوئن استارک بار دیگر به پای میز مذاکره با این غول چینی گوشی ساز برای طراحی دومین نسل این گوشی آمد. طراح فرانسوی ویدیویی را از یک گوشی بدون حاشیه در پروفایل فیس بوک خود قرار داد. جالب اینجاست که در سمت راست قسمت پایینی ویدیو نیز نام شیائومی می نوت 2 حک شده است.

ما در این ویدیو می‌توانیم یک نمایشگر بسیار کم حاشیه را ببینیم که سمت چپ و راست آن به سمت داخل کمی خمیده شده‌اند. علاوه بر این، حاشیه بسیار باریکی در قسمت بالایی وجود دارد و تنها کمی حاشیه نیز در سمت پایینی گوشی به چشم می خورد. شایعات می‌گویند این گوشی که احتمالا همان شیائومی می میکس 2 است، ارائه کننده نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه‌ی 95 درصدی است!

طراحی شیائومی می میکس 2

ظاهرا دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی، سمت راست حاشیه زیرین نمایشگر به کار رفته است. به نقل از شایعات، این گوشی حاوی یک اسپیکر سرامیک پیزوالکتریک است که می‌تواند جایگزین اسپیکر مکالمات کلاسیک گوشی‌ها شده و علاوه بر این که فضای کمتری را می‌طلبد، ارائه کننده قدرت و کیفیت به مراتب بهتری نیز هست. همچنین بر حسب انتظارات، ما احتمالا می‌توانیم برای نخستین بار یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را با این محصول ببینیم. در قسمت زیرین این گوشی نیز یک جفت اسپیکر خارجی و در بین آن‌ها درگاه USB نوع C قرار گرفته است.

طراحی شیائومی می میکس 2

مشخصات فنی شیائومی می میکس 2

گفته می‌شود شیائومی می میکس 2 از یک چیپست اسنپدراگون 835 و یک باتری 3.400 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد. نمایشگر 6 اینچی آن نیز توسط شرکت ژاپنی Japan Display‌ تولید شده است. یک دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX386 نیز بر روی قاب پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی نیز در قسمت جلویی گوشی تعبیه خواهد شد.

طراحی شیائومی می میکس 2

شایعات می‌گویند گوشی بدون حاشیه شیائومی در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه پایه آن که با قیمت 600 دلار به فروش خواهد رسید، از یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. مدل قدرتمندتر آن نیز همراه با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی، دارای برچسب قیمت 750 دلاری است. یک رنگ جدید به نام «نقره‌ای روشن» نیز به جمع رنگ‌های نسل پیشین این گوشی افزوده خواهد شد.

زمان معرفی شیائومی می میکس 2

اپل قصد دارد در ماه سپتامبر از گوشی پرچمدار جدید خود،‌‌ آیفون 8 پرده برداری کند. در سمتی دیگر گلکسی نوت 8 سامسونگ و ال جی وی 30 نیز دور یا نزدیک معرفی خواهند شد. در این بین شیائومی نیز قصد دارد با معرفی گوشی شیائومی می میکس 2 از رقبایش عقب نیفتد. به نقل از شایعات پرچمدار جدید شیائومی در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور ماه) رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*